hoi dames! 12 mei 2013, super speciaal omdat dit mijn eerste moederdag was.. in de middag de baby's naar bedje gebracht. Zoo papa en mama even rust.. ik kreeg een brief van me vriend waar in stond hoe trots hij op me is en wat voor goeie mama ik ben voor onze kindjes. Zo lief hoe hij dat beschreef allemaal! Toen ik klaar was met lezen keek hij me aan en ging hij uit het niets op zijn knieën met de vraag: zouje met mij willen trouweren? (Hij was zo nerveus dat hij trouweren zei), met tranen in zijn ogen keek hij me aan en ik zei natuurlijk JAAA! We hebben samen even gehuild van geluk en hebben toen ook een middagdutje gedaan net als de beebies.. 1 oktober zijn mijn vriend en ik 7,5 jaar samen, dit leek ons een super dag om te trouwen. Wie gaat nog rond deze tijd trouwen? Lijkt me leuk om te kletsen over het plannen enz met een aantal dames onderling
Haahahaha trouweren, wat onwijs schattig! Wij trouwen 20 november, valt nog in de herfst dus, maar of het dan nog herfstachtig weer is..
Panda81: aah wat leuk, bijna 5jarig jumbileum dus.. Micchan: jaa schattig he, moet je je bij bedenken dat hij bijna 2 meter lanv is en vrij breed haha.. Proficiat trouwens hihi! Speciale reden dat jullie die datum hebben of gewoon zomaar?
Wij zijn 19 november getrouwd. Was een prachtige koude ochtend met nevel en een zonnetje waardoor je van die prachtige stralen naar beneden kreeg. Echt zo mooi was dat. Zijn ook prachtige foto's geworden. Datum is meer omdat het zo uitkwam omdat de feestlocatie op een andere datum vol zat haha.
Ik was op 5 oktober 2013 getrouwd.. Ook in de herfst, maar geen druppel regen gehad! Hadden we natuurlijk geluk mee, vooral voor de koets )
Nijntje1990: proficiat!! Geloof ik best dat dat mooie foto's zijn geworden! Monic: proficiat!! Ik ben eens benieuwd hoe het weer bij ons zal zijn. Ik hou voor de zekerheid maar een binnenlocatie vast voor foto's te maken haha
Ik ben 9 okt 2009 getrouwd. Het was mooi weer met een lekker herfstzonnetje waardoor we met de lunch buiten konden staan! Foto's zijn ook fantastisch, bomen hadden prachtige bladeren en kleuren!
Ik ben op 8.10.'12 getrouwd. De zon scheen niet volop maar het was ook niet koud. Jammer genoeg was alles nog knal- en knalgroen! (Ik hou van de echte herfstkleuren) Wij waren toen 4.5 jaar samen. Als je voor ringen gaat shoppen, doe dat wel op tijd. Bij ons duurde het een 5 maand voordat ze binnen waren.
Wij zijn 21 oktober 2009 getrouwd. We waren toen 7 jaar samen, precies op die dag. Het was koud, maar een stralende dag! De zon scheen volop en mooi met die blaadjes ook overal foto's gemaakt We hebben een hele mooie dag gehad. Dus ik zeg, mooie datum haha ^^