We hebben hem écht niet gevoerd na middernacht en ook niet nat gemaakt met water... En toch hebben we een Gremlin! Baby doet Gremlin na - YouTube Ik schrok best wel toen ik dit soort geluiden hoorde en ben tot 2x toe gaan kijken... GRRRRRNAAARRRLLLL!!!
Haha! Dat deed die van ons ook... Uiteindelijk ging hij grommen... Bizar was het, zeker als hij in de kinderwagen schattige babygeluiden maakte, er mensen voorbij liepen en lachten en dan dat diepe gegrom tevoorschijn kwam... Ik schaamde me soms dood met mijn baby op straat! laatst beseften we trouwens ineens dat dat al een poosje over was!
Ik wens je veel succes... Ik zou maskers inslaan nu het toch carnavalstijd is, zodat ze je niet herkennen, ik was helaas te laat! Hij doet het trouwens heeeel soms nog wel eens!
Haha heel herkenbaar! Moet wel eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niets geks hoor, onze kinderen deden ook altijd zo . Lekker hun stem ontdekken! Eva zei toen ze een maand of 4 was af en toe 'koek', erg grappig!
Oooo schattig ik luister het straks of morgen. Vriend hier kreeg een hartaanval, hij dacht dat de babyfoon aanging toen hij zich juist lekker op de bank gooide
Hahaha dat deed lennox ook een periode ik dacht echt what the hell is wrong with tou hij deed dit vaak tijdens het in slaap vallen echt schattig maar ook weer een beetje weirddd
Haha jouw zoontje heeft echt precies hetzelfde stemmetje als mijn oudste op die leeftijd had. Die "kletste" trouwens ook zo, staat ook zwart op wit.