Mijn vieze vettige vervelende verloofde 20.30 RTL5

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ze is geloof ik zelf benadert door RTl om mee te doen aan een show om haar grote liefde te vinden en dacht dit ook echt
    Pas bij aflevering 1 werd haar zoals je kon zien verteld dat het programma een andere insteek had

Als ik zo de comments onder haar YouTube video kijk vind 99% haar mega lekker.. Denk dat RTL haar daarom een geschikte kandidaat vond (kijkcijfers) en wel ziet dat je met haar spannende afleveringen krijgt omdat ze keurig netjes is en zich snel zal storen aan een vieze vette vervelende verloofde

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Nou, ik denk wel dat je vooraf een contract moet tekenen en er niet zomaar onderuit komt dat iets niet uitgezonden mag worden, zo ook Laura's ouders dat alles wat ze zeggen uitgezonden kan worden neem ik aan

Zie je zelfs vaak bij undercover in NL en Peter R de Vries.
    Die mensen zijn dan zelfs stiekem gefilmd zonder toestemming maar dat mag zelfs vaak uitgezonden worden van de rechter

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Helaas afgelopen dinsdag niet gezien...

Maar idd zoals ik al eerder schreef moet je bij rtl een contract tekenen waarin staat dat zij alle uitzendrechten hebben.
    Zij mogen dus uitzenden wat ze willen.

4. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Maar wat ik ook niet snap is dat ze vaak vet moet lachen om diue acties van Sander. Maar zodra ze dan alleen tegen de camera praat loopt ze vet te zeiken.
    Als je je echt onwijs ergert aan iemand dan zeg je dat rechtstreeks toch? Dan ga je toch niet eerst vet zitten lachen?

Denk ook dat ze t allemaal stiekem wel weten hoor dat t een geintje is

5. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Dat noemen ze scheinheilig. Lief doen in iemands gezicht, maar achter zn rug om hem belachelijk maken

6. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Die vriendin van laura zat ook in het publiek tijdens haar auditie bij xfactor, zag haar ff snel.

7. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Daantje22 helemaal mee eens!

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik snap ook niet dat ze zo schijnheilig doet, maar ze heeft het zo te zien niet van een vreemde.. die vader zit ook de hele tijd te 'lachen' en haar vriendin deed het ook al.

9. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik vind het eigenlijk wel lief dat ze niet 100% van de tijd op hem zit te vitten, dat zou ik zelf ook niet leuk vinden. Ze zegt toch vaak zat dat ze iets niet leuk vindt aan hem? Zo schijnheilig vind ik het niet. Maar goed, zoals ik al zei, volgens mij is dit allemaal kijkersbedrog. Mijn ouders zouden echt wel anders reageren als ik vanuit het niets ineens binnen een paar dagen zou trouwen met iemand die volstrekt mijn type niet is.

10. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ben benieuwd hoe het afloopt! Denk dat ze het geld niet gaat winnen...

11. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    'Tuurlijk wel....ik geloof nooit dat die ouders (zogenaamd dan he, ik geloof het hele verhaal niet) het geluk van hun dochtertje gaan verstoren.

12. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    De ouders miss niet nee. Maar die broers waren het er volgens mij ook echt niet mee eens haha, we zullen zien!

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Omg ik pis echt in mijn broek... Die Sander... Ben verliefd op um... Hij is echt te grappig

14. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Hahahah :p ben benieuwd of laura hem morgen ook grappig vind haha

15. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik ben zoooooooo benieuwd naar morgen!!! Haha..
    Zou ze er nou nog geld aan over houden of zou dat ook nep zijn? Dan wordt het heel zuur voor haar ;)

16. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Vind die ouders wel heel echt overkomen eigenlijk...
    En vind Laura een leuke, lieve meid hoor!

17. LittleMonsters

Die moeder lijkt wel bij te draaien... Die vader niet zo Hahaha

18. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    :)Tuurlijk doet ze aardig tegen hem, als ze gaat vitten weet ze dat hij weer apart gaat doen hihi, ze paait hem echt

En als ze het geld niet zou winnen, zouden ze het hele programma niet uitzenden denk ik
    Maar serieus die sokkk gadverrr ik zou zwaar over de zeik gaan haha

19. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik hoop dat ze niet wint maar denk t wel. Vind t echt een irritant wijf. Die stem vooral en zooo oppervlakkig.. Volgens mij draait alles om uiterlijk vertoon bij die familie. Ik krijg er echt de kriebels van.

20. LittleMonsters

Ben benieuwd hoe ze reageert als ze hoort dat zei degene is die alleen in de zeik is genomen..

Deel Deze Pagina