Mijn verhaal...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Summer21, 31 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summer21

Summer21 Nieuw lid

28 mei 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Graag zou ik hier eens mijn verhaal willen schrijven.
    Ik ben moeder van een dochter van 3,5 jaar en ben samen met mijn man al 16 maanden bezig voor een 2de.
    We zijn sinds deze maand in behandeling bij het ziekenhuis. Ik zit in de onderzoeksfase.
    Mijn eerste fase vd cyclus loopt goed. Krijg mijn eisprong alleen wat laat op dag 17. Op zich geen probleem maar mijn 2de fase is wat kort. Dat ligt tussen de 22 en 27 dagen dat ik mijn menstruatie krijg.

Nu zit ik deze maand al op dag 25, ik heb net een test gedaan. Negatief. Ik zit natuurlijk ook pas op 9 dagen na eisprong. Maar ik maak mezelf helemaal gek, ik voel van alles. Durf niks te hopen.
    Ben zo bang dat het ons niet gegund is een tweede kindje.
    Heeft iemand tips om hier mee te gaan?

Groetjes

2. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Wat lastig. Je LF is idd kort. Maar ga er vanuit dat ze dit in het ziekenhuis ook zullen zien en je daar medicatie voor zullen geven (meestal houden ze grens van 9 a 10 dagen aan). Ik ben er zelf van overtuigd dat de LF wel kan variëren (paar dagen meer of minder), dus klinkt gek, maar hoop dan dat hij deze maand lekker kort is zodat ze dat in het ziekenhuis ook zien.

Probeer vertrouwen te hebben in het ziekenhuis en in je eigen lichaam. Vorige keer is het ook gelukt, dus dan moet het nu toch ook lukken (snap dat, dat een lastige is, zo zal het niet altijd voelen). Maar probeer daar vertrouwen in het houden. Veel meer kun je op dit moment niet doen denk ik. Sterkte!

3. Summer21

Summer21 Nieuw lid

28 mei 2017
    2
    0
    1
    Vrouw
    En nog niet ongesteld.
    Verschrikkelijk, krijg ik hoop en dan dalijk in 1 keer, verrassing .

Deel Deze Pagina