Fijn dat het nu goed met jullie gaat!! En wat een mooie naam hebben jullie je dochter gegeven!! Vroeg mij af waar de naam vandaan kwam? Erg leuk ook dat je vriend gelijk een bericht heeft geplaatst dat jullie dochter geboren was!! Een echte trotste mama en papa! Groetjes Carry.
Fijn dat alles goed gaat. Was heel benieuwd naar je verhaal, hoe je het allenaal beleeft heb. Fijn dat jullie weer lekker thuis zijn. Geniet lekker van je kleine meid ... Knuff Silvie
Fijn dat alles toch nog goed gegaan is en jullie nu lekker thuis zijn, geniet maar van elkaar!!! Liefs Angela.
gelukkig dat alles toch zo goed is verlopen en dat de kleine nu goed drinkt aan de borst!! Nu lekker verder herstellen!! Karin
Blij te horen dat alles goed is gegaan. Lekker genieten en ik ben benieuwd naar hoe Serjenka eruit ziet! XXX
Wauw, een mooi meiske... 't is misschien wat vroeg om te zeggen, maar volgens mij heeft ze de mond van haar papa. Geniet lekker van jullie poppetje en plaats vlug wat meer foto's! Groetjes van Kiki