mijn verhaal.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nina25, 3 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede avond meide.

ik ben er 16 april achter gekomen dat ik zwanger ben!
    Helemaal blij want mn vriend en ik waren al een tijdje aan het oefenen :)
    de clear bleu test gaf aan 2-3 weken nou ben ik afgelopen week bij de verloskundige geweest die deed een vroege zwangerschaps echo die gaf aan dat ik ongeveer 6 weken zou zijn. Dit was afgelopen vrijdag nou begon die avond ervoor wat bruin verlies dit had ik ook aangegeven bij de verloskundige die zag op de echo idd dat er wat vocht/bloed onderweg naar buiten was. Dit is tot vandaag ook nog het geval. Echter hebben wij wel een hartje zien kloppen in het vruchtje "noem het maar even z" die netjes in het vruchtzakje zat dat er goed uitzag..... nu heb ik sinds vrijdag wat krampjes gehad. Maandag "morgen" moet ik terug komen voor een echo maar ik maak me zoveel zorgen! Ik probeer te ontspannen en volgens mn moeder komt het allemaal goed maar ik trek het bijna niet meer ben zo bang dat het Mis is! #help

2. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Logisch! Daar word je ook gestresst van en kan helaas niemand wegnemen. Maar wil je wel even heel veel succes wensen voor de volgende echo! Het hartje klopte al en het zit op de goede plek, dat zijn in ieder geval al 2 pluspunten!!

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Begrijpelijk dat je bang bent. Het is ook zenuwslopend en vooral als je dan bruinverlies hebt en krampen. Maar krampen horen er ook wel bij he. En zodra je geen helder rood bloedverlies hebt rn krampen kan het allemaal nog meevallen. Heel veel succes morgen en hopelijk zien jullie nog steeds een mooi kloppend hartje!

4. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ben zo bang het zijn gelukkig geen erge krampe een beetje als minimale menstruatie ofzo..... heb het hartje gezien aan die gedachte hou ik me vast maar dag droom er zelfs al van dat ik morgen ga liggen en dat het helemaal mis is en ik compleet ga instorte.....

5. Veenbaas

Veenbaas Actief lid

5 mei 2014
    420
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb bij veel gelezen dat ze wel bruin verlies hebben. Maar zolang het geen helderrod is dat zit het volgens mij wel goed. Probeer een beetje positief te blijven want stress is ook niet goed. je hebt het vruchtje zien kloppen op de goede plek dus denk dat het wel goed zit.

Ik heb ook last van krampjes zo af en toe.
    Maar heb nu al vaak gelezen dat dat normaal is er gebeurd natuurlijk superveel daaro
    Komt vast goed :D

6. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het zo! Ben zo verdrietig! Plus ik ben sinds vrijdag afstandelijk gaam doen tegenover mijn partner dus dat loopt ook niet fijn nu.....

7. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Dat herken ik, ik doe het zelf ook. U we zo in onzekerheid zitten. Dat is heel natuurlijk, komt gewoon door de spanning en stress. Je partner moet er maar tegen kunnen, de komende 8 maanden zal je nog vaker afstandelijk en hu eurig doen door de hormonen ;)!

Ik heb zelf last van helder rood bloedverlies maar gelukkig geen krampen. Dus zit zelf ook ontzettend in de zenuwen voor de echo donderdag.

8. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja erg is het he! Ik haat niet snel iets maar dit gevoel haat ik wel!!

9. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Heel begrijpelijk je angst!
    Maar 9 van de 10 keer kan bruin bloed verlies geen kwaad.
    En ik zelf had ook af en toe krampjes en ongemakkelijk steken daar beneden. En bij mij is het ook allemaal goed gekomen!
    Hoop dat je een beetje gerust gesteld word vandaag ;D

10. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Goedemorgen, Succes vandaag. Bij mijn vorige zwangerschap ook bruinverlies gehad, zelfs een klein beetje bloedverlies, maar niks aan de hand.
    Ik duim dat alles goed gaat vandaag.

11. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Succes vandaag! Hopelijk zit alles nog lekker op zijn plaats

12. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meide loop al sinds ik wakker ben te ijsberen...... wat kan dit gevoel je gek maken zeg! Ik hoop dat ik jullie straks kan melden dat alles goed is!

Wat ben ik bang........

13. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

En? Weet je al meer? Hoe laat moet je??

14. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Hoe is het meid?

15. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meide

ben net terug

inwendige echo gehad..... hierop was het vruchtje te zien maar geen hartje

dit kon komen omdat het verstopt zat of omdat het een miskraam zou worden veel duidelijkheid konden ze me niet geven...... moet volgende week dinsdag terug komen..... zit nu nog erger in onzekerheid maar aan de andere kant ben ik ook wel weer gerust gesteld omdat alles er nog goed zit.....

iemand ervaring met het hartje dat niet zichtbaar was in week zes/zeven?

16. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ohh meid, nog steeds die onzekerheid.

17. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vreselijk!

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    he bah meid!!hopelijk zit alles gewoon goed. Sterkte komende week, dat de dagen toch om mogen vliegen en je volgende week een mooi kloppend hartje mag zien!!duim duim!!

19. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd maar brn er bang voor.....

20. nina25

nina25 Lid

7 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden alles duid op een miskraam maar lijkt wel niet door te zetten ofzo ik hoop met alles dat ik heb dat het goed komt maar ben er bang voor..... ik verlies gewoon steeds iets niet veel maar wel iets door de inwendige echo gister heb ik wel wat meer verloren leek maar als het echt een miskraam word/is zou ik toch veel meer moeten verliezen en ook klonten of veel helder rood bloes? Het blijft maar oud bloed.... oja heb twee keer een druppel rood verloren en het gene dat ik verlies lijkt wel verdund met water ofzo ( sorry voor de details )

Deel Deze Pagina