Ja, dat kan. Hoe ouder je wordt, hoe meer je voeten een beetje uit kunnen zakken. En dat kan best 1 of meer maten schelen...
kan ook aan de schoenen liggen hoor. ik heb altijd 38 gehad en plots had ik vele zaken 39 en nu weer 38. ze gaan vanuit een commercieel maat uit en dit kan per jaar verschillen. ik zit zelf in de mode en weet dat dit ook per jaar kan verschillen of dat ze het aanpassen op de behoefte per land. zo heb ik een spaanse maat 44 en in nl heb ik een 38 dit kan het zelfde met schoenen zijn .
Bedankt allemaal voor jullie reacties!! Het zijn AL mijn schoenen en slippers die de krap zijn. Echt allemaal!!!! Sommige schoenen heb ik al jaren (zomerschoentjes en hakken die ik niet zoveel draag bijvoorbeeld) en ineens zit ik met mijn grote teen tegen de voorkant aan. Ik heb mijn voeten opgemeten en dan kom ik species op maat 42 uit . Balen! Het ligt dus helaas niet aan de schoenen... Ik ben 1.70m en weeg 64,5 kg. Schoenmaat 42 is dus qua verhouding best groot....... Gelukkig heb ik ontdekt dat ze bij de Wehkamp best een leuk assortiment hebben in die maat en die andere winkel ga ik zeker ook eens bekijken! Ik hoop dat dit een eenmalige groei is want mijn voeten mogen echt niet NOG groter worden!!!!!!!!!!!!!!!!!
wehkamp, neckerman, otto hebben allemaal schoenenin maatje 42 en nog leuk ook, all zeg ik het zelf Heb namelijk zelf maat 42. Van Haren Schoenenreus Bristol Ecco Veel winkels hebben wel 42 maar je moet er vaak naar vragen Toen ik nog een jaar of 16 was had ik ook al 41/42 toen was het echte drama met schoenen, maar gaat nu steeds beter De vrouwen worden ook groter en hun voeten ook
Herkenbaar, alleen bij mij is het tijdens de zwangerschap gebeurd. Ik ben van 39 naar 40 gegaan. Gelukkig kan ik sommige oude schoenen (omdat ze uitgelopen zijn) nog wel net aan. Maar ik dacht dat dat ook kwam doordat ik heel erg ben aangekomen toen. Maar dat is het dus helemaal niet? Grappig. Hier in Alkmaar heb je trouwens ook een schoenenwinkel voor grote maten: Home - PASSO - UPSIZE FOOTWEAR.
Ik ben ook een maat gegroeid (weet niet precies wanneer meer maar volgens mij tijdens of na de eerste zwangerschap, heb ik veel slippers gedragen ipv goede schoenen en nu een maatje groter! eerst had ik 39/40 en nu 40/41
EUROPAS NUMMER1 in Übergrößen! Schuhe in Übergrößen, Schuhe in Übergrössen, Große Damenschuhe, große Herrenschuhe, Übergrösse, große Füße Hier ben ik eens met mijn man geweest (die heeft maat 47-48 ), ligt net over de grens in Duitsland. Die hebben echt veel keuze en niet alleen van die ouwelullenmodellen. Voor dames hebben ze ook veel, bijv. trouwschoenen in grote maten, want dat schijnt nog wel eens een probleem te zijn. We werden er goed geholpen.