Volgends mij is dit een gemene indrooglijntje.. hoop het niet voor je maar hij is naar mijn idee grijs..
Hoi, Ik ken de testen niet maar als hij normaal witter dan wit is dan is dit zeker een streepje! Spannend! Omdat hij nog niet zo duidelijk is kan ik niet zien of het grijs of roze is. Maar ik denk dat het wel raak is! Liedje
Ik ken deze test niet maar ook ik zie een lijntje, ik zou de kv test van 2 voor 5 euro eens proberen.
Ik zie hem ook, maar denk ook dat het evengoed een indrooglijntje kan zijn......... Toch nog ff 2 daagjes wachten? Succes!
Ook ik zie wel iets, maar het idd onduidelijk of deze roze of grijs is.. Hoop voor je dat je morgen of met 2 dgn een mooie roze streep te zien krijgt! Nog even geduld ben ik bang....
Meestal maakt dat zeker verschil of je de streep binnen bepaalde tijd ziet verschijnen. Is het streepje roze en binnen welke tijd kwam het streepje? Als het streepje veel later komt en grijs van kleur is, is het meestal een indrooglijntje.
Ik denk dat je zwanger bent. Helemaal als hij dus echt met 2 minuten er stond. Maar ik ken verder de testen niet. Niet alle testen zijn (jammer genoeg) even betrouwbaar. Anders probeer je de kruidvat testen 2 voor 5 euro. Die zijn erg gevoelig.
tja, ik heb hem niet bij me maar hij was binnen de tijd en volgens mij licht roze (of is dat wishfull thinking). Ik dacht dat als het binnen de tijd kwam het gewoon goed was dus ik heb niet op de kleur gelet ;( over twee dagen weer testen dan maar?
Hier zie je het verschil tussen een kv 2 voor 5 en een andere test (ook van kruidvat) het kruisje is heeeeeeeeeel licht, de goedkope is goed duidelijk!
Oei, die zie ik ook! En ik zie niet zo snel streepjes! Snel naar Kruidvat, misschien heb je dan een duidelijker streepje!!
Nee dat zeg ik niet..... MAAR..... tijdens mijn bv periode heb ik echt een stel... (stuk of 4) gehad met roze "indrooglijntjes"..... (had een groot aantal gekocht) Jammer genoeg heb ik de foto's niet meer..... maar waren echt duidelijke lijntjes... dussuhhh ik zou een normale test gaan halen.... en geen waarde hechten aan dit lijntje... Achteraf bleek ik niet eens een cyclus te hebben.... dus ook geen vmk gehad ofzo.... (sorry)