Goed zo, als je alles geregeld hebt voor je kleine en jezelf, dan huur opzeggen. Zodat hij geen huisje meer heeft. Je doet het goed!
o gelukkig zet je door! ik hoop van harte dat je dit snel kunt afsluiten en een nieuwe start kunt maken...en ook dat je geld snel safe zet...want kijk uit je hebt 1 minnares al gevraagd hierover dus grote kans dat hij weet dat je het weet. suc6 met alles...je krijgt nog wel betere tijden !
Maar heeft zijn minnares het hem niet verteld dan? Kun je nu wel normaal tegen hem doen? Lijkt me zo moeilijk, zo niet onmogelijk! Maar je klinkt vastberaden, volgens mij komen jullie er wel. En toch, heel veel sterkte, want dit is echt vreselijk voor jou en je kindje.
ik ben van plan de schijn op te houden mocht ze het hem verteld hebben doe ik alsof ik door wil gaan en het goed wil maken , overigens voordat ze het vertelde was ze als de dood dat ik zou zeggen dat ik het van haar had heel erg bedankt voor alle lieve reacties en wij gaan gewoon door met ons tweeën maar wel happy
Ha, jij bent sterk (knap hoor, denk je ook aan jezelf wel? Lief zijn voor jezelf hoor!) ik kreeg even een visioen met jou met iets in de trant als: 'you messed with the wrong girrrl!' en dan een exploxie op de achtergrond van awesomeness Hij gaat nog gek opkijken, you go girl!
Tjonge. Hoe lang zijn jullie samen? En wonen jullie al lang samen? Wat een eikel zeg. Ik vind het wel heeeeel knap als je niets aan hem laat merken en nog naast hem slaapt elke nacht tot je weg bent. Ik zou dat nooit kunnen.
Wat ben jij een sterke mama!! Heel goed van je dat je eerst jezelf en de kleine veilig stelt. En daarna heerlijk met harde hand die eikel confronteren! Sterkte met deze klap!
Heel slim om het op deze manier te doen! Zo zit jij met je kindje tenminste goed verzorgd dadelijk en hij staat op straat Eigen schuld, dikke bult!!
Wraak... sja... zou niet mijn kopje thee zijn. Ondanks dat je van binnen kookt zou ik een dag vrij nemen van mijn werk (niet ziek melden aub) en het eventueel uitleggen aan je baas als je daar een goede verstandhouding mee hebt en aangeven dat je even iets moet regelen. Ik zou ijskoud zijn spullen inpakken en buiten bij de deur zetten, hem bellen of appen met de mededeling dat zijn spullen buiten zijn, dat hij die kan halen, zijn sleutels in kan leveren en de groeten met hem. Ik zou aan zo'n lapzwans helemaal geen woorden vuil maken of er uberhaupt energie insteken. Verdient ie niet. Je zult je wellicht klote en verrot voelen erna, maar jij bent de sterkste en de verstandigste en laat hem dat maar zien. Kan ie erna bij zijn scharrels en wipkippen gaan zitten *byebye* Neem aan dat je misschien wel recht hebt op alimentatie e.d., het is zijn kind namelijk ook. En als je de woning niet kunt opbrengen in je eentje dan kun je misschien andere woonruimte zoeken welke goedkoper is, maar geef die woning niet aan je (ex) vriend. Laat hem lekker de rambam krijgen De dinsdag oppas kan vast wel geregeld worden in vrienden- en kennissenkring?
Euh nou, dan doe je dat als je kind niet thuis is lijkt me. Lijkt me eigenlijk vrij logisch hoor dat je dat niet doet waar je kind getuige van is. Zal TS ook wel niet doen.
Jemig wat een naar verhaal. Houd er alsjeblieft bij alles wat je doet rekening met je kindje? Het is en blijft de papa waar je dus niet meer zomaar van af komt. Even zakelijk: Vraag even bij de verhuurder na hoe het allemaal zit met als je man eventueel weigert te vertrekken. Gezien het huis op jouw naam staat, ben jij verantwoordelijk. Denk je ook aan de opzegtermijn dat je niet met twee huizen komt te zitten?! Hebben jullie geen samen leven ga contract? Of zijn jullie zelfs getrouwd/geregistreerd partnerschap? Let dan op, je soon to be ex is dan wel degelijk medehuurder zonder dat dit in het huurcontract staat! Je zou hem dan, als het andere huisje toch niet wat is, niet de deur uit kunnen knikkeren. Hoop dat jullie er goed uit gaan komen en je een leuk gezellig huisje voor jou en je kindje vindt. Uiteraard; wraak is zoet, als je de zakelijke kant op orde hebt, maak je er wat moois van! Laat je ons weten wat je hebt gedaan en hoe goed dat voelde?!
Mee eens En eigenlijk is de mooiste wraak als hij straks spijt als haren op zijn kop heeft en hij jou smeekt niet weg te gaan. Verder zou ik de eer aan mezelf houden en netjes blijven. Juist omdat hij dat waarschijnlijk niet verwacht. Heel veel sterkte de komende tijd ts!
Wat betreft die opvang voor dinsdags, kun je die niet regelen bij een KDV? Op wiens naam staan de huur, internet en andere dingen? Ik zou voor nu sowieso héél strak met het geld omgaan nu en alleen besteden aan dingen die echt nodig zijn voor je dochtertje en jou. Is het mogelijk om voor de komende maand dat 1/3 van de huur niet te betalen? Is het mogelijk om een aantal dingen al meteen op te zeggen? Hebben jullie een gezamelijke rekening, die je alvast kunt 'plunderen' voor het deel wat je van hem tegoed zou hebben? Heb je een idee op welke termijn je een andere woning kunt krijgen? Als alles op jouw naam staat, zou ik overwegen om hem wel gewoon de deur uit te zetten. Dan kun je misschien even niet sparen voor je dochter, maar dat komt wel weer. Dan kun je in elk geval in alle rust een andere woning zoeken.
Ik heb alles snel doorgelezen en ik mis iets. Namelijk hoe je erachter bent gekomen..... Juist omdat het meerdere vrouwen zijn. Kan het niet zijn dat hij door iemand wordt zwartgemaakt bij jou terwijl het helemaal niet aan de orde is? Dan vind ik je namelijk nogal snel gaan, ik zou als eerste stap mijn vriend hebben geconfronteerd. Maar als je nou een mail hebt gevonden die vanuit zijn account verstuurd is naar die meiden met allemaal vunzige dingen erin.. Tja dan is het best duidelijke zaak. Maar dan nog zou ik hem eerst confronteren voor ik de huur zou opzeggen oid. Hij vermoedt nu niks van wat er gaande is.
Ik liet de sloten vervangen en gooide z'n spullen voor de deur op straat. Of idd bij zijn lover over de schutting. Sorry hoor, maar wat een smeerlap! Wraak..nee zou ik mijn tijd niet aan besteden. Ik snap je gevoel hoor, echt waar. Maar nee, ik zou mijn energie richten op mijn kindje en het regelen van zaken voor ons 2-en. Die "vriendinnen" kregen het nog wel te horen van me en dan ook in 1 bericht naar allemaal, zodat ze op de hoogte zijn van elkaar. Maar that's it. Maar die vent ging er per direct uit.