Even mijn verhaal kwijt; Ik ben 2 weken geleden bevallen van ons zoontje. Het is een geweldig mannetje en ben helemaal verliefd op hem. Mijn vriend en ik hebben in april in huis gekocht en ik dacht dat we gelukkig waren. Hij ging de laatste maanden erg veel z'n eigen weg en liet mij in de zwangerschap veel alleen. 6 weken voor de bevalling biechte hij op dat zijn gevoelens voor mij meer een broer/zus relatie waren, maar er was geen ander. Het zou wel weer goedkomen. Vandaag ben ik erachter gekomen dat hij dus vanaf januari gevoelens heeft voor een andere vrouw, een collega. Ik ben er kapot van en weet me geen raad meer. Hij wilt hulp gaan zoeken maar hij wilt niet over de toekomst praten. Wat moeten we doen?? Moet ik nu weggaan? Kan iemand me advies geven?
Wat lijkt me dat enorm verschrikkelijk en naar voor je! En dat je er zelf nog achter moet komen ook, in je kraamtijd nog wel! Misschien is het goed om een naar een relatie-therapeut te gaan? Kijken wat er te redden valt, als je dat nog ziet zitten? Verder heb ik helemaal geen ervaring met deze sitautie, maar heel veel sterkte in ieder geval!
Ik wil je heel veel sterkte wensen meid! Zo verschrikkelijk wat je nu moet meemaken... En ik zou je willen aanraden om geen grote beslissingen te nemen nu. Even alles goed overdenken en dan pas iets beslissen. Inderdaad misschien hulp inschakelen van een (relatie)therapeut?
Wat erg voor je zeg!!! Het lijkt me al erg om te horen dat hij je relatie meer vind lijken op een broer/zus relatie.En dan moet je er zelf alsnog achterkomen dat hij toch gevoelens heeft voor een ander.............een collega van hem nog wel! Maar waarom hadden jullie een woning gekocht dan als het toch al niet zo lekker ging? Ik val je echt niet aan hoor, maar vroeg het me gewoon af. Altijd jammer dat er een kindje bij betrokken is. Als je met hem verder wil dan kun je idd misschien beter samen naar een therapeut gaan. Als je dat niet wil dan kun je beter zo snel mogelijk ermee kappen, voordat je kindje er ook onder te lijden krijgt. Je hoeft echt niet bij elkaar te blijven om jullie kindje, daar word niemand gelukkig van. O meid, wat vind ik dit toch erg voor je. De kraamtijd hoort een fantastische tijd te zijn........... Heel erg veel sterkte gewenst.
Hoi Kim, Als eerste gefeliciteerd nog met je zoontje. Hoe klote je situatie nu ook is, ik hoop dat je uit hem een beetje troost kan halen. Tja, wat moet je doen? Ik denk dat het er voor mij heel erg van af zal hangen of hij het alleen bij de verliefdheid heeft gehouden of dat hij ook al verder is gegaan. En vooral ook wat hij nu met die verliefdheid wil doen. Als het al vanaf januari speelt vrees ik het ergste, ook omdat hij hier dus al eerder over gelogen heeft. Ik hoop dat je vriend hier wel eerlijk over is, maar mocht het toch verder zijn gegaan dan zou ik er onmiddelijk mee kappen (klinkt wel heel makkelijk), maar het toont aan dat hij nul komma nul respect heeft voor jou en jullie zoontje. Ik zou hem nu in ieder geval vragen om tijdelijk ergens anders te gaan wonen. Al is het maar voor beide om afstand van elkaar te nemen. Ik vind niet dat jij weg moet gaan. Jij bent ten eerste net bevallen, hebt een baby van twee weken oud en hij is ten slotte degene die verliefd werd op een ander. Heel veel sterkte meisje. Liefs, Romy
