Zoals iemand al aangaf zou het net zo goed zo kunnen zijn dat een stel meiden het leuk vindt om de relatie van ts te zieken. Omdat het dus niet over 1 meid gaat maar meerdere is het wel eerder wat merkwaardiger. Niet dat het niet kan.. Ik zou hem er in ieder geval wel eerst mee confronteren.
Lieve TS, wat een verschrikkelijke situatie! ALS het idd zo is dat je vriend je zo bedonderd heeft, is het het beste dat je hem eruit knikkert. Maar als ik het zo lees, heb je alles van maar 1 meid gehoord? Of heb je wel direct bewijs gevonden? Anders zou het weleens een hele misselijke 'practical joke' o.i.d. kunnen zijn. Mijn advies is om je vriend ermee te confronteren. Heel veel sterkte gewenst!
Hem ermee confronteren, nadat je alles hebt uitgezocht en hem er daarna uitflikkeren. Ik zou hem de lol niet gunnen dat hij dan helemaal ongestoord z'n gang kan gaan, zonder dat ik m'n zegje gedaan zou hebben. Plus, hij heeft toch die ene meid? "Zijn enige", dus hij kan wel ergens terecht hoor
Ja precies! Ik ga er vanuit, dat TS wel degelijk zeker weet dat haar vriend met meerdere vrouwen vreemd gaat en ook wie het zijn. Misschien heeft ze in zijn mail of telefoon gekeken zonder dat hij het wist. Maar ook al zou ze dit zo doen puur op aannames, dan is dat wel een duidelijk teken dat de relatie niet goed zit (om wat voor reden dan ook) en dat TS op zoek is naar redenen om de relatie te verbreken. Ook dan neem ik aan dat ze daar voldoende aanleiding voor heeft, ook al zou het niet om vreemdgaan gaan. TS, hoe is het nu?
Geniaal! TS: blijven wonen waar je woont, hij vertrekt maar. Is het een huurhuis? Dan kun je op basis van jouw inkomen huurtoeslag aanvragen voor deze woning. Verder even bij de gemeente informeren hoe het zit met aanvullende uitkeringen op je salaris en regelingen die in jouw situatie van toepassing zijn.
Lieve TS,heel erg veel kracht en sterkte voor nu en de komende tijd.... Wat je zei over dat jou (ex) vriend leidend is omdat hij meer werkt en meer verdiend dan jou hoeft een nieuwe gelukkige toekomst voor jou niet in de weg te staan. Toen mijn ex bleek heel lang en veel vreemd te gaan stond alles op zijn naam en hij verdiende ook meer,maar weet je wat het mooie is... Vrienden van hem hoorden wat hij gedaan had,en ik kreeg onderdak aangeboden door hun....ik wist dat ik mezelf altijd recht in de ogen kon kijken en hij niet,als mensen dit zien hebben ze wat ik beleefde veel respect voor je. Het was niet altijd makkelijk,maar ik ben er gekomen...dat gaat jou zeker ook lukken.....
Ik ben blij zulke dingen te lezen, want helaas heb je ook bosjes met mensen, die in dit soort gevallen de hand boven het hoofd van de vreemdganger houden. Vrienden die weten dat iemand vreemd gaat en zelfs alibi's verschaffen. Vreselijk! Maar dit soort berichten geeft me altijd een beetje hoop voor de wereld
ik ben ook hoofdhuurder maar wanneer we uit elkaar zouden gaan , moeten we beiden met legitimatie naar de woningbouw om ons uit te schrijven. (ooit bijna gebeurd vandaar)
hoe ik er achter gekomen ben is omdat ik al vermoedens had - ik mocht onder geen beding zijn telefoon pakken. hij slaapt ermee in zijn broekzak en is ook constant waakzaam erop. -hij werkt in de horeca en heeft een urenkaartje daarop stond dikwijls dat hij om 9/10 uur klaar was maar pas veel later s'nachts thuis kwam (4 of 5 uur s'nachts op maandag ) als excuus gebruikte die ervoor dat hij in een bar was (die om 1:30 sluit in het weekend) -bonnetjes van vrouwenkleding niet in mijn maat en geld dat mist uit het potje van dochter... - rare whatsappjes in de trant van ik kan niet zonder je -eergisteren op zijn werk gebeld ivm met dochter die erge koorts had 40.6 graden en moest naar de huisartsen post met haar om 22:30 gebeld meneer was al weg zelf totaal onbereikbaar telefoon niet opnemen en vervolgens me de volgende ochtend zeggen dat het een latertje was geworden 2 uur 1 keer vreemde huissleutels gevonden in zijn tas toen ik geld voor de oppas pakte had er een foto van gemaakt met me telefoon . de dag daarna zat hij met mijn telefoon in zijn handen en waren juist opeens die 2 foto's weg hij is een hele nacht weg gebleven zonder duidelijke verklaring en we hebben al denk ik een goede 5 a 6 maanden geen sex meer ( wat niet vanuit mijn kant kwam ) toen ik haar ermee confronteerde zei ze eerst het is niet waar totdat ik de bonnetjes van gekochte spullen onder der neus drukte ik heb hem al 1000 geconfronteerd in de zin van ik voel dat er iets niet goed zit kunnen we er over praten keihard voorgelogen toen ik met haar in gesprek ging zei ze dat ze niet de eerste was
Oh he jasses zeg. Wat walg ik van dit soort kerels! Knap van je dat je nu nog zo helder kunt denken om eerst je kindje en jezelf veilig te stellen. Hoe wil je hem straks hiermee gaan confronteren?
Jeetje meis wat een verschrikkelijke kwal!!! Ik vind het superknap van je dat je zo sterk blijft en je bent heel goed bezig volgens mij! Trek je het nog een beetje?? Kun je praten met mensen om je heen zoals bijvoorbeeld jouw ouders?
Jemig wat een sjappie. Het feit dat ie met zijn telefoon slaapt was voor mij al genoeg bevestiging geweest, had ik die andere 'dame' niet voor hoeven te confronteren. Wat een misselijkmakend ventje. Sterkte er mee en opgeruimd staat netjes.
ong de 20ste moet ons nieuwe huisje klaar zijn en dan laat ik de kleine bij mijn moeder logeren en gooi ik alles keihard in zijn gezicht van wat ik weet om het te eindigen met we zien elkaar bij een notaris wat afspraken om rent dochter betreft . (ik speel overigens ook met de gedachte om het grofvuil te bellen en hem alles op straat te laten vinden en een leeg huis, maar dat zou niet erg volwassen zijn )