Hij weet niet dat jij het weet? Misschien eerst hem zelf er eens mee confronteren dan, het er even samen over hebben in ieder geval in plaats van er uit knikkeren? Echt, ik vind zoiets vreselijk en heb erg met je te doen. Maar toch..
Niet uit huis gaan! Stel er is huurachterstand dan krijg jij geen huisje omdat je een goede huurdersvereniging nodig hebt. Huis staat op jou naam en jij en je kind gaan voor. Ik zou vast een formulier aanvragen bij de gemeente zodat hij zich uit schrijft en daar tegen over een omgangsregeling word beschreven.zet je geld safe
Het huis staat op jou naam, dus hem eruit knikkeren. Contact opnemen met de woningstichting (als je het huurt) en vragen of zij gelijk andere sloten op de deuren kunnen doen. (situatie uitleggen en dag afspreken) Zijn spullen inpakken en bij de desbetreffende dames neerzetten voor de deur en hem appen/sms.
Niet uit huis gaan als het op jouw naam staat. Zeg hem dat je niet meer wil dat hij in jouw huis komt. Het beste is om dit zwart op wit te zetten bijv. per mail, dan heb je altijd bewijs dat je dit hebt aangegeven. Ik zou voor die dinsdag een oplossing zoeken bij familie, buren, vrienden. Hij heeft lullige dingen gedaan, maar blijft wel de vader. Hij is op dinsdag thuis met haar. Dat kan in principe zo blijven. Dat zou ik over een korte tijd toch weer opstarten. Niet bij jou in huis natuurlijk, maar daar moet hij maar iets op verzinnen. Het is voor je kind belangrijk dat het wel contact met papa blijft houden.
Zow hey....... Wat een eikel! Ik zou het advies van 'kusjes' opvolgen en als het huis op jouw naam staat hem ook zeker de deur uit schoppen. Is hij ook de vader van jouw kindje? Aangezien je denkt dat als je hem confronteerd dat hij niet meer voor haar zorgt zijn vaste dinsdag...?? Sterkte!
Ik zou morgen al zijn spullen inpakken en die bij zijn minnares afleveren, heb een sms sturen dat hij daar zijn spullen kan vinden en dat je hoopt dat ze heel gelukkig worden samen. Vervang de sloten zsm, tot die tijd sleutel aan de binnenkant van de deur wanneer je thuis bent. Als je bang bent voor zijn reactie kan je evt een vriendin of je moeder een aantal dagen laten logeren, ben je iig niet alleen. Sterkte
Sterkte zeg, wat een klap in je gezicht.. Ik zou z'n spullen naar z'n minnaressen sturen met een begeleidend briefje waarin je poeslief stelt dat je hoopt dat ze in de toekomst ook zo'n man zullen tegenkomen en een gezin met hem stichten en dat ze, aangezien ze al hebben laten zien dat ze goed zijn in zich over hem te ontfermen, het vast ook niet erg vinden een deel van de inboedel te beheren. Dan sloten vervangen en hem een happy hunting wensen en je schoonouders en gezamenlijke vrienden op de hoogte stellen van de breuk.
Aller eerst wat een ontzettende klootzak zeg, kan me best voorstellen dat je echt woest bent en hem het liefst van alles wilt aandoen (en misschien wel terecht) Maar.......... er is altijd een maar . Weet niet hoe oud je kind/deren zijn maar het is wel hun vader. Hem op straat mieteren voor de ogen van je kinderen lijkt me niet echt slim. Ik zou hem eerst vragen hoe het allemaal zit, om vervolgens te eisen dat het beter is als hij even een nacht ergens anders heen gaat. Morgen vrij neemt of ziek meld (en jij ook) om morgen nogmaals te bespreken wat hij allemaal geflikt heeft om vervolgens afspraken te maken en dingen op papier te zetten wat betreft scheiding, en omgang met de kinderen. dus ja gooi hem de deur uit maar omwille van je kind/eren wel op een soort van nette manier. Je zal de rest van je leven met hem te maken houden hoe klote ook. Heel veel sterkte meis, hoop dat je snel van die vent af bent
wow echt niet normaal zeg.. je stelt je te afhankelijk op en bent bang het niet te redden maar besef aub dat jij in een heel machtige positie staat meid..je krijgt extra huurtoeslag (je moet hem wel meteen uitschrijven bij de gemeente) als alleenstaande moeder heb je recht op allimentatie en eventueel extra toeslagen..ga met mensen in je omgeving praten om wat steunt e krijgen en eventueel mensen die erbij kunnen zijn als je hem eruit zet..zou ook zsm de sloten veranderen... als je zovaak en op zo'n bewuste manier vreemd gaat zo schaamteloos hun nog uitnodigen alles..terwijl je nog een kind hebt dan ben je het echt niet waard hoor...kies voor jezelf en bespaar je die pijn...zo'n vent gaat echt niet veranderen hoor als je ergens spijt van hebt ga je niet zolang door
en snap niet hoe jij hem in JOUW huis wilt laten na alles wat hij jou geflikt heeft? financieel red je het wel je krijgt het max. aan huurtoeslag (dat is al rond de 300) desnoods even tijdelijk een huisgenootje ofzo...maar ookv oor je kindje is het niet goed weg uit de vertrouwde omgeving
ben het met al het boven staande eens behalve met praten met hem. er zijn zoveel toeslagen ed dat je het prima in je eentje kan redden. en hij kan ook alimentatie betalen elke maand dus dat helpt jou ook weer. het is jouw huis dus hij kan er uit! zijn blijkbaar dames zat die wel een nachtje kan logeren.. en ja laat je kind hier zo weinig mogelijk van meemaken.
heel erg bedankt voor alle reacties , ik ben bij een vriendin geweest waarbij ik een beetje heb kunnen afkoelen. hoe dan ook zelfs met extra toeslagen kan ik het net aan redden met de huur van dit huis (is particulier) en dat zou betekenen dat ik geen spaargeld voor mijn dochtertje opzij kan zetten, morgen kan ik via via een goedkoper en kleiner huisje bekijken. met hem praten doe ik nog niet ik wil eerst mezelf en dochter "veilig" gesteld hebben. de reden daarom is ik vertrouw hem voor geen cent mede doordat hij huishoudgeld en geld van mijn dochtertje aan mooie slipjes en kleding en weet ik veel wat voor mevrouw heeft uitgegeven.