Hallo allemaal, Mijn vriend en ik willen na een lange relatie toch wel aan kinderen gaan beginnen. Nu ben ik 16 dagen over tijd, terwijl ik normaal altijd op tijd ben. Heb onveilige sex met mijn vriend gehad en ook ben ik al meer dan een jaar niet meer aan de pil. Heb een zwagerschapstest gedaan en ook bloed laten prikken eergisteren maar beide gaven aan niet zwanger, maar ben toch vaak in de ochtend misselijk en moet veel plassen. De assistenten van de dokter zegt misschien komt het wel door stress maar dat kan niet zo zijn want heb daar geen last van. Vind het zo raar want ben nog nooit overtijd geweest, zou ik toch zwanger kunnen zijn of is dat echt onmogelijk omdat de bloedtest aan gaf van niet? Vandaar heb ik me ook aangemeld op deze site om ervaringen met andere uit te wisselen en om te kijken of er iemand zoiets ook ooit mee heeft gemaakt. Groetjes
Het kan wel eens langer duren voordat een test aangeeft dat je zwanger bent. Ik zou nog even afwachten, hoe moeilijk dat ook is.
bedankt voor je reactie. Je leest dan dat sommige dokters niet makkelijk een doorverwijskaart geven om bloed te laten prikken, ik hoefde nog niet eens bij de dokter te komen, de assistenten zei nee dat is niet nodig ik leg wel een verwijskaart voor je klaar. Nou ga die ophalen en vroeg van nou is het toch mogelijk dat je zwanger bent terwijl ik een thuistest gedaan heb en die was negatief ze geeft een antwoord van nou dan is het niet zo want die zijn laag afgesteld dus dat het eigenlijk onmogelijk is en na die bloedtest zegt ze nee je bent niet zwanger, misschien sla je wel gewoon over of heb je stress. Idd heb ook gehoord dat het langer kan duren voor een thuistest aangeeft dat je zwanger bent of niet maar weet dus niet of dat ook met een bloedtest zo kan zijn. Maar idd wacht het gewoon af en als het volgende week nog niet is dan toch maar een afspraak met de dokter want er moet toch iets zijn. Maar idd heb ook gehoord dat het langer kan duren voor een thuistest aangeeft dat je zwanger bent of niet maar weet dus niet of dat ook met een bloedtest zo kan zijn. Toch blijft het spannend ook al zeggen ze dat het niet zo is.