Weet niet of ik hier goed zit met deze vraag maar zet hem toch neer. Wanneer kan je weer vrijen na de bevalling? Hoop dat iemand me antwoord kan geven.
Wanneer het voor jou/ jullie weer goed voelt! Ik zou wel opletten met het vloeien, als je dat nog doet iig niet zonder condoom vrijen want je hebt natujurlijk nog een wond in je buik. Ga af op je gevoel
als je niet meer vloeit mag je weer. Anders betekend het dat je nog een open wond hebt van binnen en heb je kans op infectiegevaar.
bij zoonlief met 5 weken en bij dochterlief na 3,5 week weer, indd wanneer het bloeden over is, dan kun je inprincipe weer vrijen
Ik wilde na een week of 3 eigenlijk wel weer (heb KS gehad misschien dat dat scheelt ? ) maar uiteindelijk pas gedaan nadat het vloeien was gestopt bij 6 weken geloof ik... En daarna werd ik vrijwel meteen weer ongesteld dus kon ik nog niet echt los gaan haha
Maar als je het met condoom doet heb je toch nog steeds kans op infecties (als je nog vloeit)? Of ben ik nu gek?
ik was al gestopt met vloeien na 2,5 week en toen ook weer voor de eerste keer gevreeen. scheelde wel dat ik maar 2 hele kleine hechtinkjes had die 5 dagen na de bevalling al zelf waren opgelost. afgelopen week voor het eerst weer ongesteld geworden en heb nu de nuvaring dus kunnen de comdooms ook weer de deur uit haha.
Hier volgens mij na 2 weken weer. Had dan wel geen hechtingen enzo, dat lijkt me dan wel 'eng' Maar ik vloeide nog een heeeel klein beetje donkerbruin, dus had het idee dat het al wel kon.
Hier na 4 weken, maar moest het wel weer heel rustig opbouwen. Op de een of andere manier was je toch wat meer gespannen omdat er toch een kindje doorheen was gekomen. Dus neem de tijd en wacht tot je helemaal ontspannen bent en zin hebt
hier na 3 weken. ik vloeide niet meer, had al een eisprong en dus zin. in had alleen wat schaafwondjes dus pijn deed het niet. was wel heel voorzichtig in eerste instantie.
Hier na 3 weken weer voorzichtig geprobeerd. In eerste instantie wel een beetje eng. Ik had namelijk een aantal hechtingen van twee scheurtjes. Maar toen bleek dat het geen pijn deed, vrijden we weer als vanouds! Ik vloeide wel nog een beetje bruin, maar gewoon gedaan met condoom.
en je hoeft niet meteen te penetreren natuurlijk. er zijn ook genoeg ander leuke dingen die je kan doen