Mijn verhaal..

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Mamavan5, 13 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

niet meer doen.. niet oppakken en niet sms'en en hij hoeft ook niet te weten wat jij gaat doen.

Iemand die alleen aan zichzelf denkt en een hele kromme vergelijking maakt van een zoon die onder toezicht word geplaatst en een onschuldig babytje die in jou buik zit, Snapt duidelijk niet wat ie zegt.

Zijn reacties lezend elke keer begin ik te denken dat er een psychische stoornis goed woekert in zijn hoofd. hij spingt van de ene naar de andere mening, denkt alleen aan hemzelf en hoe mensen zich moeten aanpassen NAAR hem. Iets gaat er goed fout in dat hoofd.

Dus laat hem gaan, geef aan je hebt hulp nodig en ik wil met rust gelaten worden en denk verder echt aan jezlef.

Het is simpelweg belachelijk dat hij jouw kids er niet bij wil hebben bij een echo.. hoezo van jullie tweeen ? nee van jullie 5 en jullie horen een gezin te zijn toch??? daar horen de kids bij en dat de klientjes niet mee gaan is logisch anders kan jij niet rustig zitten maarde ouste natuurlijk gaan die mee.

2. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Was ik ook weer even.

Nou hier zit alles tegen wat maar tegen kan zitten maar gelukkig gaat het met ukje in mijn buik prima.

Ik zit in een vrij dure woning en voor ik dit huis aan nam heb ik eerst geinformeerd of dit kwa uitkering etc geen problemen opleverde nee was geen enkel probleem moest toch ergens wonen zeiden ze.

In het ergste geval zou ik 130 euro gekort worden omdat ik een speciale toeslag kreeg nou dacht dat overleef ik wel dus huis aangenomen.

Nu is alles dus rond en ook de uitkering en belde ze me gisteren op dat ik met spoed op zoek moest gaan naar een ander huis anders wordt ik 600 euro gekort ppff schrok me helemaal wezeloos en barste in tranen uit werd ook erg boos op der en zei waar komt dit ineens vandaan heb genoeg info opgevraagd bij meerdere mensen van de gemeente en was allemaal geen probleem.

Nu moet ik dus met spoed op zoek naar een ander huis en heb al wat op het oog het is groter als dit huis en veel goedkoper maar ik hoor 18 juni pas of het doorgaat oh meiden ik hoop het zo he anders zit ik echt in de problemen en weet niet meer wat ik moet doen.

Ben net bij het huis weren kijken aan de buitenkant want er zitten nu nog mensen in en het ziet er goed uit en veel groter alleen moet er veel aan de tuin gebeuren maar goed dat is het probleem niet.

Duimen jullie aub met me mee .....

3. liebrando

liebrando Niet meer actief

pff meis wat maak jij een hoop mee. Een ding weet ik wel naar alles te gelezen hebben. Jij bent zo'n sterke vrouw en lieve moeder. Ik weet dat je het liever samen doet, maar jij komt er echt wel alleen hoor! Die vent kon van mij ook de boom in sorry dat ik het zeg maar hij had van mij niks meer gedaan gekregen!

Sterkte met alles meis, maar geef niet op want je bent een super sterke vrouw!!

4. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Hoi Mamav5!

Wat een grapjas die vent! Jij moet je hele agenda voor hem openleggen, vervolgens doe je dat en dan betrek je hem nergens bij?
    nee vind je het heel gek? Een man die zegt dat hij het kind niet wil, en zegt dat het als een mes op zijn keel is? en dan wel gezellig meegaan alles ophalen? heel logisch meneer.

ik denk dat zijn schuldgevoel nu ook wel een rol gaat spelen. Hij heeft geprobeerd om jou van het idee van een kind af te praten en dat is hem niet gelukt. ik denk dat hij nu meer en meer beseft dat de baby er ECHT komt. of hij het nu leuk vind of niet.
    Ik hoop voor je dat hij bijdraait maar Ik denk dat hij al te ver is gegaan om het ooit nog te laten worden als "vroeger"

fijn iig dat de alementatie enz in gang is gezet. dan is dat ook weer een zorg minder
    hoop dat je het huisje krijgt!

Groetjes Sakinah

5. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Hier weer even een update.

Ik kan en mag hier blijven wonen die vrouw van de gemeente had een mega fout gemaakt naar mij toe en belde heel leuk op om het nieuws te vertellen geweldig blij natuurlijk.

