Dit is echt geen indroogstreepje ,heb op DPO 6 idem lijntje gehad (twin)en ik was idd.zwanger of ben het nog GEFELICITEERD!!!
ik snap dat gedoe over indrooglijntje ook niet, dat lijntje is zo rose als wat, wel erg licht maar rose.. hopelijk heeft ze morgen een duidelijker streep
ik vind het toch wel zo spannend... ik heb dus die testen van KV gekocht maar wilde niet testen tot morgenvroeg... maaaaar nu had ik in de lade nog een predictor test liggen die ik eigenlijk niet wilde gebruiken vanwege de slechte reputatie van die test op dit forum... dus ik dacht "what the heck" ik gebruik hem nu gewoon. En weer zo'n vaaaaaaaag lijntje... Bij de eerste test was het echt een roze streepje en binnen 2 minuten, morgenvroeg meteen die Kv test gebruiken haha... als ik maar kan slapen
Ik zit hier helemaal te shaken! Dit is toch echt een duidelijke roze streep? Mag ik dan echt al zwanger zijn? Lol ik weet niet eens wat ik nu moet doen haha <- weer op het bed gaan springen hihi
gefeliciteerd, duidelijk een roze streep. Ga het je vriend maar gauw vertellen, of weet ie t al? Liefs
haha nee ik wacht even tot half acht... het is dat ik het hier al kan spuien anders was me dat nooit gelukt!