Die ontharingscreme in een conditioner fles neerzetten zodat het even goed intrekt als hij het gebruikt....niks mis mee😁
Wat las ik nou een tijdje geleden op internet... O ja...je tv staat op de plek waar we elkaar ontmoet hebben. Je laptop op de plek waar je mij als eerste kuste. Je kleren liggen .... Etc etc...opzich niets mis mee om een soort speurtocht te organiseren toch?
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar wil je even héél veel sterkte wensen meid. Wat een afschuwelijke ontdekking moet dat zijn geweest, je verdient zó veel beter dan zo'n slappe lamzak. Maak er iets moois van voor jou en je dochter! 😎
whahhahaha TS, goed gedaan meissie! Je bent heel goed en netjes bezig voor zover ik het kan beoordelen!
Goed gedaan. Wat een onzin zeg over die telefoon. Wat een slappe smoes dat er andere dingen op staan die jij niet mag zien. Ik kan niks bedenken wat dat dan zou kunnen zijn. Ook nog echt een slappeling dus als hij het nu nog niet eens toegeeft.
Wauw, ik heb echt respect voor je hoe je het oppakt en hoe je dingen goed uitdenkt voordat je gaat handelen. Is hij nu weggegaan? Heeel veel sterkte de aankomende periode!
Wow, Ik heb met grote verbijstering dit hele topic gelezen en Ik kan het eigenlijk alleen maar met iedereen eens zijn. Wat een lapzwans. En geld stelen van je eigen dochter? Walgelijk! Je hebt een goede keuze gemaakt door bij hem weg te gaan en Ik vind het bewonderingswaardig hoe je de schijn hebt kunnen op houden tot de belangrijkste dingen voor jou en je dochter geregeld waren. Echt respect! Heel veel sterkte de komende tijd, maar jij komt er wel!
Wraak: Ooit gelezen dat de vrouw van al zijn overhemden minstens 1 knoop eraf haalde. En tegen hem zei; als ze zo goed kan naaien, kan ze er ook de knopen eraan naaien!
Dit heeft mijn collega serieus gedaan toen ze erachter kwam dat haar ex een affaire had 😂 geniaal!
Jeetje meid wat heftig allemaal. Ik wens je voor nu veel sterkte en alle goeds voor de toekomst. Uiteindelijk kom je hier alleen maar sterker uit! Een digi knuffel voor jou en de kleine😙
Mijn man. (Nu uiteraard ex) ging ook vreemd met een goede vriendin, daar kwam ik achter op mijn verjaardag. Heel veel toestanden daarna geweest. Ook omdat we samen een bedrijf hadden.. Mijn wraak: ik had het snel voor elkaar. Een leuk huis, stijlvol ingericht; goede betalende baan, lieve man enz. En zij: bedrijf ging uiteindelijk failliet; woont bij haar in; 1 grote puinzooi; zij is ziek en doet absoluut niets.. Dus alles moet hij doen.. En hij gaat uiteraard weer regelmatig vreemd.. Ik bedoel maar, het is zeker nu rot.. Maar je kan er veel sterker en beter uitkomen! Zeker als hij je met meerdere vrouwen heeft bedrogen..
Inderdaad! De beste wraak is iets van je leven maken en hem achter je laten. Mijn ex was een agressieve eikel. Toen ik eindelijk de moed had verzameld om weg te gaan ben ik in een super gezellig appartementje gaan wonen, kreeg veel bezoek van (zijn) vrienden en ging regelmatig uit. En onverwacht ontmoette ik vrij snel een leuke man. Toen wilde hij me natuurlijk terug, hij heeft zich toen echt belachelijk gemaakt. Beste wraak ooit!
haha ik heb echt even heel erg moeten lachen om alle "wraak"ideën hij heeft me nu al een paar keer huilend opgebeld kunnen we het niet opnieuw proberen . nee natuurlijk wel stuurt zijn nieuwe vriendin me een hoop whats appjes ik heb der geblokt . maar snap het niet zo ze heeft wat ze wilt toch?
Dat huilen is toch wel een soort van schuld bekennen of niet?! Als hij echt niet vreemd was gegaan was ie nu alleen maar heel boos geweest neem ik aan. Waarom stuurt zijn scharrel jou nu appjes?
Waarschijnlijk had ze er niet op gerekend dat ze hem "voor vast" kon krijgen. Is haar huis er niet op voorzien, is ze er zelf niet op voorzien, heeft ze er geen zin in, weet ik veel wat ... Zal haar leren om met een bezette vent met een kind iets te beginnen . Bovendien wens ik haar toe dat hij met haar gaat samenwonen en haar even hard bedonderd als hij bij jou heeft gedaan. En opnieuw proberen??? Is hij nu helemaal beduveld ? Om je dan weer de hele tijd met jan-en-alleman (of beter: an-en-allevrouw) te bedonderen zeker?
Ja maar nu heeft zij hem en is ze bang dat hij aan haar niet genoeg heeft en op zoek gaat naar een minnares. Eens vreemd gaan ............