Na de uitslag van mijn combinatietest is er weer een hoop gebeurt kansberkenening van 1 op 158.

De vader van de kleine stond er eigenllijk meteen op dat ik een punctie deed hier heb ik vanaf gezien omdat ik dat ook weer een risico vind en tja heb wel kids om me heen en kan niet zomaar even gaan liggen en rusten etc hij kan en wou geen vrij nemen dus hield het heel snel op voor me. Dit neemt hij me op een bepaalde manier wel kwalijk.

Na de uitslag heb ik nog een echo gehad en het kindje was niet goed genoeg gegroeid maar nog niet zo erg om me zorgen te maken.

Morgen heb ik dan de pretecho en de vader gaat mee heb hem die kans toch gegeven ook in de hoop dat hij er anders tegenaan gaat kijken want hij is nog nooit mee geweest.

Hoe het zal gaan geen idee denk ook wel dat hij emotioneel zal zijn maar hoop zo dat hij in dat stuk anders gaat doen.

We zien elkaar nog wel en de ene x gaat het beter als de andere x we proberen allebij het beste er van te maken.

Maar ik leef meer op mijn eigen en doe echt mijn eigen ding en vind het goed zo.

Toen ik hem vertelde dat ik nu nog geen punctie doe was die boos en ik was weer egoisties etc en moest aan de gevolgen denken want stel het kind is niet goed dan zit je er 20 jaar mee opgescheept dan vond hij dat ik maar een risico moest nemen en een punctie moest doen dus zei nou dan neem je 3 dagen vrij zodat je de dingen over kan nemen van me en toen werd hij boos en zei dat ik er voor gekozen had en ik de verantwoording ook moest nemen en niet zo moest doen.

Dit heeft veel met me gedaan en ik brak helemaal was totaal overstuur en wist het niet meer.

We zullen zien hoe het morgen zal gaan hij heeft me gezegd dat hij zowiezo mee zal gaan.

6. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Hoi Mamavan 5.

Wat een verhaal zeg ..
    En wat erg dat jou partner zich zo gedraagt..zorgt voor een hoop stress voor jou en is ook niet goed voor het kindje.
    Ik vind het echt heel knap dat je dit allemaal in je eentje doet, voor 5 kinderen zorgen en dan alles voor de baby regelen in je eentje..
    Het is ook heel erg lief dat je oudste kinderen je helpen met stofzuigen ..echt heel lief.
    Ik hoop voor je en duim met je mee dat het kindje niks mankeert..
    Ik denk wel dat het het beste voor je zou zijn, als je weer ruzie krijgt met je partner of ex- partner, dat je even een tijdje afstand neemt om tot rust te komen..even geen rotte smsjes en vervelende bezoekjes die uitlopen tot ruzie..
    Als ik al die verhalen lees, heeft jou partner elke keer weer voor ellende gezorgd en heb je er zo vaak verdriet van gehad..
    Je zult vast wel rust nodig hebben..je moet echt aan je eigen denken en aan je kindje, jullie staan nu op de 1e plaats. Het is belangrijk dat je kindje goed groeit..al die stress en verdriet is voor jullie allebei niet goed. Ik snap wel dat het moeilijk is, omdat je veel van hem houdt en dan heb je hem het liefst in je buurt, maar als je al zoveel verdriet hebt gehad..dat is ook niet leuk he, je hoort te kunnen genieten van je zwangerschap zonder al dat verdriet..
    Ben wel benieuwd hoe het morgen met de echo gaat..
    maar aangezien je vriend al zovaak gezegd heeft dat hij het niet kan trekken, heb ik mijn twijfels en is het misschien voor jullie beiden goed om even afstand te nemen en wie weet is hij wel verliefd op je kindje als het geboren is en komt het dan toch nog goed..

Ik wens je heel veel sterkte toe

7. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Even een korte update.

Het gaat allemaal de goede kant op met mezelf dan.

Heb vorige week een echo gehad samen met de vader en dat ging heel goed want ik zag er erg tegenop maar hij stelde veel vragen en was heel geintereseerd in alles.

Hij schrok wel even want men had ons verteld dat we een zoon zouden krijgen maar het blijkt een meid te zijn en gelukkig is alles goed met der en geen reden tot zorgen was goed gegroeid en goed op gewicht.

