mijn vriend heeft me bedrogen

Discussie in 'De lounge' gestart door Jasmijn2011, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jasmijn2011

19 apr 2012
    9
    0
    1
    Vrouw
    Administratie
    Noord Holland
    nee het was echt helemaal vreemdgaan, bedankt voor jullie reacties allemaal!!!!!!!

2. Jasmijn2011

19 apr 2012
    9
    0
    1
    Vrouw
    Administratie
    Noord Holland
    heel erg bedankt, jullie allemaal dit steunt me echt meer als ik verwacht had ook die paar verhalen waar het wel weer goedkomt geven me hoop. Zo een forum is toch geweldig en dat zijn jullie ook dames!!!!
    Ik weet dat ik het voor me zelf moet beslissen en ik hoop zeer dat we er samen weer bovenop gaan komen

veel liefs

3. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Dit is echt iets waar je zelf uit moet komen meis

En ik kan uit ervaring zeggen dat vertrouwen komt nooit meer voor de volle 100% terug
    En ook ik haal het verleden dr bij tijdens n ruzie (weet het fout maar goed...)

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

deze beslissing zal je toch helemaal zelf moeten nemen
    ik kijk er heel erg anders tegen aan
    maar zo te zien hou jij onwijs veel voor hem en wil jij hem een 2e kans geven
    dan moet je er ook voor de volle 100% voor gaan en hem niet steeds verwijten gaan geven
    als je hem hebt vergeven dan vind ik niet dat je hem steeds moet uitschelden voor eh kl.....
    en als je haar tegen komt gooi die haar naar achter en doe net of je er schijt aan hebt
    een goede vriendin doet overgens zo iets niet heeft respect voor jou en hem ;):$
    succes meid en knuffels

Deel Deze Pagina