En dan straks jaloers zijn als ie toekijkt hoe jullie zoontje het kei en kei leuk vind om uit J&J te worden voorgelezen Vond ik trouwens vroeger ook super! Net als Puck vd petteflat
ik heb er hier zo 1: die ruimt wel zijn bord én dat van zoonlief op, maar mijn bord laat ie staan. toen we ongeveer een jaar samen waren en nog kinderloos schonk hij regelmatig alleen wat voor zichzelf te drinken in, dat heb ik hem wel gelijk af kunnen leren.
Beetje kort door de bocht hoor De mijne is echt prima in staat om Thijmen goed op te voeden (vaak denk ik zelfs beter dan ik dat kan). Hij kan verhalen vertellen als de beste en is prima in staat in te schatten wat Thijmen nodig heeft. Alleen vinden we soms verschillende dingen leuk. Dat is toch ook prima? Krijgt Thijmen lekker veel variatie. Ik denk dat het bij TS meer ligt aan de manier waarop dingen gezegd worden dan wat er wordt gezegd. Niet iedereen vindt jip en Janneke geweldig en niet iedereen vind de bieb leuk... Maar gelukkig is er genoeg anders. Ik zou hem (zoals je al doet) er steeds op wijzen als zijn opmerking jou raakt en hem ook meer vragen wat hij dan een leuk boek vindt op wat hij een leuk uitje vindt (bijvoorbeeld).
Alles net even doorgelezen en ik lees echt allemaal herkenbare zaken haha. Denk dus echt man-eigen dit soort dingen. Mijn vent vindt trouwens alleen maar boekjes met enorm veel plaatjes en kleuren leuk, hij heeft namelijk dyslexie en lezen is sowieso zn hobby niet, laat staan sterkste punt En dat is ook niet erg, maar dan moet hij de voorleesboekjes die ik leuk vind niet gaan afkraken. Ach ja, verder kookt hij heerlijk en ruimt vaak het huis op. Een prima kerel, alleen de manier waarop hij dingen soms brengt is net een boer haha