Ik kan wel een opkikkertje gebruiken.

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Niekepiek, 10 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik heb echt even serieus een paar flinke oppeppers nodig:(.
    Al 4 lange, lange, lange weken zijn we aan het sukkelen met griep in huis.
    Maar deze week was echt verschrikkelijk.
    Wanneer houdt het eens op!?
    Mijn ene dochter is een aantal weken geleden ziek geworden, verkoudheid, koorts en heel veel hoesten, vooral 's nachts, dat is erg sneu maar het houdt je ook wakker.
    Langzaamaan werd ze beter en we begonnen er steeds meer in te geloven dat onze andere dochter de dans zou ontspringen.
    Tot Pasen, toen werden zij en ik beide ziek, en flink.
    Helaas moest mijn man deze week voor zijn werk naar Rusland, dus ik mocht in mijn eentje de kar trekken, en dat is vreselijk als je zelf ook ziek bent en niet bij kunt tanken.
    Ik heb wat hulp gekregen van mijn ouders, daar zijn ze dinsdag en woensdag 2 uurtjes geweest om te eten 's avonds, daar was ik erg blij mee.
    Maar jeetjemineetje wat is dit vermoeiend, ik kom niet aan mijn slaap want ze ligt continue te hoesten en dat is zo sneu voor haar maar ook voor mij:p.
    De ander is helaas een paar dagen geleden weer opnieuw begonnen met snotteren en hoesten en zo blijven we bezig.
    Mijn man komt gelukkig vanavond weer thuis en heeft mij belooft dat ik dit weekend bij mag tanken maar het mooie van alles is dat hij een levenskater heeft want hij was vanochtend om 07.00 uur!!! pas weer in zijn hotel na een nacht vol wodka en bier.
    Dat belooft wat te worden, ik bereid me maar weer voor op een weekend zorgen i.p.v. verzorgd worden.
    Ach het leven van een vrouw en moeder loopt niet over rozen.
    Zo en nu ga ik meer weer eens naar boven om een huilend kind te troosten omdat ze niet wil slapen:(.

2. Manoya

Manoya Niet meer actief

He wat vervelend allemaal! Hoop dat jullie allemaal snel weer opgeknapt zijn!

3. Niekepiek

Dankjewel, ik hoop het ook!

4. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Vermoeiend hè? Hier ook al zo'n kwakkel winter gehad. Van buigriep naar waterpokken naar krentenbaard en weer terug naar buikgriep. Tussendoor nog tandjes, verkoudheidjes etc.

Ik moet zeggen dat ik vandaag wel opknapte, lekker buiten in het zonnetje. Ik denk echt dat het voorjaar, de zon en lekker buiten zijn gaat helpen!

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Ow jee, dat klinkt echt pittig. Soms heb je dat he, dan komt alles bij elkaar. En dat is nooit op een moment dat het redelijk uitkomt.
    Balen joh.
    Je kan niks anders dan gewoon doorgaan. En dat doe je ook. Maar leuk is anders. Enne kater..... jammer dan..... die is zo voorbij. Ziek zijn niet!

6. Niekepiek

Bedankt meiden!
    Gisterenavond nog een ritje huisartsenpost gehad.
    De kleine meid kwam niet uit haar hoestbuien, zo sneu.
    Ze had ook ontstoken oortjes en heeft nu antibiotica, ook omdat alles erger werd na zoveel dagen i.p.v. minder.
    Ik hoop dat ze snel opknapt.
    Ons andere meiske was vanochtend aan de diarree en heeft vuurrode billetjes nu, heel sneu.
    Zo blijven we bezig,
    Heb manlief vanochtend nog maar eventje langer laten liggen maar nu geef ik het stokje door, morgen en maandag mag ik van hem uitslapen.
    Verheug me er nu al op.

Deel Deze Pagina