Mijn verhaal

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fairytale, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hoi allemaal

Ik wil even mijn verhaal kwijt..
    Ik ben nu 31 wk, en 6 dagen zwanger (bijna)
    en maandagnacht zijn mijn vliezen al gebroken..
    Ik verlies constant vruchtwater, en heb vaak harde buiken..
    Ik lig nu dus in het ziekenhuis, en word in de gaten gehouden.
    Ik krijg weeenremmers, en heb al prikjes gehad voor de rijping voor de longetjes. die zijn morgenvroeg 7 uur ingewerkt..
    Ik ben er bang voor de bevalling, want ik er was er nog niet klaar voor. Ik ben bang voor het kindje, want het is nog zo klein..
    Ik voel heel veel angst.. en onzekerheid.

Heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt?
    En zijn er nog positieve verhalen?

2. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Ik heb het niet meegemaakt, maar wil je wel heel erg veel sterkte wensen. Ik duim voor je dat je kindje nog even blijft zitten. Sterkte meid! Het komt goed, je bent in goede handen nu.

3. Elisia

Elisia Lid

15 apr 2010
    86
    0
    0
    Ik heb hier geen ervaring mee maar wil je wel heeel veel sterkte en suc6 toewensen!!!

4. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Jeetje wat een nare situatie...heel veel sterkte en gewoon van het beste uitgaan! Je bent idd in goede handen en de doktoren hebben vast wel eerder zoiets meegemaakt dus ze weten wat ze doen!

Succes!

5. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhhh lieve meid toch!!!!!!!

Ik heb bijna het zelfde meegemaakt.
    Ik was 34 weken, en mijn bloeddruk was te hoog, ik had Hellp.
    Doordat ik ziek was, wilde ik wel graag bevallen, ik wilde het zo snel mogelijk uit me hebben.

Ik was toen ik net opgenomen was, net zo bang als jij nu (denk ik)
    Laat het over je heen komen, probeer rustig te blijven (onmogelijk ik weet het)
    Als je kindje echt geboren word, kan ik je een tip geven, doe alles rustig aan, ik heb heel erg moeten wennen aan mijn dochter, had totaal geen moedergevoelens, schaam je daar nooit voor! misschien is het bij jou niet het geval, maar als dat wel zo is, PRAAT!!!

De longrijping, vreselijke spuiten vond ik het.

Mijn kindje is met 34 weken geboren, en scoorde gelijk een 9!
    Mijn nichtje is bevallen met 32 weken, en dat is een dijk van een kindje!!! heb vertrouwen in je zelf, en je baby!

ik ga aan je denken!!

6. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Heel, heel, heel veel sterkte!!!

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb het ook niet mee gemaakt maar wil je wel heel veel sterkte wensen!!

8. ms1980

ms1980 Actief lid

30 mrt 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is geboren met 33 weken. Hij is gehaald met spoedkeizersnede omdat hij een te lage hartslag had. Heb aan de bel getrokken omdat ik een dag minder leven voelde.Heb ook de spuiten voor de longrijping gehad. En dan ben je ineens papa en mama, totaal nog onverwachts... Maar hij deed het gelijk geweldig, heeft 'maar' 16 dagen in het ziekenhuis gelegen.

Je bent in goede handen, vertrouw daarop. En gewoon alles vragen als je wat wil weten.

Je hebt wel een beetje een andere kraamtijd als je je voorgesteld had, maar o zo trots op je kindje als hij weer een stapje vooruit gaat.

Héél veel sterkte, probeer je niet te druk te maken, je hebt goede zorg om je heen voor jezelf en je kindje.

9. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh meid, wat moet jij je bang voelen!
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een kennis wel. Dat kindje kondigde al voor de 30 weken aan. Na een ziekenhuisperiode met weeënremmers en longrijpingprikjes is hij uiteindelijk geboren met ongeveer 33 weken (volgens mij). En het is een ongelooflijk sterk jongentje! Na een wat moeilijke start (wat logisch is als je nog zo klein bent), gaat het heel goed met hem!

Succes meis, ik denk aan je!

10. paultje80

paultje80 Lid

21 jan 2009
    92
    0
    0
    Heel veel sterkte gewenst!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik duim voor je dat jullie kleine nog even binnen blijft zitten.

12. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    tsjee schrik van je verhaal! Heel veel sterkte en hopen dat de kleine uk nog heel even blijft zitten iedere dag is meegenomen!

13. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Zo, dat is even schrikken! Heel veel sterkte!

En zoals al gezegd is, je bent in goede handen, vertrouw er maar op dat het allemaal goed komt.

14. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Heel veel sterkte!

15. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Hey bedankt vor de reacties!

Ben blij de goeie reacties te lezen..

De weeenremmers zijn gestopt, omdat de prikjes zijn ingewerkt..
    Als het nu komt, dan komt het zeggen ze..
    Ik hoop dat het rustig blijft, en nog even een paar daagjes liefst weekjes blijft zitten!
    Heb gelukkig geen harde buiken meer gehad..

16. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Oh meid wat een spannende tijd, heel veel sterkte en hopelijk blijft hij nog even in je buik zitten!

17. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    OOh wat spannend zeg! Ik hoop dat de kleine het nog ff volhoud in je buikie... Succes!

18. Tese

Tese Niet meer actief

Heel veel sterkte meis, ga heel hard duimen voor je dat je kindje nog even blijft zitten!

En mocht het wel snel gebeuren, laat het over je heen komen en praat daarna veel. Blijf niet met opgekropte gevoelens zitten. Succes meis!

19. luuus

luuus Niet meer actief

jeeetje wat zullen jullie geschrokken zijn!!!!! met jou situatie heb ik geen ervaring..

onze dochter was met 30 weken geboren en had een gewicht van 1170gr. ik wil je wel zeggen dat ze echt zoooveeel kunnen tegenwoordig..

ik hoop voor je dat jou kindje nog even blijft zitten.. en schrijf alles maar van je af hier want het zal echt wel hevy zijn voor je!

20. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Meid, dat is even schrikken zeg!
    Heb er geen ervaring mee, maar wil je bij deze toch even heel veel succes en sterkte wensen!

Deel Deze Pagina