Mijn verhaal

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fairytale, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Wat een verhaal! Wij hier op ZP duimen met je mee dat het nog even mag duren voor je kindje komt... Succes!

2. Vera79

Vera79 Actief lid

23 dec 2008
    118
    0
    0
    Mijn nichtje is bevallen van een tweeling met 25 weken en 2 dagen.. Ze kreeg 10% kans dat ze beide zouden halen... Dit was 1e kerstdag 2009 en nu zijn de twee meiden dus alweer bijna een jaar oud en allebei zo gezond als een vis...

Houd dus goede moed.... Hoe positiever je zelf bent hoe beter voor die kleine!!!
    Sterkte Vera

3. misa

misa Niet meer actief

Meid, wat naar!
    Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar iemand in mijn omgeving wel 2x. Met 33 en met 32 weken. Met haar en beide kindjes is het helemaal goed gegaan!

Misschien makkelijk om te zeggen, maar misschien helpt het je relativeren. Probeer los te laten dat je er nog niet klaar voor bent. Je kunt dit en je bent in goed handen! Het kindje is zeker nog heel klein, maar het is jullie kindje en dat maakt dan niet uit!! Sterkte en veel geluk!

4. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Proficiat met je zoon! Ik las op hyves dat het wel goed gaat met jullie beiden. Gelukkig! Wat zijn de consequenties? Moeten jullie lang blijven???

Liefs!

5. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    oh echt is hij geboren! Gefeliciteerd meis!!!!! Hoop dat alles goed gaat met jullie!!

6. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    och meid wat kan ik (denk ik) je angst goed begrijpen, ook al heb ik het zelf niet meegemaakt. Vertrouw erop dat je in goede handen bent. en veel sterkte.

7. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ik ben vrijdag bevallen van Benjamin!
    Alles loopt tot nu toe goed, vandaag word hij overgeplaatst naar een ander ziekenhuis..

Hij was trouwens al 2125 gram en 46 cm! Een flinke vent al!:)

8. blondie74

blondie74 Lid

5 nov 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Ik ben met de eerste met 31 en 4 dagen met spoedkeizersnede bevallen omdat ik hellp had. Laat het over je heen komen probeer je niet te veel zorgen te maken. Mijn zoontje heeft het heel goed gedaan en er niks aan over gehouden. Hij is nu 13

Groetjes en heel veel succes

9. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat een flinke vent al, gelukkig maar. Gaat het verder goed met hem? Doet hij het goed?

10. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Zo wat een groot jochie voor zijn leeftijd. Mijn zoontje is met 36,6 geboren en was maar 44 cm en 2540 gram dus dat scheelt niet eens zo heel veel. Knap hoor van jou en je kleine man. Geniet ervan.

xxx Joyce

11. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh gefeliciteerd met jullie flinke ventje!
    Wat goed nieuws en ik las dat hij is overgeplaatst van IC naar HC? Dan doet hij het dus heel erg goed!

Ik hoop dat met jou ook alles goed gaat, probeer te genieten van jullie hoogstwaarschijnlijk prachtige zoon! :)

Liefs Lisszy

12. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik heb niet hetzelfde meegemaakt, maar ik kreeg vorige week op 24 weken weeen, en toen hebben we veel kinderartsen gesproken, nu is 24 weken wel heel erg vroeg maar het is dan een al een kans voor het kindje. Nu weten we bij mij dat ik zeer waarschijnlijk veel te vroeg ga bevallen (ik duim echt van niet) en ik blij mag zijn als ik de 32 weken haal, ik heb veel gesprekken gehad met de kinderartsen en ben op de nicu neo afdeling geweest, en ik kan je vertellen kindjes rond de termijn van 31 weken hebben zeer goede kansen, er overlijden relatief weinig hebben zij mij verteld, en tja het grote ding zijn de longentjes maar als de prikken goed inwerken, hebben ze al een goede start hoor. Ik hoop dat ik een stukje van je angst kan wegnemen hierdoor, en anders misschien fijn om zelf een gesprek met kinderarts en neonataloog aan te gaan, ik heb hier veel aan gehad en ben erg gerust gesteld... Heel veel sterkte!!

13. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik lees nu dat je bevallen bent, van harte gefeliciteerd!

14. ms1980

ms1980 Actief lid

30 mrt 2010
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zoon! Hopelijk gaat alles voorspoedig en kan je van hem genieten ook al is hij nog niet thuis.

Deel Deze Pagina