Ppffff heb wel te doen met Laura.....vind haar niet zo'n leuk meisje maar nu is het wel sneu voor haar.... Die ouders jeetje Ina ze vinden het heel moeilijk, maar ja eerlijk is eerlijk hun kind is volwassen en mag kiezen wie ze wil kiezen.... Ben benieuwd hoe het af gaat lopen...
Ik vind haar en en haar ouders allemaal vreselijk. Ze lijken zichzelf echt veel beter dan sander en zijn familie te voelen. En dan loopt ze weer eens te janken dat ze het zo erg vind om tegen iedereen te liegen. Dan denk ik jaja als je het zo erg vond dan was je er nooit aan begonnen. Gewoon een echte gold digger. Zo dat lucht op hihi
Nee joh dit is niet oud. Lieke presenteert nog niet zolang en dat zou betekenen dat Laura daar 24 is. Dat kan echt niet. Er is wel een amerikaanse verie geweest
Nee dit is geen herhaling, ze zeiden in t begin van ja laura bekend oa van xfactor of tvoh, ze had mee gedaan onkangs met zon talentshow
ja dat herinner ik me nog, dat was Xfactor, ze ging compleet door het lint omdat ze niet door de auditie heen kwam. heb toevallig gisteren een stukje van dat neptrouwprogramma gezien, walgelijk! volgende week kijk ik iig niet meer!
Wat een verwaand mens zeg die Laura Sander: ''Als ik zo naar haar kijk is het gewoon een lekker wijf, dat weet je toch?'' Laura:'' Jaahaa dat weet ik wel''
Als ik zo naar die auditie kijk vind ik haar niet echt het meisje dat bij die ouders pas. Vind haar maar ordinair op dat podium....
Normaal vind ik het niet zo leuk als mensen in de maling worden genomen, maar op een of andere manier vind ik het in dit geval (laura dus) een hele goeie grap!
Hmm.... misschien is het al eerder gezegd (ik heb niet alle 11 pagina's gelezen) maar ik heb zo het idee dat Laura en/of haar ouders allang in het complot zitten. Het valt me elke keer weer op dat de reacties niet helemaal kloppen. Gewoon maar een gevoel hoor, maar volgens mij worden vooral de kijkers genept. Hebben jullie dat gevoel ook niet? Die "beste vriendin" komt volgens mij ook zo uit een castingbureau.
Heb ik ook al zitten denken, of dat hen wat is ingefluisterd, ik heb het idee dat die moeder bijgedraaid is en nu het spel meespeelt, maar geen idee hoe ze verder in het echt zijn natuurlijk dus lastig te oordelen. En hoe komen ze er bij om dit programma te gaan maken. hebben ze gewoon bij haar aangebeld of zo, ik heb nooit een oproep gezien oid?
Daar zat ik ook aan te denken, vooral als uitkomt dat ze in de maling is genomen, als ze dan niet wil dat het op tv komt omdat ze vindt dat ze voor schut is gezet (wat ook wel zo is), kunnen ze het volgens mij ook echt niet uitzenden. Alle moeite en kosten voor niets dan.. dus ik twijfel ook wel een beetje of het niet allemaal in scene is gezet.
Auditie vind ik wel erg goed, mooie stem! Denk ook dat het allemaal nep is. Laura vind ik errug nep!!!!!!