nou dan moeten we alletwee nog 10 daagjes wachten! hoop voor je dat het raak is. bij mij denk ik niet aangezien mijn ei sprong denk ik al is geweest
Mijn vriend was keiziek in mijn vruchtbare periode, we hebben het wel een paar keer gedaan hoor maar denk dat dan het zaad van mindere kwaliteit is. Ik weet het niet, volgens mij wordt ik gewoon ongi. Dat gevoel heb ik. Maarja we zullen zien. Wil natuurlijk niet zeggen dat er geen hoop is.. Maar toch wel mooi voor jullie dat jullie er voor gaan!! Dat is een grote stap hoor! Gefeliciteerd!
Hey dames(buikje, ms rock) Hoop voor jullie dat het positief is over 10 dagen... Ik ben sinds zaterdag weer ongesteld dus wij moeten nog even wachten...en ms rock: je lichaam houdt je soms ook voor de gek hé dacht voordat ik ongesteld werd dat ik misschien wel eens zwanger kon zijn, want had last van m'n borsten en was misselijk etc...maar ja niet dus! Zal voor jullie duimen van de week en laat ff weten als je hebt getest of toch ongi bent geworden. Xxx
zeker ervaring!! bij ons was het na de eerste vrijpartij zonder condoom raak. ik zat op dag 18 van mijn cyclus (28 dagen) en dacht ik niet meer vruchtbaar was, maar mijn ei spring gewoon heel laat. ik was dus zwanger!
Dank je! Ja zal ik doen! Ja weet zeker dat je lichaam je kan neppen, had vorige maand ook een hoop symptomen maar toch ongi geworden. Nu voel ik helemaal niks haha, dusja kan alle kanten op.
Ik ben deze maand net als jij voor het eerst aan het klussen voor het echtie. Idd erg spannend! Zal wel niet gelijk raak zijn maar toch hoop je er wel zsm op! Succes!
Ja, ben erg benieuwd....zal blijven kijken op de site Ik ben nu net sinds zaterdag ongi en heb nog niet echt een idee van mijn cyclus eerste was 23 dgn en nu was het 30 dgn, dus als de ongi over is, gaan we weer druk klussen en dan maar afwachten. Xxx
mr rock, wat vervelend voor je dat je vriend ziek was...:x! hoop voor je dat je zwanger bent, en voor de rest ook natuurlijk ik heb wel veel klachten deze maand alleen al VOOR dat we het voor het echie hebben gedaan, dus misschien wel van t voorvocht(alleen denk ik dat er alleen zaad in kan zitten als de man daarvoor al n keer is klaargekomen, wie denkt daar anders over?) Ik heb super veel donkerblauwe aders over mijn tepels heen en zelfs in mijn hals, echt heel raar! Heb ik anders nooit. Ik was ook vanmorgen misselijk en ben super depressief en heb enorme vreetbuien(echt niet normaal gewoon). Ik moet ook sochtends al vroeg plassen, moest ik eerst nooit.
Hihihi, nou buikje dat wordt spannend! Ik moet nog even wachten voordat ik weet of het raak is....ook net begonnen! Ennuh, we hebben wel op de juiste momente gekust....duimen!! Ik hoop het zo voor iedereen! Groetjes!
Hoi allemaal, ik weet het inderdaad ook nog precies de 1e keer voor een beeb Nu wordt het alweer een beetje "normaal" maar het blijft leuk, het enige wat ik altijd vreselijk vind is de periode na je ei. Gek wordt ik ervan. Hopelijk is het gauw een keer raak. Succes allemaal!
de eerste keer klussen ja dat weet ik ook nog. we hadden het al heel lang niet gedaan maar ik wilde niet met condoom en ik slikte ook geen pil meer maar we wilde allebei. dus toen hij een condoom wilde pakken zei ik dat ik dat niet zo prettig vind en toen zei hij: "wil je nu voor een beeb?" dus ik "ja als jij er ook klaar voor bent" dus zegt hij "oke kom maar op" hahahha en dan zijn de zenuwen toch wel heel erg opeens hahahha. en ik zat net een paar dagen voor mijn ei dus ik had geluk.
haha ja ik vind het ook spannend. ik ben benieuwd of ik misschien een late eisprong heb gehad! op mijn eisprong(als die echt de 14e dag was) dan zou ik als ik nu zwanger blijk te zijn, zwanger van voorvocht zijn maar voor mij is het nu nog steeds niet duidelijk of voorvocht altijd wat zaadcellen bevat of alleen als de man daarvoor al een keer is klaargekomen en er zaadcellen dus in de buis met het voorvocht mee kunnen komen. iemand misschien ervaring of het verlossende antwoord dan kan ik misschien toch nog een beetje hoop hebben dat ik zwanger kan zijn!
Dit haalde ik van een website:Sensoa: geboorteregeling > vruchtbaarheid "Een zwangerschap kan onstaan als er zaadcellen bij een eicel komen, dit gebeurt zelfs wanneer de man niet is klaargekomen want ook in het voorvocht kunnen al zaadcellen zitten. Ook wanneer sperma via de vingers in de vagina terecht komt, kan een bevruchting plaatsvinden"
dus ook als de man daarvoor NIET is klaargekomen ? gewoon het eerste voorvocht? dat wist ik echt niet, ik dacht dat er alleen sperma in kon zitten als dat overgebleven zaadjes waren van een vorige zaadlozing
oh ja.. ik lees het op de site.. wel raar dat soms op google het andere wordt beschreven van wat ik zei..