mijn vriend heeft een affaire en ik wil wraak.

Discussie in 'De lounge' gestart door genaio22, 8 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Sukkel...:D
    Wat stuurde ze je dan? Inderdaad vreemd.

2. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    De minnares is niet zeker van jouw ex..
    Immers, jij heb hem eruit gegooid. Hij heeft niet voor haar gekozen, door bij jou weg te gaan.. Dus ze is bang dat ze hem weer aan jou kwijtraakt..

Of ze wilt hem inderdaad niet als vaste vriend, die bij haar nu thuis woont.
    Moet ze ineens voor hem zorgen.

3. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Nou, nee, dat lijkt me niet. Ze wilde waarschijnlijk gewoon een scharrel, niet een 'echte' relatie. ;)

4. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
    ze stuurde onder andere dat ik nooit aan mijn ex schoonmoeder had moeten vertellen waarom we uit elkaar gaan .

dat hij mij vanaf de 3e maand dat ik zwanger was al niet meer wou
    dat ze echt van elkaar houden
    dat ik zonder geld en met een kind op straat sta en me daarvoor moest schamen...(leuk appartement geregeld in de binnenstad plus inrichting)

dat ik een uitnodiging heb zou krijgen voor hun bruiloft .

en dit was de mooiste :

Hij houd echt van mij en wil bij mij blijven daarom deed hij tegenover jou alsof er niks was en loog hij tegen je omdat je niks voor hem betekende

ik heb eventjes m'n gal gespoten haar een screenshot van zijn smeekbede's gestuurd en haar geblokt

5. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Alé, die zijn elkaar waard qua leugens, bedrog en gedoe.
    Ik zou iets hebben van "véél plezier samen".

Ooit ga je hier sterker uit komen volgens mij, geniao!
    Véél moed en sterkte.

6. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

Wat een DOM wicht!!!! Hahahaha hoopte ze zoete broodjes te bakken met zijn moeder, DAT kan ze wel vergeten plus wie wil er nou op hun bruiloft komen???
    Zodra je weet waneer dat zou zijn zou ik all zijn andere scharrels erheen sturen om bezwaar te kunnen maken...en stiekem in een hoekje alles te filmen leuk voor youtube

7. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Tja, duidelijk niet zeker van d'r zaakje...
    Zo herkenbaar.. Door jou dit soort berichten te sturen, wilt ze voorkomen dat je hem terugneemt..

Ander iets.. Hadden jullie een samenlevingscontract?
    Sta me iets bij, dat je ondanks je niet getrouwd hoeft te zijn. Je toch recht kan hebben op Partneralimentatie.. Als je niet zoveel verdiend..
    En natuurlijk ga je kinderalimentatie eisen! Hij is een stuk minder leuk als ie op haar geld moet teren.

En kijk alvast of je recht hebt op toeslagen (en vooral regel dat het op jouw bankrekening wordt gestort)

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

WUT? Jij moest je schamen?? Naahh dat mens is niet goed! Wat zei je exschoonmoeder toen je het haar vertelde? Die is echt niet blij natuurlijk, door het toedoen van haar zoon zal zij haar kleinkind minder gaan zien. Gaat ie voelen hoor! Ergens ben ik wel blij dat hij verdriet heeft, dat voelt al als goede wraak. Kijk ik gun niemand verdriet hoor, maar HIJ heeft dit gedaan, niet jij! Dan moet ie het ook maar voelen.

9. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ow ai dit is dus weer echt zo'n dom gansje! Dus een man blijft bij zijn partner omdat hij echt van je houdt? Juist dat in plaats van zijn huidige partner zo snel als mogelijk te verlaten en zich in je armen te storten? Yeah right :D

Ik geloof echt dat veel van dit soort mannen linea recta terug naar hun oorspronkelijke partner zouden terugkeren als ze het konden. Want ook de nieuwe relatie wordt een echte relatie in plaats van alleen de leukigheden.

Laat je hier niet door imponeren! Het is puur een uiting van haar eigen angst om hem te verliezen.
    En hij? Dat hij het maar goed voelt.

10. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    HAHAHAHAHAHAHAHA! Tuurlijk meid, wat je zegt :D

11. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Ts, ik heb met verbazing je topic gelezen. Chapeau voor hoe je het hebt aangepakt! En ik vermoed dat je 'zoete wraak' al zijn uitwerking heeft. Het zou namelijk zomaar kunnen zijn dat ze jouw die berichtjes stuurt omdat hij niet voor haar wil kiezen. Maar zij jouw wil overtuigen van het tegendeel in de hoop alsnog kans te maken als jij definitief nee zou zeggen.

Heel veel succes en sterkte de komende tijd, het zal in het begin heel zwaar zijn maar je bent zo te lezen stukken beter af!

12. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Waar is zij bang voor zeg, en hoe oud is ze?!

Ik leerde mijn man kennen toen hij nog in een relatie zat. Ik vond dat vreselijk! Ze zijn uit elkaar gegaan om mij (nee, we hebben niets gedaan voor die tijd alleen gevoelens voor elkaar gekregen, en hij is bij haar weg gegaan). Zij stuurde mij lelijke sms'jes, haar hart was gebroken. Maar ging haar toch niets sturen? Ik schaamde al genoeg. Zou die griet ook moeten doen:(

13. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Klasse actie van je!
    Verder zou ik het echt hier nu bij laten, wat ze je ook sturen.
    Je nu focussen op je eigen toekomst en dat van jullie kindje.
    En de tijd en rust nemen om te verwerken wat er is gebeurd. Want het is niet niks.

14. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Heel erg veel sterkte! Echt heel naar om te lezen dat hij nog blijft liegen.

15. Danielle1987

Danielle1987 Fanatiek lid

13 jan 2015
    1.437
    46
    48
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider verstandelijkgehandicaptenz
    Amersfoort
    Goed gedaan meid! Je bent beter af zonder hem.
    Sterkte met het verwerken van deze klap.
    Wat zei je schoonmoeder eigelijk van zijn gedrag tegen over jou en hun kleinkind

16. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Hahahahahaha YES! Go girl! Ik heb echt respect voor jou!! Dat je zo gevat bent om zo'n reactie terug te sturen vind ik echt meesterlijk, word er helemaal vrolijk van :D

Het is echt een kl*te situatie en zo had je het zelf waarschijnlijk ook niet gewild maar wat vind ik het knap van jou dat je zo snel een eigen huisje hebt geregeld. Ik wens je heel veel geluk en wie weet over een tijdje ook échte liefde toe. Dikke knuffel!

17. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Wat een DOM kind is dat zeg! Jij moet je schamen? Volgensmij moet zij nog een heleboel leren, ze klinkt alles behalve volwassen! Meid, jij doet het hartstikke goed hoor. En denk maar zo, wie het laatst lacht, lacht het best! Daar kan die trien nog heel wat van leren! Zet hem op meid, je kunt het!

18. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Hahahahahaha dat mens die je appt en je ex die je terug wilt ..
    Wat een idioten haha..

Vind het echt knap hoe je het doet!! :)

19. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wauw wat een verschikkelijk triest geval!! Waar haalt ze het lef vandaan zeg?!! Goed dat je haar geblokt hebt. Misschien nog die screenshots doorsturen naar je ex? Lekker inwrijven wat voor trut hij jullie relatie voor verpest heeft. Je komt heel sterk over, respect!

20. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    helemaal mee eens! Mocht mij ooit zoiets overkomen hoop ik dat ik net zo sterk ben als jij tS!

Deel Deze Pagina