Hahah wat een doos met dr "daar gaat mn geld"... Ik erger me ook telkens aan de manier waarop ze praat. Vreselijk!! Zó nep. En die moeder brrrr ook zo'n irritantje. Die broers vind ik ook maar gladjakken...brrr
Programma is te dom voor woorden. Vragen of iemand bezwaar maakt is Amerikaans. Gebeurt helemaal niet in Nederland.
Wat een zelfingenomen trol Als je nou in de bijstand zit en je ouders nogineens hun ziektekosten kunnen betalen en je dan meedoet voor het geld voor een beter bestaan oké Maar als je ziet in wat voor luxe zij en haar ouders leven met een auto twv iemands halve huis en dikke villa en dan nog voor het geld over lijken gaan vind ik echt golddiggerig (is dat een woord ? ) en hoe respectloos zij praat met der " rich bitch"
Spel is spel.. Arm of rijk... Ze is voor haar doen ook door hel gegaan... Dus Tjah ze heeft het spelletjes gespeeld dus recht op de cash
Zelf zegt ze het al: " ik ga wel heeeuul ver voor geld" En ze wou Jim in elkaar slaan voor het meenemen van Manon. Dagobert Duck!
Wow...hij zegt nee Hahahaha loopt ze dadelijk nog het geld mis...het grote geld want zoals ze zelf zei is ze dan een rich bitch...wees er maar trots op bleh!
Ja, maar waarom 2 weken door een "hel" gaan, je familie een knoop in hun maag en een hoop stress en slapeloze huilende nachten bezorgen, jezelf 2 weken lang gek maken, voor 50.000 terwijl je geld zat hebt Als je nu kansarm bent snap ik wel dat je vecht voor dat geld en er heel ver voor gaat met het oog op een goede toekomst Maar als je al geld genoeg hebt snap ik niet waarom je dat jezelf en je gezin aan doet. Die familie gaat door een hel Het zou je dochter maar zijn die na een week zegt met een vreemde "vieze" vent te gaan trouwen
Dat straalt er toch helemaal van af? En daarbij, kijkje bij haar ouders thuis. 2 broers in Frankrijk en Brussel. Maakt mijn plaatje wel compleet, dat zij en haar familie het echt niet slecht hebben. En volgens mij heb ik haar dat ook regelmatig horen zeggen,
Grappig dat iedereen zo'n afgunst en hekel kan hebben aan iemand die ze totaal niet kennen. Je kunt iemand toch niet uitschelden en zo beoordelen op basis van een spel waaraan iemand meedoet en wat voor 95% uit gespeelde scenes en leugens bestaat? Ik vind het nogal wat om van iemand te kotsen die je totaal niet kent en ook de andere dingen die hier gezegd worden vind ik ver gaan. Ik ken haar niet en ze komt wat verwend over, maar na alles wat ze gedaan heeft mag ze van mij het geld hebben hoor.
Laura en haar ouders zijn helemaal niet "rijk" hoor.. Arm is weer een ander uiterste maar ik weet uit betrouwbare bronnen dat ze het gewoon goed hebben
Wat een eikels zeg, zo praat je toch niet over je toekomstige schoonzoon, op TV??? Ze voelen zich heel wat!