heey meiden was ff nieuwsgierig wie er hier een ruggeprik hebben gehad en hoe jullie het ervaren hebben ik krijg m zondag en ben een beetje benieuwd naar verhalen... maak nie uit of ze negatief of positief zijn ik ben nie zo bang dus da scheelt xxx
Ik heb een ruggeprik gehad. Heb steeds gezegd dat ik het niet wilde, tot het moment daar was. Ik had zulke erge rugweeen dat het me allemaal niet meer uitmaakte. Toen de arts kwam had ik ook echt zoiets van .. kom maar op. Ik voelde er dus helemaal niets van. Had verwacht dat heel best pijn zou doen, maar toen ik vroeg wanneer hij ging prikken zei hij dat hij er al inzat. Dus mijn ervaring is positief ... ik heb er niets van gevoeld. Succes morgen meid ... en geniet van je kleintje..
Ik heb ook een ruggeprik gehad (keizersnee). Ook ik heb er niets van gevoeld. Infuus plaatsen deed meer pijn.... Niets om je zorgen te maken meis... ik was ook als de dood er voor. Sterkte morgen he!! Zet hem op
gefeliciteerd meid, wat is het geworden???? doe maar lekker rustig aan daar in het ziekenhuis, en als je weer thuis bent horen we wel hoe en wat... groetjes