Stel je mag samen met je man een weekje op vakantie Er is oppas geregeld voor de kids waar zou jij dan heen gaan en waarom?
Ik zou een week all inclusive naar Turkije willen . Onze vakanties zijn altijd actief omdat we 2 honden hebben óf naar familie in Amerika, een keer luieren in de zon aan een zwembad lijkt mij daarom wel wat. Hoor ook van veel mensen dat Turkije een prima bestemming is.
geen idee Ik wil overal wel heen, maar mijn man heeft vliegangst, dus dan zou het toch ergens in europa moeten zijn, of varen natuurlijk, maar daar hou ik niet zo van
Egypte! Kan je zoveel leuke dingen doen zoals duiken, jeep safari in de woestijn, naar Caïro piramides bekijken, op cruise over de Nijl etc. Ook een voordeel dat het niet heel ver vliegen is dus je bent in principe als er wat gebeurt ook weer 'snel' thuis ( 6uur vliegen)
Afgelopen zomer zijn mijn vriend en ik met z'n tweeën een paar dagen naar Barcelona geweest. Vond ik wel een echte aanrader! Een volgende keer zou ik misschien weer naar Berlijn willen. Zijn we een keer eerder samen geweest, maar toen was ik net zwanger van onze tweede, en zó moe dat ik tussen de middag moest gaan slapen en na het avondeten ook gelijk naar bed wilde. Dat kan vast ook anders..
Het is 4.5 u vliegen Hier zijn we samen al in best wat landen geweest. Jordanie en Amerika zou ik wel weer heen willen. Waren erg leuke vakanties!
Hotelletje met Spa in Amsterdam/Antwerpen/Dusseldorf. In ieder geval nergens naar toe waarbij ik niet met trein of auto mn kinderen kan bereiken. Veelste bang dat ik met vliegtuig en al ten onder ga en op een veelste grote afstand van mijn kids zit! Ik heb liever gewoon een weekje met gezin in een bungalow in NL of BE.
Ik ben ook naar Egypte geweet en we hebben echt 6 uur gevlogen... Ligt er natuurlijk aan waar je heen gaat. Maar daar waar wij zaten was het zon 5 uur met een bus naar Caïro en zo'n 3,5 uur naar de Nijl dus dat was voor ons geen optie... Dus als je gaat kijk goed waar als je deze excursies wil doen! O ja verder zou ik/we dol graag gaan shoppen in new york! Maar dan wel met m'n zoontje erbij. Die laat ik nog geen uur alleen laat staan een vakantie (dit is trouwens echt serieus)
Oh, zoveel dingen nog op m'n verlanglijstje staan, maar als het voor een week is, dan zou ik gaan voor Barcelona nog een keer, denk ik Een aantal andere dingen op mijn lijstje zijn dan echt te ver weg om een relaxte week te kunnen hebben, (wat wel voorwaarde is aan een vakantie zonder kids ). Zijn daar ooit een lang weekend geweest en dat was te kort om alles te doen wat we wilden doen. Dus dat zou ik nog wel een relaxed over willen doen Gewoon omdat je EN cultuur kunt doen EN af kunt wisselen met een dagje strand tussendoor. Vakantie zonder de kids ga ik trouwens sowieso niet doen voor Caitlyn daar groot genoeg voor is. Dus dat duurt ws nog wel minimaal 6 jaar...
Ik Zou ten eerste niet gaan zonder kids maar dat is niet omdat ik dat niet wil oid maar meer eigen gevoel dat ik heel bang ben dat als er iets gebeurd onze kinderen dan beide ouders kwijt zijn Alleen weg zou ik dus makkelijker doen dan samen weg Maar mij lijkt new york wel wat los Angelos en las Vegas en Australië haha
Ergens in Nederland, huisje in de bossen met haardvuurtje, wandelen in het bos, winkelen, sauna nemen. Niet zo ver idd ivm het snel thuis willen zijn mocht het nodig zijn. Dit ga ik trouwens binnenkort doen maar dan nemen we de kleine ook mee!(niet in de sauna dan natuurlijk)
Ja wij ook 6 uurtjes. We zijn in Sharm El sheikh geweest en in hurgharda. Hurgharda is een half uurtje langer vliegen
ik zou naar rhodos gaan beste kun je een vakantie nemen wat niet te ver vliegen is, max 4 uur en kijken of er veel vluchten van dat land naar nederland gaan, mocht er iets met je kinderen zijn ben je redelijk snel thuis en ook voor je gevoel want je zal je toch zorgen maken op vakantie over je kinderen
Ik zou dan voor een stedentrip gaan: New York, Berlijn, Istanbul, Madrid. Pff zoveel leuke steden. Waarom: een stedentrip met kleine kids vind ik niet handig. Dit is iets wat wij altijd zonder de kids doe. Met kids gaan we ergens heen waar de kids zich goed kunnen uit leven.