aaah ik vind het zo sneu voor Ise , ze is net als mama in het weekend was snot verkouden ik zlef heb me kunnen redden met pcm en htk-middeltjes Enige wat ik nu voor Ise kan doen voor zover ik weet is neusspray stomen onder de douche en n ui bij der wiegje , mn slaapkamer meurt als de pest bah haar neusje zit zo verstopt dat drinken ook slecht gaat en ik nu n kloof heb Ise houd dus haar adem in neemt n paar slokken en laat los en dat zo 20min maar daarna krijgt ze krampjes als ik haar neerleg krijgt ze t ook weer benauwd dus gisteravond heeft ze n paar uurtjes in de wipstoel gelegen nu weet ik t dus niet meer iemand nog tips ?
Je kunt op recept neusspray xylometazoline krijgen voor zo'n kleintje. Ik geloof alleen dat ha's dat niet zo graag voorschrijven maar in het geval van jouw dochtertje lijkt t me toch wel nodig! Wat ik ook heb, is druppeltjes mirte voor op het hoofdeinde van het bedje. Lijkt op eucalyptus maar is iets milder voor de kleintjes. Kun je krijgen bij de reformwinkel. Succes ermee, zo zielig voor die kleintjes hè!
O, 1 of max 2 druppeltjes trouwens, anders blijft ze klaarwakker En je kunt ook tijdens het douchen een paar druppels in de badkamer laten vallen, helpt ook mee tijdens stomen.
Klinkt misschien vreemd, maar even een druppeltje mama-melk in haar beide neusgaten laten vallen. Hierdoor slinkt het slijmvlies!
insmeren met luuf na het stomen en echt een kwartier flink stomen. Dan goed rechtop houden. Als het slijm dan niet vanzelf loopt even met een neuspeertje haar neusje leegmaken, dan neusdruppels en even plat leggen(drogen de slijmvliezen wat in). Bedje iets schuin zetten en las de tip dat je een kom met heet water en stoomspul(methol badje van etos bijvoorbeeld) onder het bedje kan zetten. Vaseline om het neusje smeren tegen irritatie. uuhmmmm nu is de trukendoos wel leeg Succes en beterschap!
ja luuf heb ik ook aan gedacht maar ze is pas 6 weken oud dus mag het nog niet gebruiken bij der ik ga straks de HA ff bellen voor die spray hopelijk lost dat meer op dan zoutoplossing . en mamamelk haha dat klinkt idd vreemd maar kan het proberen moet toch kolven