Hallo zoals de titel al zegt zal ik me voor de vorm ook even voorstellen. Ik heb als gebruikers naam Johades, dit is niet mijn echte naam deze houd ik liever voor mezelf. Ik wil namelijk niet dat als er bekenden op dit forum zijn bepaalde dingen van mij hoeven te weten. Verder hebben wij ik en mijn partner momenteel 2 kinderen (jongens). We zitten er over te denken een 3e te nemen vandaar dat ik me maar eens hier heb aangemeld.
Een kind NEMEN is helaas niet voor iedereen zo vanzelfsprekend. Ik hoop natuurlijk voor jullie dat jullie een derde kleine mogen KRIJGEN..
dat wou ik ook al zeggen nemen is er niet bij. Voor veel stellen is het krijgen van een kleine helaas geen vanzelfsprekend heid!
Welkom johades hopelijk lukt het krijgen van jullie derde kindje. En nee helaas is voor sommigen onder ons het krijgen van een kindje nog steeds een droom. Ik ken ook twee stellen. En zie hun verdriet. Daarom kan ik me zo kwaad maken op mensen die hun kids verwaarlozen of mishandelen,die fokken soms bij t leven en t lukt gelijk pfffffff