2e miskraam of toch niet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Smeetje, 25 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ben nu (als het goed is) 5 wk en 5 dgn zwanger en heb afgelopen donderdag en vrijdag bloedingen gehad, het begon met bruin, later werd het rood met wat stolsels. Nu is het alleen nog maar bruin en echt minder. Ook had ik voorheen iets last van gevoelige borsten, dit is nu over, ze zijn nog wel groter dan normaal. Dit klinkt allemaal niet zo goed, dus denk ik dat ik voor de 2e keer een miskraam heb gehad/nog krijg. Ik ben het vruchtje nog niet verloren (volgens mij).
    Bij mijn vorige mk had ik echt een paar dagen bruinverlies wat na ruim een week overging in echt bloedverlies, dit heeft lang geduurd.

Maandag kan ik pas bellen naar de vk en vraag ik direct om een echo zodat ik zekerheid heb. Ik lees toch ook positieve verhalen waarin het toch goed is afgelopen na een bloeding. Als het een miskraam is, zou ik toch nu nog moeten bloeden of niet?

2. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Dag Smeetje,

ik duim voor je dat het alsnog toch nog goed gaat en het een gewone bloeding is, ik kan je echter geen antwoord geven op je vraag, ik had geen spontane miskraam en ervoor nooit een bloeding gehad,

ik duim vr je!
    flyke

3. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi Smeetje,

Ik weet ook niet goed of je dit nog als innestelingsbloeding kunt beschouwen of niet. Ik hoop enorm voor je dat er niets aan de hand is.

Kun je de verloskundige echt niet in het weekend bellen? Ik heb een keertje op een zaterdagochtend gebeld, en kreeg toen toch de VK aan de lijn via haar GSM. Misschien kan zij je telefonisch advies geven? Anders zit je het hele weekend in onzekerheid.

Ook ik duim voor jou.

Groetjes,
    Marla

4. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ik kan haar nu wel bellen misschien maar ze kan me toch niets anders vertellen dat het alle kanten op kan gaan. Bij mijn 1e mk heb ik ook gebeld en kon ze me ook niets zeggen, het is pas te zien bij een echo en die wil ik zo snel mogelijk volgende week!

5. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Ja, ik vrees eigenlijk ook, pas met een echo heb je ten volle zekerheid, maandagmorgen vroeg bellen je ongerustheid uiten en zo vlug mogelijk een echo vragen, ik duim voor je!

flyke

6. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Ik snap het Smeetje. Ik hoop alleen maar dat je door zo'n vroege echo niet nog onzekerder wordt.
    Veel sterkte, meid!

7. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Joh Smeetje, ik duim heel hard voor je! Hoop echt dat het loos alarm is..!

Amber

8. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik hoop voor je dat alles goed is en dat je morgen met een gerust hart weer kan genieten van je zwangerschap.
    Liefs Jolie

Deel Deze Pagina