Hallo , Mijn vriend en ik hebben sinds febuari 2011 een kinderwens. Ik heb in Juli 2010 en Oktober 2010 de prikpil gehad 2 x maar omdat die niet voor mij werkte. Daarom gestopt en op aanraden gestopt en in Januari begonnen met de gewone pil . In de stopweek ben ik ongesteld geworden daarna niet meer de pil geslikt. En tot nu toe helemaal geen bloedverlies meer gehad. Zijn er meer meiden/vrouwen met zon verhaal?? Ik heb trouwens al onderzoeken gehad of ik vruchtbaar was en alles zag er goed uit op de echco en inwendige echco Bedankt alvast, ik zou er veel aan hebben
@Denise: ik heb zelf geen ervaring met het stoppen van de pil en een kinderwens, wat ik wel vaker hier op het forum lees dat het een behoorlijke tijd in beslag kan nemen om te ontpillen en dat er meer vrouwen zijn bij wie de eigen cyclus maar moeizaam op gang komt. Ik zou het even overleggen met de huisarts of dit bij jou ook zo kan zijn. Succes in ieder geval!
Je bent pas 4 maanden bezig!! Dat is echt nog niet zo heel lang hoor gemiddeld staat er z,n jaar voor om zwanger te worden bij de een is dat dus na 1 maand al en bij de andere na 1,5 jaar. Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben en dat is wel erg moeilijk als je het wilt natuurlijk. Ik denk dat je wat beter hier op het forum kan gaan neuzen daar leer je veel van suc6
ik moest ruim 3 maanden wachten voordat ik na mijn stopweek weer ongesteld werd maar het kan ook nog veel langer duren
@ ninja, volgens mij ging het er niet over dat ze nog niet zwanger was, maar dat ze na 4 maanden nog niet ongesteld was geworden! @ denise.. je kan naar de HA gaan en zeggen dat je na 4 maanden nog niet ongi bent geworden, er zijn hier volgens mij meer vrouwen die dan een pil krijgen die de menstruatie opwekt, maar daar weet ik verder niet zo veel van,, succes! en hopen dat je menstruatie snel komt, zodat je kan beginnen!!