Hallo, Ik heb een vraagje ben nu bijna 13 weken zwanger, banner loopt een beetje achter . Bijna de hele zwangerschap heb ik last van misselijkheid en kokhalzen. Alleen sinds deze week is er overgeven bij gekomen, ik eet en drink heel weinig en ben nu ongeveer 6 kg afgevallen. Voel me ook slap en erg beroerd. Kan dit op dit moment kwaad of is het verstandig om een keer extra bij de verloskundige langs te gaan? heb de 31ste maart weer een afspraak staan. Ik hoop dat u mij kan helpen. Alvast bedankt. Debbie
Hoi Debbie, ik zou toch maar even de vk bellen. Op zich klinkt het allemaal niet heel erg vreemd, maar je moet ook niet gaan uitdrogen. Je kleintje pakt wel wat ie nodig heeft, maar dat is voor jou nu net het probleem. Het vreet energie en het maakt je misselijk. Vertel de vk maar dat je al 6 kilo bent afgevallen en nu ook braakt. Dan zal ze waarschijnlijk je urine even op ketonen testen om te zien of je niet aan het verzuren bent. Drinken is heel belangrijk en eet maar wat je binnen houdt iig. Groetjes Brigitte