mijn vriend heeft een affaire en ik wil wraak.

Discussie in 'De lounge' gestart door genaio22, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Als je dit wilt doen, denk je niet dat die minnares hem nu al verteld heeft dat jij er achter bent en dat jij haar hebt geconfronteerd oid?

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Dit is precies wat ik zou doen! Sterkte ts met alles

3. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Je verwacht in mei een eigen huisje te kunnen huren, maar dit huis staat toch al op jouw naam? Zou hem dit huis echt niet geven hoor. Je zoontje zijn vertrouwde plekje. Die schaamteloze kwal gaat maar een ruimte zoeken waar hij zn scharrels kan ontvangen. Niet weggaan hoor, hoe durft hij...

4. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    +1!!

5. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    +1!

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Jeetje wat erg voor je. Ik zou hem er uit schoppen inderdaad, huis staat op jou naam dus ik zou daar ook blijven.

Heel veel sterkte

7. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Heel veel sterkte voor jou en je kindje.

Je zal nog een hele moeilijke periode moeten doorstaan en hopelijk zul je uiteindelijk uit deze ellende komen.

voor hem, ophoepelen.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik zou proberen iets anders voor de dinsdag proberen te regelen. Als dat gelukt is, de sloten vervangen en zijn spullen bij de voordeur zetten, met daarop een briefje met de namen van zijn veroveringen.
    Kan hij kiezen waar hij gaat slapen.

Kom nou. Hij gaat tig keer vreemd, huis staat op jouw naam, dus hij vliegt er maar uit.

Sterkte!

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh jemig wat heftig, heel veel sterkte.. :(

10. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.141
    1.833
    113
    Denk als je rustig alles in pakt voor hem en dat buiten zet deur op de klink meer doet dan wraak nemen.
    Als hij al zo vaak vreemd gaat verwacht hij dat je kwaad word.

Sterkte

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zijn spullen in verschillende dozen doen en die afgeven (lees: over de schutting gooien) bij de "dames" in kwestie.

En dan tegen hem zeggen (appen ;)) dat je zijn spullen bij zijn maitresse hebt gedumpt en dat je hoopt dat ze heel gelukkig worden samen. Verder geen antwoord geven als hij er achter probeert te komen bij wie dan. Hoogstens zeggen: Je weet zelf toch wel met wie je in bed bent gedoken?

12. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL

Deze deze!!!!

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

+1!!! Het huis staat op jouw naam dus je moet zelf zeker niet weg gaan!

14. tuc

tuc Niet meer actief

Zo idd dit dus....

15. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    #35 jessy77, 8 apr 2015
    Laatst bewerkt: 8 apr 2015
    Ik schrik van al de reacties hier over haar vriend uit huis schoppen, koffers naar buiten gooien enz enz. Hoe zit het met relatietherapie? Mensen geven tegenwoordig te snel op. En denk toch eens aan haar kindje, die moet opgroeien met gescheiden ouders, dat is zielig. Praten praten praten is mijn advies.

En nu genoeg flauwekul..per direct uitzetten die mafkees. Is ie helemaal gek geworden zeg..

16. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik zou hem er uit zetten

17. penseel

penseel Niet meer actief

Jouw wraak is om hem per direct het huis uit te gooien het staat op jou naam toch!

Zou je geen schulden toe wensen maar een maand huur schuld is zo ingelopen met even wat aanpassingen bijvoorbeeld.

Bel ze op tref meteen regeling en je krijgt geen problemen.

Doe het wel waar je kindje niet bij is breng het idd onder.

Daarna wel moet je praten over een omgangsregeling.. Hij heeft je belazerd maar blijf verder de verstandigste en ga je huis niet uit. Voor z.n oetlul....

Vraag je toeslagen aan die je helpen je inkomen te verbeteren. Ect ect duurt misschien even maar dan heb jij je huis en een vertrouwde omgeving voor je kind.

18. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Als hij het dan toch zo graag op een ander zoekt ... dan kan hij er gaan slapen en wonen ook.

Ik zou eerst zorgen dat je eigen geld safe staat, maar daarna hem er linea recta uitknikkeren.
    Daarnaast zou ik zo snel mogelijk meer uren proberen te krijgen op je werk, zodanig dat je voor jezelf kan zorgen op termijn. En niet meer afhankelijk bent van hem (hoogstens alimentatie voor jullie kind).

Eventueel is het een optie om een paar dagen ergens anders te logeren samen met je kind, maar als je huis (koop of huur) nu eigenlijk op jouw naam staat, zou ik dat zo laten en zoekt hij het maar uit.

Hij heeft niet zomaar één slippertje gemaakt. Hij heeft maanden met verschillende andere vrouwen het bed gedeeld, kleding gekocht, ... Hij wist dus héél goed waar hij mee bezig was!

Héél véél moed gewenst, want de komende tijd gaat zwaar zijn!

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Je liet me al schrikken!!!

Ik ben normaal van het praten, en praten, en praten....

Maar sorry TS: jouw partner is wel heel respectloos met je om gegaan. In dit geval zou mijn toekomst met mijn man voorbij zijn.
    Ik denk dat je nu aan de praktische zaken denkt, omdat het emotioneel heel moeilijk te behappen is? Maar als je even eerlijk naar jezelf bent, met deze man kun je toch niet meer samen zijn?

20. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Ik zou overigens zelf iets van bericht doen van "ik heb hier wat spullen teveel staan in MIJN huis, bij welk van je minaressen mag ik ze droppen?".

Weet hij gelijk dat jij weet dat het er niet één was, maar meerdere.

Deel Deze Pagina