Eigenlijk gewoon uit nieuwsgierigheid.... hoe denken jullie over de volgende stelling: mijn ex uit het verleden kan mijn liefde in de toekomst zijn
@stelling... in mijn geval.. nee.. kort maar krachtig.. (als je het over coll zijn vader hebt dan) andere exxen zou het wel mee kunnen...
Gelukkig zeggen mijn hart en mijn verstand hetzelfde NEE Niet na wat hij me ondertussen allemaal geflikt heeft (met zijn moeder erbij)
Mijn antwoord? NEE nooit Weer!!! haha. Nee hij komt nooit weer in mijn leven, teveel gebeurt en nu kijkt hij niet naar zijn zoon om. Staat hij ooit weer voor de deur voor mij? dan is de deur gesloten! ik ben blij dat ik van hem af ben, de vader van mijn zoon is voor mij echt verleden tijd.
hier hetzelfde! de vader van de kleine NO WAY een andere ex.. hmm ja zou eventueel kunnen ligt er ook wel aan wat er allemaal is gebeurd... denk dat het er aan ligt wie het is en hoe het toen ging
Duidelijk he !! vader van mijn zoontje.... NEE !! al had ik de eerste maanden hem echt graag teruggewild ben blij dat dat er niet van is gekomen. Daarna is er ook echt gewoon teveel gebeurt en inmiddels heeft hij zoonlief ook al bijna 6 maanden niet meer gezien. Idd wat mij betreft mag hij nu gewoon wegblijven hoor.
Hier ook nu niet en nooit niet!! Geldt trouwens voor alle ex'en, zie mezelf met geen enkele weer samen.
hmm.. weet niet zo goed..dan zou ik het voor de tweede keer een kans moeten geven en hij heeft me al zoveel gekwetst. Toch blijf ik hopen op een toekomst met hem en de kindertjes.. raar he. Terwijl ik gewoon diep in mijn hart weet dat hij mij niet gelukkig kan maken. Misschien is het nog te vers ofzo en ik zie hem ook bijna iedere dag omdat hij zijn dochtertje ook wil zien. Als we dan bij elkaar zijn is het zo gezellig,vertrouwd, leuk.. maar ja, dat is geen basis toch? Dus ik twijfel, maar ik zeg toch nee. Want dat zegt t verstand op dit moment.
ik vind het niet raar dat je blijft hopen op een toekomst met hem.. ik heb dat ook heel lang gehad! gewoon het feit met zijn 3je als gezinnetje bij elkaar te zijn! en nja ik zie mijn ex dan haast nooit meer ook niet omwille van mijn zoon helaas.. maar denk dat ik dat dan nu nog steeds wel zou hebben! ik denk dat meerdere hier het gevoel wel kennen van het liefste samen zijn met de vader van je kind vooral in het begin...
pff lastig dit Mijn hart zegt ja. Maar ik weet als ik goed nadenk dat ik er niks mee opschiet en we niet voor niets uit elkaar zijn