Mijn vriend gaat vreemd

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door bieke24, 11 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva29

Eva29 Lid

15 nov 2007
    10
    0
    0
    Verzorgende IG
    Venlo
    hey,

ik lees je bericht net pas en ik schrok er behoorlijk van!
    Ik ben heel erg benieuwd hoe je het hebt gedaan, en of Esmee nou zijn achternaam heeft?!

In ieder geval Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van JOU dochter!

En by the way, Wat enorme trut, dat andere meisje. Ze weet van de situatie af, en ook zij gaat er gewoon mee door!

Heel veel sterkte de komende tijd, en ik hoop te horen hoe je het hebt opgelost!

XXX

2. kitana

kitana Actief lid

12 dec 2007
    411
    0
    0
    Zwijndrecht
    hey

Ik kan mij zo goed vinden in je verhaal. ik heb namelijk zo goed als hetzelfde meegemaakt. ik ben nu bijna 26 weken zwanger en mijn vriend (ex ondertussen) is ook vreemdgegaan. ook ik heb het moeten te weten komen vanuit zijn gsm. ook bij hem was het zogezegt bij een keer gebleven. nu is hij met haar. het enige verschil is dat zij wel wist van mij en ons toekomstige babytje. dat hield haar niet tegen. ondanks dat zij ook getrouwd is en drie kinderen heeft. ook ik heb de moed bijeen geraapt en haar gecontacteerd. ze ging hem met rust laten en niet van mij afnemen. zo zie je maar. ik heb nu beslist dat mijn kindje mijn achternaam gaat dragen en dat het vader onbekend gaat worden. net als mijn oudste dochter van nu bijna 3 jaar.

hij is het niet waard. ook al doet het zoveel pijn. als ik naar mijn dochter kijk en mijn ventje voel stampen krijg ik de kracht om door te gaan. mijn verdriet gaat over en hij gaat heel veel missen. eerste stapjes eerste woordjes en wat nog allemaal. het zal niet gemakkelijk zijn. maar met de steun van mijn familie kom ik er wel. ik was voor dat ik met hem was gelukkig en dat zal ik ook opnieuw worden. zeker als ik mijn kleine spruit voor het eerst in mijn armen hou.

nog veel sterkte en geniet van je kleine meid

3. mamaliciouss

6 jul 2007
    49
    0
    0
    Werkeloos
    Emmeloord
    Vreemdgaan = dumpen wat mij betreft, en ik zou toch echt mijn kind niet de achternaam geven van iemand die in het rond neukt terwijl zijn vriendin zwanger is.

4. ikkeben25

ikkeben25 Nieuw lid

12 jan 2008
    2
    0
    0
    bakker
    onbekend
    ook mijn vriend is vreemdgegaan..
    al 2 jaar lang heeft hij sexuele contacten met in totaal 15 vrouwen/meisjes.. ik ben er pas achtergekomen.. ben er kapot van en vindt het moeilijk alles te bevatten.. ook heb ik heb met 19 wkn ons meisje laten erkennen! dus ze gaat zijn achternaam dragen want daar kan ik niet meer onderuit zeggen ze..! ik zit hier met een heel dubbel gevoel.. ik ben ontzettend kwaad, en vernederd maar ook heel erg verdrietig en eenzaam.. ik dacht dat we gelukkig waren samen! maar alles was 1 grote schijnvertoning.. moeilijk om mijn emoties in bedwang te houden en vooral als ik ons meisje voel schoppen en bewegen dan hou ik mn tranen niet meer tegen.. waarom waarom? dat vraag ik me steeds af.. ik heb verder ook weinig mensen die ik durf te vertrouwen om dit verhaal aan te vertellen.. en het liefst vertrouw ik niemand meer, alleen mijzelf nog.. hoeveel pijn kan een mens verdragen? pff hoop dat er eens een eind aan komt al dat verdriet.. dit zou de mooiste tijd van mn leven moeten zijn, net zoals voor velen met mij die in een soortgelijke situatie zitten.. begrijp me niet verkeerd.. ik ben heeeeel erg blij met mn meisje, en zorg ook goed voor mijzelf.. maar het verdriet en gemis en onbegrip hebben nu even de overhand.. wilde dit gewoon even kwijt...

afz een hele verdrietige eenzame meid..

5. Niet meer actief

Bij mij is ook vreemdgaan = de deur uit hier.
    Vind het zo erg om te lezen.
    Wie behandeld zijn zwangere vriendin nou zo! :eek:
    Echt niet meer normaal voor woorden!

Zelf heb ik het wel meegemaakt, maar was niet zwanger.
    Mijn vriend nu gaat niet vreemd, al ben ik daar soms wel bang voor omdat ik geen zin heb in sex en dat vind hij heel erg.
    Ik heb rond de 23ste week geloof ik de baby erkend, en zijn achternaam gegeven.
    Maar zou het zo'n vriend als de jouwe zeker niet gunnen, zijn achternaam (sorry dat ik het zeg)

Ik wil je ook erg veel sterkte wensen meid.

Liefs, Xena

6. jawel want erkenning heeft niets met de keuze tot achternaam te maken.
    Als je getrouwd ben krijgt het kind ook automatisch de achternaam van de vader maar je kunt er ook voor kiezen om de achternaam van de moeder te geven. dat moet je dan wel met z'n 2en doen. bij ongetrouwde mensen weet ik dat niet. denk dat je dat ook alleen mag doen. erkenning heeft hier niets mee te maken hoor.

maar ik kom hier nu zomaar dit topic binnen vallen. en een man die vreemdgaat als zijn vriendin zwanger is en notabene hoogzwanger, daar mag de pik van afgehakt worden! Waar haalt hij het lef vandaan. En als je dan het kind de achternaam van de vader nog zou geven, waar verdient hij dat aan.. dan geef je hem nog een extra cadeautje die hij al helemaal niet verdient. :(

Deel Deze Pagina