derde miskraam gehad

Discussie in 'Miskraam' gestart door treintje, 30 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. treintje

treintje Lid

30 sep 2007
    10
    0
    0
    Hoi allemaal,

Heb afgelopen week mijn derde miskraam gehad. Alle 3 met 6 weken al is de laatste tot 9.5 weken blijven zitten.

Kan het gewoon niet geloven en ben heel bang dat wij nooit ons eigen hummeltje zullen krijgen.

Zit nu in de medische molen bij de gynecoloog. Wie heeft dit al meegemaakt? Wat wordt er allemaal getest? De geno test is al afgenomen.

2. Niet meer actief

meid wat erg voor je
    veel sterkte !

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Meid, ik wens jullie heel veel sterkte toe!

Liefs Senninha

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o wat een ellende allemaal heel erg veel sterkte toegewenst samen met je man.

de medische molen ben ik niet heel erg bekend mee maar daar zullen vast wel een aantal die hier komen wel bekend mee zijn.

wat er nu ook komen mag op je pas heel veel sterkte en succes daarmee en hopelijk heb je heel snel weer een wondertje in je buik die wel blijft zitten.

liefs miriam

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Heel veel sterkte. Maar hoe moeilijk het ook is, probeer optimistisch te blijven. Want ondanks de vele trieste verhalen die je hier tegen komt, zijn er hier toch gelukkig ook nog heel veel meiden die alsnog zwanger zijn of inmiddels moeder zijn geworden.

6. Niet meer actief

Heel veel sterkte!

Dikke knuffel Naatje

7. treintje

treintje Lid

30 sep 2007
    10
    0
    0
    Heel erg bedankt voor al die lieve berichtjes. Dat helpt echt enorm.
    Ik probeer me inderdaad vast te houden aan het feit dat het ook vaak wel goed gaat. We blijven proberen xxx treintje

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Heel veel sterkte meis...
    Ik heb er ook 3 gehad vorig jaar... dus ik weetalsgeen ander hoe je moet voelen.

9. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Pfff, moeilijk hoor, ik vond die ene miskraam echt al vreselijk. Wat een verdriet heb ik daarvan gehad. Des te meer waardeer ik nu wat ik heb...

Silla, volgens mij hebben wij vorig jaar weleens contact gehad over de miskraam... Even off topic, hoe is het nu met je?

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ja dat zou best kunnen hoor! hihihihhihi
    Het gaat redelijk. Nog steeds niet zwanger vanmorgen test gedaan en deze is negatief pffffffff
    Wordt nu een beetje moedeloos ervan. Maar goed we blijven dit jaar nog proberen en anders toch de MMM in.
    Morgen gaan we met vakantie dusss wie weet wat ontspanning voor de nieuwe ronde.

Ik zie dat jou kleintje geboren is gaat alles goed?
    Ik hoop je na mijn vakantie nog ff te spreken!

Groetjes

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hallo Treintje, ik ben vanochtend bij de gynaecoloog geweest voor onderzoek. Bij ons samen is bloed afgenomen voor het chromosomenonderzoek, verder bij mij nog voor glucose, schildklier stollingsonderzoek en nog wat andere dingetjes. En volgende week moet ik nog laten prikken voor progresteron. De eerste uitslagen krijg ik over 2 1/2 week.
    Verder nog een onderzoek gehad om de baarmoeder en eierstokken te bekijken. Heb jij dat ook gehad?
    Wanneer verwacht jij de eerste uitslagen?

12. treintje

treintje Lid

30 sep 2007
    10
    0
    0
    Hoi Inez,

Spannend he al die onderzoeken.
    Bij ons is bloed afgenomen voor genetisch onderzoek. De uitslag duurt geloof ik wel 3 maanden. Mijn baarmoeder en eierstokken zijn met een interne echo bekeken en dat zag er gelukkig goed uit.

Nu mag ik pas 6 november bloed prikken voor al die andere testen want ik heb nu nog teveel zwangerschapshormonen in mijn lijf en dan kloppen de resultaten niet.

Erg moeilijk om 6 weken te moeten wachten, maar het is voor een goed doel.

Ik hoop dat jouw resultaten goed zijn

Groetjes v Treintje

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hoi Treintje, inderdaad spannend al die onderzoeken. Wachten duurt lang, maar zoals je al zegt, het is voor een goed doel. Ik hoop voor jou ook dat jouw resultaten goed zijn.

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb inmiddels ook al 3 miskramen gehad en mag 16 oktober voor het eerst naar de gyn voor onderzoek. Ben ook heel benieuwd of er iets uit komt.

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
  16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sann, sterkte.

17. Kike

Kike Lid

27 nov 2006
    37
    0
    0
    Dag treintje (en de anderen),

Ik heb ook een aantal onderzoeken gehad:
    Chromosomen: GB
    Proteïne S (eiwit): GB.
    Glucose: GB
    Bloedstolling: GB

Heb na mijn 3e MK veel gelezen over de rol van Vit B12, gevraagd om dit te onderzoeken: Vlg gyneacoloog: GB (167), maar volgens de homeopatisch arts veel te laag (moest 700 zijn). Een te laag Vit. B12 gehalte kan er volgens hem voor zorgen dat de baby onvoldoende gevoed wordt (heeft te maken met biochemisch proces op weefselniveau) waardoor vroege MK's kunnen ontstaan. Ik ben inmiddels begonnen met VitB12 injecties. Toeval of niet, na 3x mis heb ik afgelopen maadag voor het eerst een hartje horen kloppen en was voor het eerst de echo goed!

18. Latoya3Stars

Latoya3Stars Fanatiek lid

4 okt 2007
    2.090
    0
    0
    ff werkloos
    Enschede

Hai Treintje,

Ik heb ook 3 miskramen achter de rug en ook alle 3 met 6 weken..Ik ben vorig jaar september gestopt met de pil en binnen een jaar ben ik 3 x zwanger geweest..Helaas mocht het nog niet baten :( Mijn vriend zegt altijd..schatje, wij winnen dit wel en ik vertrouw er wel op dat het ooit goed komt...Je moet niet bang zijn dat het niet gaat lukken, niet opgeven...weet dat het moeilijk is, want ik weet precies hoe je je voelt, was er ook echt kapot van..Net of het mij niet gegund wordt, maar mijn vriend en ik gaan net zo lang door tot dat we een gezond kindje krijgen...Hoop dat we contact blijven houden! Sterkte en suc6...Mijn vriend en ik hebben trouwens een chromosomenonderzoek gedaan, maar wachten nog op de uitslag..bij mijn inwendige onderzoek was gelukkig alles goed...

Liefs..Latoya

19. treintje

treintje Lid

30 sep 2007
    10
    0
    0
    Nog 3 weken en dan mag ik weer naar de Gyn voor meer testen.

Inez, heb jij al uitslagen van je testen ontvangen?

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Eind deze week verwacht ik de eerste testuitslagen. Dus ik moet nog een paar daagjes geduld hebben.

Deel Deze Pagina