En ... ik heb mischien een eigen huisje vlak bij mijn kinderen bij school 3 minuten lopen ervandaan nu moet ik elke ochtend en middag 10 minuten auto rijden om er te komen en kunnen ze bijna niet afspreken met vriendjes.

Vanmiddag ga ik daar kijken en ben zo blij het klinkt allemaal erg goed 3 slaapkamers een zolder met dakraam die ook als slaapkamer dient etc.
    Het is via een moeder van school die gaat verhuizen en ze stuurde me vorige week een berichtje of ik interesse heb want mijn huurcontract loopt maart volgend jaar af.

Het enigste is dat het huis midden december vrijkomt en ik dan op het punt van bevallen sta en net bevallen ben maar alles is zo goed als klaar en ben zo benieuwd het zou echt een lot uit de loterij zijn en eindelijk zie ik weer lichtpuntjes en heb ik toch het gevoel dat alles goed gaat komen.

De vader van de kleine vind het ook helemaal geweldig want ik woon dan dichter bij hem in de buurt en maakt het elkaar zien toch wel makkelijker.

Ben zo nerveus en hoop zo dat het was is.

8. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hoi,

Nou het vorige zo positieve bericht is helemaal weer opgeslagen het huis gaat niet door om een rot reden de eigenaar blijft ingeschreven staan en dat kan niet met een uitkering.

De vader van de kleine en ik hebben echt problemen nu en we hadden het er van de week over dat het mischien beter is al het over is en we afstand nemen.

Toen deed hij iets heel lulligs die zelfde avond en viel me erg verkeerd.
    En we kregen ruzie erom.

Een vriendin van mij was het helemaal zat hoe alles ging en kon niet meer tegen mijn verdriet en had hem een bericht gestuurd zonder dat ik het wist nou laaiend was hij goed kan ik me wel indenken maar had gehoopt dat dat hem wakker zou schudden maar helaas.

Hij is net hier geweest en we hebben gepraat hij drinkt erg veel drank de laatste tijd en ik gaf aan dat ik me zorgen maak en daar moeite mee heb. Hij zei heel simpel maakt me niks uit en toen begon het al zeg maak me gewoon zorgen ja en mijn probleem en ik blijf zoveel drinken ja 3 liter flessen wijn op een avond. Vind ik toch wel heel erg veel.

Toen hoe zit het met ons ja rustig aan even helemaal niks.

Dus ik zeg wil je het kindje erkennen en toen zei die Nee pppffff de tranen vlogen meteen in mijn ogen en hij keek me aan van dat begrijp je toch wel mmm nee doe ik niet. Hij zegt de enigste toegevoegde waarde dat ik alimentatie moet betalen nou echt zeg daar gaat het niet om je bent de vader kom op man nee doe het niet.

Toen de vraag ben je bij de bevalling mm weet ik niet nou wist niet wat me overkwam.

Weet ook even niet meer wat ik er mee aan moet allemaal alles stort gewoon weer even in.

Waarom zo waarom zo naar de kleine ik snap het niet ben zo overstuur sinds gisteren al weer ..... Wil dat niet meer wil rust en genieten van mijn kids en de zwangerschap

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik heb al een tijdje je verhaal gevolgd..

en kan je eigenlijk maar 1 tip geven. (ik denk dat als jij zo door blijft zoeken naar een huisje dat heus wel in orde komt.. maar iedere keer blij gemaakt worden met een dooie mus hakt er natuurlijk wel in) maar mijn advies.

Ga die kerel voorlopig volledig uit de weg.
    Laat hem eerst zijn eigen sores oplossen.(volgens mij zijn dat er meer dan je denkt) en ondertussen kan jij lekker jouw boeltje verder op de rit krijgen. je verdient beter.

En een alcoholist wil je echt niet dat je kindje erkent.. hij heeft dan ook recht op bezoek en mag je kindje meenemen. Dat WIL je echt niet.
    gewoon deel van je leven uitmaken ok.. maar hou alsjeblieft nu alles in je eigen hand!!!

Ik wens je enorm veel sterkte en weet zeker dat je weer uit deze dal komt! je bent een vechter!.

kop op je kunt het.

10. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Tsja..daar sluit ik me bij aan.
    Je kan jezelf inderdaad wel elke keer blij maken met dooie mussen, maar elke keer weer komt het weer uit op een teleurstelling.
    Zou gewoon afstand nemen en het hem even lekker laten uitzoeken ..

Deel Deze Pagina