Bedankt meiden! Zeker een bijzonder gevoel! Ik kan het soms echt nog steeds niet geloven... Vanmorgen voor het eerst misselijk, toen dacht ik wel ineens, OH MY GOD ik ben ECHT zwanger!
gefeliciteerd! ik heb toen ook met predictor getest, dus die is heeel betrouwbaar (kijk maar in mijn album )
GEFELICITEERD! Wij waren ook helemaal even van het apdje bij de eerste keer, de tweede ook alleen iets minder en de derde keer (nu net 8 weken) was ik ook even de weg helemaal kwijt. Het blijft een wonder. succes met studeren, ik vind het knap van je, als ik zwanger ben raak ik altijd mijn kluts kwijt ik vergeet alles zelfs dingen wat ik al jaren met mijn ogen dicht deed moest ik weer over na gaan denken, wat gewoon veel te veel energie koste, nu ben ik lekker even moeder en doe veel vrijwilligerswerk, maar lekker even op mijn eigen manier, naar gelang de energie het toelaat Heel veel succes.
Ik merk wel dat het moeilijk is je koppie erbij te houden, zit ook precies aan het einde van mijn stage, waar ik een persoonlijk eindverslag voor moet inleveren met hoe ik mij ontwikkeld heb enzo. Daar kijk ik nu wel een beetje tegenop, maar ik ga gewoon mijn best doen!!!!
hoi hoi gefeliciteerd met je zwangerschap t is altyd moeilijk om je gedachte ergens bij te houden als je net weet dat je zwanger bent hihi komt goed geniet er maar van gr.cathy
Gefeliciteerd Dit kindje is zo gewenst!! Voor dat afstuderen vind vast een oplossing! Lekker gaan genieten!
Het duurde wel even voor ik er echt blij mee was, er gaat in een keer zoveel door je hoofd...wat er allemaal moet gebeuren, ben ik wel een goede moeder, wat zullen andere zeggen (ivm school ook), hoe gaan we dat regelen met school, etc etc. Ik werd er echt nerveus en beetje depri van, maar gelukkig duurde dat maar 2 dagen, nu denk ik: WE KRIJGEN EEN KINDJE! En probeer ik alleen maar daar al van te genieten! En dat lukt goed! Bedankt voor alle felicitaties!
hey dapfne laat ik je eerst felicieren meid geniet ervan jou voorgevoel is uitgekomen en ik ben het niet helaas goed ik ga door naar de volgende ronde geniet ervan meid Indey
Jho ik lees dit nu pas! gefeliciteerd hoor! Wat goed dat je het zelf al zo aan voelde. Ik had het ook juist wat betreft niet zwanger zijn. Een fijne zwangerschap en succes met het afronden van je studie!