Ik ben 2 keer getrouwd, de eerste keer is ruim 19 jaar geleden, de 2e keer 4 jaar geleden, bij beide keren is het gevraagd door de ambtenaar van de burgerlijke stand. Het is dus absoluut niet Amerikaans.
Die broers lijken niet op elkaar en op hun vader moet ik zeggen, vraag me nu wel af of het wel echt haar broers zijn... Maar ja dat moet wel!
Vonden jullie die broers ook zo zuur na de ontknoping? Je zou verwachten dat ze opgelucht zouden zijn dat ze niet is getrouwd met die in hun ogen vettige sukkel, dat hun familienaam in ere wordt gehouden enzo maar het enige dat ik zag was een stel chagrijnen dat een beetje gepikeerd stond te doen omdat ze er in zijn getuind. Jongens, halloooo, het was een grapjeeeeee! Durf te lachen man
Ik weet niet meer of er hier is gevraagd of iemand bezwaar had, maar ik weet wel dat je niet zomaar bezwaar kunt maken, enkel omdat het huwelijk je niet aanstaat. Dat zou wel een beetje gaar zijn, loopt er net iemand binnen waar je ruzie mee hebt ofzo.. :') En bij deze laatste aflevering kreeg ik toch wel bewondering voor Laura. Ja, ik weet dat het om geld ging maar ze had het er wel echt moeilijk mee en ik denk persoonlijk dat ze van tevoren niet had gedacht dat ze er zo diep in mee getrokken zou worden, dat ze er zo'n moeite mee zou krijgen. Ik gun haar nu toch wel het geld. Vond haar broers alleen wel.. tja.. :") Verbitterd?
is het niet zo dat die al in de tijd voor het huwelijk bezwaar aan hadden moeten tekenen? Volgens mij niet meer op de dag zelf? Ik weet het ook niet zeker, is al weer 6 jaar geleden bij ons..
Ik vond die broers helemaal niet zo zuur, volgens mij zaten ze gewoon een beetje te dollen. Ze kwamen op mij eerder flabbergasted over, eerst krijgen ze te horen dat hun zusje gaat trouwen, daarna horen ze dat het allemaal nep was haha.
Ik vond het een super leuk/grappig programma. Heerlijk even nergens over na te denken. Eerst vond ik haar irritant dat ze zo deed om geld. Maar de achterliggende gedachten voor haar ouders/broers vond ik wel mooi en ze heeft het toch best zwaar gehad. Ik vond het ook leuk dat ze toch nog dat geld kreeg
@lea: Ja in de tijd tussen ondertrouw en de bruiloft in kun je een huwelijk stuiten, zoals ze dat noemen. Maar dan moet je wel een goede reden hebben, pas dan kan een ambtenaar (of soms hogerop) besluiten een huwelijk niet te voltrekken. Maarja.. ik denk niet dat dat veel gebeurt. Ik weet niet hoe het zit op de dag zelf, maar dat zou wel een domper zijn haha.
Ik heb vanochtend de laatste aflevering nog even bekeken. Vond het toch wel een mooi einde. Maar als ik Laura was, zou ik de afgelopen 8 afleveringen met heel veel schaamte hebben zitten kijken. Wat is zij te grazen genomen zeg.