Hallo!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Amaranthas, 29 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Hallo allemaal.

Ik ben Joyce, 27 jaar en zwanger van onze eerste spruit een zoon.
    Voor mij zijn de laatste loodjes begonnen met nu 36 weken en 1 dag :)

De zwangerschap kwam nogal onverwacht en totaal niet gepland. Mijn vriend en ik waren pas 4 maanden samen toen ik zwanger bleek te zijn.
    Hier hadden we nooit op gerekend omdat er bijna 10 jaar geleden PCOS werd geconstateerd. Ik had met een ex al eens ziekenhuis in en uit gelopen om te proberen zwanger te raken maar dat is toen niet gelukt.
    Voordat mijn huidige vriend en ik bij elkaar kwamen was ik ook nog in het ziekenhuis voor controle en werd me nog eens duidelijk gemaakt dat ik zonder hulp geen kinderen zou kunnen krijgen.
    Niets bleek minder waar dus!

Ondanks dat is de kleine man veel meer dan welkom en zijn we enorm blij met dit geschenk :D
    Nu wachten tot we hem ook daadwerkelijk in onze armen kunnen sluiten.
    De zwangerschap verloopt tot nu toe perfect. Behalve wat misselijk de eerste 12 weken heb ik nergens geen last van gehad en onze kleine man groeit heel erg goed. Volgens de gyno kan hij niet perfecter op het gemiddelde zitten.
    Ik ben de zwangerschap dan eigenlijk ook nog helemaal niet zat. Ik vind het heerlijk om de kleine te voelen bewegen. Natuurlijk mag hij van mij wel komen, we zijn brandend nieuwsgierig hoe hij eruit ziet ;)

Ik zou zeggen kom maar op met die laatste weken :D

2. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Wat fijn dat de zwangerschap spontaan is ontstaan. Zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    De molen is ook niet alles.
    Succes met de laatste loodjes!

3. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Welkom op het forum!!

Deel Deze Pagina