Nee hoor, ik begin niet ongeduldig te worden....of TOCH WEL?! 2 weken geleden een inwendig onderzoek gehad bij de gyn, toen lag onze kleine nog erg hoog, en zei hij dat we nog effe geduld moesten oefenen! Gisteren teruggeweest, en kindje was toch al goed gezakt, en had al 1 cm ontsluiting! (waar ik overigens niks van gevoeld heb, geen harde buiken, voorweeën,...niks! Volgens de gyn alleen maar goed. ) Heb nu een nieuwe afspraak voor vrijdag.'of misschien zien we mekaar wel eerder' zoals de gyn zei. Begon al een beetje te wanhopen na het nieuws 2 weken terug, maar zou het nu toch nog (snel) vanzelf beginnnen?Voel in elk geval nog niet veel, alleen 1 iets pijnlijke harde buik vanmorgen... Tips/Ervaringen zijn welkom! Vind het in elk geval SUPERSPANNEND!
Hier nog een ongeduldje... hihihihi... Tja het kan en het kan ook niet, dus daar heb je niet veel aan, met 1 cm kun je nog gerust bv 2 weken lopen, maar het kan ook ineens doorzetten... Ikzelf had vorige week vrijdag toen ik precies 40 wken was, ook 1cm ontsluiting en mijn beeb is al een paar wken heel goed ingedaald... Tot op heden gebeurd ebrij mij zover ik merk wienig...helaas, want mag echt wel beginnen van mij. Deze vrijdag moet ik weer naar vk, ben benieuwd of er vernadering is... Ga in ieder geval dan wel laten strippen, we zullen zien. maar ja kan ook tussen nu en dan ineens toch beginnen en doorzetten, is gewoon niet te voorspellen... Groetjes Renske
Hoi, Met 39+4 kreeg ik een inwendig onderzoek en had ik 1 cm ontsluiting. Ik ben daarna gestript. Met 40+4 had ik nog steeds 1 cm ontsluiting! Met 41+3 zijn 's ochtends de weeen begonnen en ben ik nog naar het spreekuur geweest, toen had ik nog steeds 1 cm ontsluiting, maar was mijn baarmoedermond wel helemaal gerijpt. 's Middags zijn de weeen heftiger geworden, uiteindelijk zelfs een weeenstorm. Om 17.30 had ik 2 cm ontsluiting, rond 18.30 zijn mijn vliezen gebroken en had ik ineens 4 cm ontsluiting. Om 19.30 had ik al volledige ontsluiting en mocht ik gaan persen. Die 1 cm ontsluiting zegt op zich niet veel, volgens mijn verloskundige kun je pas zeggen dat de bevalling is begonnen als je minimaal 3 cm ontsluiting hebt. Met 1 a 2 cm kun je weken rondlopen. Dat wil niet zeggen dat het niet snel kan gaan beginnen, want dat kan ook gewoon! Succes met de laatste loodjes!
Ik moest met 36 weken rustig aan gaan doen want had al 2 cm met 39 weken was het iets meer dan 3 cm en met 40 weken 4 cm en ben pas met 41+6 bevallen. wel natuurlijk begonnen. Die ene cm heeft hier niet zijn werk gedaan helaas
Spannend! Ik liep vanaf 35 wk met 1 cm en ben met 39,3 wk bevallen. Maar zolang gaat het bij jou zeker niet meer duren
Ik loop nu bijna 3 weken met 1 cm ontsluiting. Heb elke dag wel periodes met weeen, die met de dag pijnlijker worden, maar het zet niet door. Ik weet eigenlijk niet of ik misschien al meer ontsluiting heb, want de verloskundige wilde niet toucheren bij de controle:-S Dus wacht rustig af... hoe moeilijk het ook is.
bij de eerste heb ik een week gelopen met twee cm. bij de tweede en derde had ik al 4 cm met 37 weken en met 38 weken zijn ze beidde ingeleid.
Was al helemaal vergeten dat ik dit topic had geopend! Nou, mijn ongeduld heeft niet lang geduurd, want de dag nadat ik dit topic opende ben ik bevallen van onze ALYNA!
Hey Lucia, Gefeliciteerd met je prachtige dochter! Mijn ongeduld is er helaas nog steeds. Loop nu bijna 4 weken met voorweeen rond. Ze gaan woensdag strippen, ik hoop dat het dan eindelijk een keer door gaat zetten! Geniet lekker van je kindje!
@Mom2be:dankjewel! Ik hoop ook dat het bij jou snel doorzet, zo 4 weken met voorweeën is wel erg lang zeg... Veel succes! ! !