hallo hier zijn al meerdere topics over geopent. maar heb meerdere vragen mijn cyclus is laatste maanden wat trager.... juni 18-juli 20-augustus 22- september 22 dus ongeveer 32 is me cyclus gemiddels. was altijd 28 nu lees je dus veel over die pillen dat het ook je cyclus er geregeld mee kan krijgen nu ben ik 22e vandaag 1e ongi dag ermee begonnen nu mijn vraag: kan het zijn dat gelijk deze maand me cyclus korter word (of langer) En heeft dat invloed op je eisprong? Wie heeft er ervaring mee met de zwangerschap zelf. je leest nl dat er veel mensen er binnen 3 maanden zwanger mee waren. bedankt nu is me foliumzuur altijd al laag dus die pillen is altijd goed!
de eerste cyclus dat ik ze nam, was mijn ei een week eerder. Cyclus was een week korter. Maar daarna weer een langere cyclus....en wisselt hier nu nog steeds tussen de 28 en 37 dagen.
ow...was die eerste cyclus ook meteen zwanger...of dat van die pillen kwam? Geen idee...denk meer toeval.
hier werd het wel regelmatiger en was na 2 mnd slikken zwanger terwijl we dus al een tijde bezig waren toen. weet niet of het ehct daardoor kwam. maar cyclus werd wel beter erdoor
ok thnx voor antwoorden dan is het niet verkeerd om eens ovu testten te gebruiken hier 1e ronde met die etospillen ervoor niet mee bezig geweest dus ook zonder ovu testten..' nu maar eens in gaten houden ivm het ei....... nog meer mensen tips?
Ik heb ze gisteren ook gekocht,en ben er ook mee begonnen, kom anders naar ons NOD 16-31 oktober topic,ik heb daar een link geplaatst die lang geleden ook over die pillen ging. Liefs
Ik ben er na 3 rondes mee gestopt en overgegaan op gewoon foliumzuur (ze schijnen je LF nadelig te beïnvloeden). In de 2e ronde met foliumzuur zwanger geworden.
Ik ben er wel over te spreken. Ben ze meteen gaan slikken toen ik stopte met de pil. Ik had voordat ik aan de pil ging hele lange cyclussen. Na het stoppen van de pil netjes cyclussen van 29 dagen. Zat wel 1 lange bij maar dat kwam door de miskraam. Nu ben ik ondertussen alweer bijna 18 weken zwanger. De mening is dus bij iedereen verschillend.
Ik weet niet goed wat ik van die pillen moet denken.. Ik ben op de 8e dag van een cyclus er mee begonnen en mijn cyclus was opeens veel langer! Ik heb normaal een van 33, ook best lang vindt ik maar die ronde had ik er een van 42! Ben wel in die ronde zwanger geraakt, had mijn ei op dag 30. En nu twijfel ik dus nog een beetje of ik ze weer zal gaan gebruiken of niet..
Ik ben er fan van, haha.. Ik had al jaren cyclussen van tussen de 35 en 55. En toen wij voor ons eerste kindje gingen ben ik ze gelijk gaan slikken vlak voor ik ongi werd was ik begonnen en ben daarna nooit meer ongesteld gweest 1ste ronde raak dus. Achteraf bleek dat mijn cyclus met die pillen inneens 28 was toen ik zwanger was geraakt van mijn dochter, iets wat jaren niet voor was gekomen.
Ik heb ze ook gebruikt maar heel kort. Ik krijg er zware hoofdpijn door. Zit teveel vitamine b in voor mij. Maar het gekke was wel, ik had al heel lang geen cyclus en toen heb ik die pillen een paar dagen genomen en ik werd toch heel licht ongesteld.. Of het door die pillen kwam weet ik niet maar vond het wel apart.