Mijn voeten zijn een maat gegroeid! Nu maat 42!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lara78, 10 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tink

Tink Niet meer actief

Ja, dat kan. Hoe ouder je wordt, hoe meer je voeten een beetje uit kunnen zakken. En dat kan best 1 of meer maten schelen...

2. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    kan ook aan de schoenen liggen hoor. ik heb altijd 38 gehad en plots had ik vele zaken 39 en nu weer 38. ze gaan vanuit een commercieel maat uit en dit kan per jaar verschillen. ik zit zelf in de mode en weet dat dit ook per jaar kan verschillen of dat ze het aanpassen op de behoefte per land.

zo heb ik een spaanse maat 44 en in nl heb ik een 38 dit kan het zelfde met schoenen zijn .

3. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Bedankt allemaal voor jullie reacties!!

Het zijn AL mijn schoenen en slippers die de krap zijn. Echt allemaal!!!! Sommige schoenen heb ik al jaren (zomerschoentjes en hakken die ik niet zoveel draag bijvoorbeeld) en ineens zit ik met mijn grote teen tegen de voorkant aan. Ik heb mijn voeten opgemeten en dan kom ik species op maat 42 uit :(. Balen! Het ligt dus helaas niet aan de schoenen...

Ik ben 1.70m en weeg 64,5 kg. Schoenmaat 42 is dus qua verhouding best groot....... Gelukkig heb ik ontdekt dat ze bij de Wehkamp best een leuk assortiment hebben in die maat en die andere winkel ga ik zeker ook eens bekijken!

Ik hoop dat dit een eenmalige groei is want mijn voeten mogen echt niet NOG groter worden!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    wehkamp, neckerman, otto hebben allemaal schoenenin maatje 42 en nog leuk ook, all zeg ik het zelf
    Heb namelijk zelf maat 42.

Van Haren
    Schoenenreus
    Bristol
    Ecco

Veel winkels hebben wel 42 maar je moet er vaak naar vragen

Toen ik nog een jaar of 16 was had ik ook al 41/42 toen was het echte drama met schoenen, maar gaat nu steeds beter
    De vrouwen worden ook groter en hun voeten ook

5. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Herkenbaar, alleen bij mij is het tijdens de zwangerschap gebeurd. Ik ben van 39 naar 40 gegaan. Gelukkig kan ik sommige oude schoenen (omdat ze uitgelopen zijn) nog wel net aan. Maar ik dacht dat dat ook kwam doordat ik heel erg ben aangekomen toen. Maar dat is het dus helemaal niet? Grappig.

Hier in Alkmaar heb je trouwens ook een schoenenwinkel voor grote maten: Home - PASSO - UPSIZE FOOTWEAR.

6. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ze hebben zelfs een webwinkel, zie ik nu! Helemaal mooi! (Ook voor jou, taliaa?)

7. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik ben ook een maat gegroeid (weet niet precies wanneer meer maar volgens mij tijdens of na de eerste zwangerschap, heb ik veel slippers gedragen ipv goede schoenen en nu een maatje groter! eerst had ik 39/40 en nu 40/41

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113

Deel Deze Pagina