haha ik zei tegen hem "goede morgen ouwe scherpschutter van me" toen wist hij al genoeg... we kunnen het beiden nog niet echt geloven! Bedankt voor jullie steun en berichtjes! en ik zal heel veel HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG julie kant op doen! Lol ik stuit al meteen op een vraag... ik doe aan zumba (vanavond) verstandig of beter niet? Hugs
als je het altijd al doet is dat geen probleem. Maar je moet wel goed naar je lichaam luisteren en dus niet over de top gaan.
situps enzo kan je beter laten.. oefeningen die echt gefixeerd zijn op de buik ook beter overslaan, verder kan je gewoon meedoen.
Hoi, Wat een goed nieuws zo op de vroege morgen! En wat een goede test al! heerlijk voor jullie! Hopelijk kan je er lekker van genieten! Ik wens je een goede en onbezorgde zwangerschap toe! Even over zumba. Ik deed dat maar af en toe, 2 keer in de maand ofzo. Ik ben wel gestopt want ik voelde me daar gewoon beter bij. Maar zolang je je er goed bij voelt mag dat gewoon hoor!
Waaaaa! Wat leuk zeg!! Gisteren zo'n vaag streepje, en vandaag zo duidelijk!!!! Gefeliciteerd meid, en geniet ervan! Het is zoooo mooi!