Mijn vriend heeft een onzettend laag/geen libido/sexdrive.

Discussie in 'De lounge' gestart door LuckyMommy, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ben je niet op msn meissie?

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Jeetje, ik vind dit echt heel erg sneu voor je!! :( :(
    Jammer dat je vriend zich niet (of minder) wil inzetten voor je :(

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Voor hem is het inderdaad ook erg! Maar het verschil hierin is dat ik hem steun! En ik probeer er voor hem te zijn en te helpen waar ik kan, Daarin in tegen intereseerd het hem volgens mij geen ene moer hoe ik me voel! Ik vind mezelf niet zielig, juist helemaal niet maar ik vind dit heel erg pijnlijk worden.

Mischien ben ik er wel teveel mee bezig, dat is natuurlijk ook niet goed, maar ik wil mezelf ook niet blijven weg cijveren voor hem de hele tijd. Het is ook mijn leven en mijn relatie en ik mag ook gelukkig zijn.

Ik moet de hele tijd maar aan hem denken, wanneer ben ik aan de beurt denk ik dan? Dit speelt niet de laatste maand dit speeld al veel langer.

En dan erbij hij mist niks, ik mis het en dat maakt het mijn probleem volgens mij.

Hoevaak we seks hebben? heel weinig tot helemaal niet! Hoe zou jij je voelen dat het je man niks doet, dat hij niet opgewonden van je word? dat jij je daar kwetsbaar op zit te stellen, Hoe zou jij je voelen? Even belangstelling;)

4. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hardstikke rot zou ik me voelen, uiteraard!! Wie zou dat niet! Ik vind het ook rot voor je. Maar misschien zit daar een punt, hoewel je zegt dat het al heel lang speelt. Zolang jij je kwetsbaar opstelt doet het extra pijn. Ik denk echt dat je niet zulke capriolen uit moet halen als je inmiddels weet dat dat niet werkt. Dan krijg je elke keer een keiharde klap.

Oke ik heb makkelijk praten, wij hebben weinig seks en een top-goede relatie, ik weet dat dat meestal niet zo gaat bij weinig seks. Maar ik vind het wel iets wat spontaan moet gaan. Dat is bij ons ook vaak ver te zoeken, maar van mij hoeft het dan ook niet.. je doet het uit liefde en niet uit genot.. Maar daarmee wil ik niet zeggen n dat dit niet moeilijk voor je is!! Heus niet.

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Bedankt voor je reactie! Als ik op spontaan moet wachten dan zit ik hier met de kerstdagen nog denk ik:)
    Ik moet het denk ik ook maar laten gaan,, vind het erg moeilijk.
    Maar moet maar en zien waar het schip strand denk ik..

6. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ja dat snapte ik wel.. Erg rot voor je. (Btw, ik denk dat mijn man die gedachte ook weleens gehad heeft, maar gelukkig kwam het er nog een keer van ;))

Heel veel sterkte en succes, blijf er vooral over praten! Hij mag natuurlijk wel zijn best doen jouw te begrijpen, dat lijkt me meer dan normaal in een relatie. En ja, mannen zijn anders. Vrouwen denken dat het aan hun ligt, aan hun lichaam etc. Je zegt zelf dat er geen plekje op ZIJN lichaam is waar van hij opgewonden wordt dus dan weetje het antwoord zelf wel ;) Anders liet hij wel toe dat jij iets bij HEM deed toch?? Kop op!!

7. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Ja klopt je hebt ook wel gelijk hoor.. Ik ga het proberen te laten gaan en maar zien waar we stranden want zo schieten we natuurlijk ook niet op.

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    2x in de week proberen is voor iemand zoals hij(en ik) veel. mijn man probeert het nog maar 1x in de maand ofzo en dán denk ik al: pff nee heb écht ff geen zin hoor!

meid het ligt echt niet aan jou. probeer dit in te zien want je martelt jezelf op deze manier. jouw vriend vind je niet lelijk, hij houdt nog steeds van je anders was hij toch allang weggeweest.

het bekende zinnetje dat niemand gelooft komt hier goed van pas: its not you, its me. en geloof dit. echt dit moet je geloven want ook in mijn geval ligt het totaal niet aan mijn man. 'wij mensen':)P) hebben die drang niet naar sex. en kunnen ons moeilijk inleven hoe dat wereldje is om die verlangens te hebben. net zo moeilijk als dat 'jullie' 'ons' niet snappen.

als je verder wil praten sta ik voor je klaar meid, kan je van mij horen hoe jouw vriend er ook eventueel over denkt en er mee om gaat. maar zie dat je al iemand op msn heb toegevoegd en hoop dat je je verhaal kwijt kan

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Bedankt hoor! En ja het is wel fijn om met iemand te praten die aan de andere kant staat! Iemand die zich eigenlijk als mijn vriend voelt, want hij praat niet en hem soms geen idee wat er in hem om gaat!
    dus zou het wel fijn vinden om met je te praten.. ik wil ook gewoon het beste doen, want ik wil hem ook geen rotgevoel geven maar heb nog niet echt een idee hoe ik hiermee om te gaan,.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat ontzettend vervelend.
    Hier ben ik degene met een laag libido.
    Maar ik weet precies waar het probleem ligt in mijn relatie.

Ik zie liefde en seks los van elkaar. Dat ik van iemand hou betekend niet dat ik hem constant wil bespringen.
    En als ik iemand zie die ik wel zou kunnen bespringen, betekend niet dat ik van die persoon hou.

Seks komt voort uit lust, niet uit liefde(in mijn gedachtengang iig, laat ik dat voorop stellen. Iedereen kan daar anders over denken)

Nou is mijn relatie ook vrij hobbelig momenteel.
    Ik loop achter manlief aan te moederen omdat hij in huis echt helemaal niks doet, zn zooi achter zn reet laat slingeren en als ik hem vraag iets voor me te doen dan gebeurt het niet.
    Doordeweeks is hij weg(dag en nacht) en hou ik mn huis prima op orde,heb ik mn eigen ritme samen met zoonlief dat perfect werkt, en hij is 2 uur thuis en alles ligt weer overhoop!
    Ik irriteer me dus alleen maar aan hem de laatste tijd en dat bevorderd mijn zin in seks absoluut niet!

Doordat ik geen zin heb, word hij onzeker. Twijfelt aan mijn gevoelens voor hem en is bang dat ik mn heil ergens anders ga zoeken. Wat resulteert in dat hij mij niet vertrouwt als ik weg ga zonder hem. Wat weer uitmond in een kruisverhoor bij thuiskomst. Waardoor ik op mijn beurt weer geirriteerd raak en zo blijft het cirkeltje rondgaan...

Gelukkig hebben wij dit weekend een goed gesprek gehad en ik heb er wel een goed gevoel over.

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Wat vervelend voor julie! Ik kan het van jou kant ook wel heel goed begrijpen! En Idd ik kan seks en liefde ook apart van elkaar zien! Maar dat ziet iedereen ander idd.

Ik hoop dat julie er ook uit komen meid!

Deel Deze Pagina