He meid, wat vervelend en stressvol allemaal. Kan het niet zo zijn dat het je man/vriend misschien allemaal wat te snel gaat of dat hij even niet weet hoe hij er mee om moet gaan? Je hoort vaak dat mannen zich wat weggecijfert voelen tijdens de zwangerschap. Misschien is hij eenzaam en kon hij terecht bij een ander (een heks natuurlijk, dat wel). Als alles weer wat in rustiger vaarwater komt beseft hij misschien beter wat hij heeft. Misschien moet je het weer wat spannender maken, de relatie. Spice it up, ofzo. Dan ziet hij je misschien weer minder als zus. Trek weer wat sexies (schrijf je dat zo) aan. Ik weet het anders ook niet hoor, ik roep maar wat. Dat zijn de dingen die ik doen zou. Mijn ervaring met mannen is; als ze niet willen praten, dan wordt dat ook niks. Maar dat is die van mij dan he ... Heel veel succes en probeer van je zoontje te genieten. ccc
Hij wilt niet over de toekomst praten? Dat is toch iets wat moet gebeuren, vooral nu net die kleine er is. Erg moeilijk dat je dit nu gebeurt. Maar hij moet er toch ook achter komen wat hij nu wilt. Dan pas kunnen jullie verdere stappen ondernemen. Als hij daar even tijd voor nodig heeft, ok. Maar dat is toch het 'begin' om verder te komen, voor zowel jou als voor hem. Veel sterkte ermee
Wat vreselijk voor je! Ik zou echt in therapie gaan met hem. De kans is zo groot dat hij deze gevoelens heeft ontwikkeld door de zwangerschap. Het komt erg vaak voor namelijk. En dan lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat jullie liefde weer terug te vinden is. Ik hoop het in ieder geval wel voor jullie en jullie lieve zoontje... Veel sterkte. En toch ook veel plezier en geluk met je kleine wonder!
jee meis verschrikkelijk .. ik kan er niet over mee praten, maar ik zou er niet te snel mee kappen zoals eerder werd gezegd, verliefdheid is iets dat ook weer snel over kan zijn en misschien heeft hij het er niet eens met die ander over gehad en weet ze van niets, het hoeft niet meteen te zijn dat ze een relatie hebben of het bed hebben gedeeld. Een relatie therapie zou idd geen slecht idee zijn. Ik wens je heel veel sterkte !!
Hallo Dames, Dank je wel voor jullie steun! Gelukkig is geen gemeenschap geweest tussen hem en die andere vrouw, maar email-contact. Inderdaad respectloos! Vanaf deze week gaat hij in therapie en hij logeert op dit moment bij zijn zus die op vakantie is. Ik vind het allemaal wel ontzettend moeilijk en hoop zo dat het goed komt. Natuurlijk probeer ik er sexie uit te zien Minke, maar het lijkt wel of hij het niet ziet...
jeetje wat een klote situatie!! en net nu je op je roze wolk hoord te zitten.. ik heb t zelf ook meegemaakt, alleen ging die van mi jook echt weg 6 weken voor de bevalling. had ook met de zwangerschap te maken volgens mij hoor. toen ik m niet meer terug hoefde raakte hij in paniek... toen wou hij mij koste wat koste terug.. mannen zijn zoooo raar qua gedachtengang.. ik hoop dat de jouwe tot inkeer komt meid. heel veel sterkte en geniet wel lekker van je kleintje he!!!!!
wat een afschuwelijke situatie! allereerst wil ik je sterkte wensen. Wat egoistisch van je vriend dat hij jou in de steek laat, een relatie daar moet je voor werken (ik lees dat hij dat nu gaat doen door therapie) een relatie heeft zijn ups en downs, en tijdens je zwangerschap ben je soms ook wat anders dan normaal, door de hormonen en je lichaam die veranderd. ongelooflijk dat die vrouw een relatie met je vriend begint terwijl hij aanstaande vader is. en ongelooflijk dat je vriend, na de keuze (ik denk een keuze, maar ik weet het niet zeker) om een kindje te krijgen verliefd wordt op een ander. Ik ben er van overtuigd dat je verliefd worden zelf in de hand hebt, je kunt je je er voor openstellen of afsluiten. ik hoop dat jullie er uit komen, en zo niet dan hoop ik dat jullie kindje er zo min mogelijk onder hoeft te lijden. sterkte en groetjes
Oei, wat een nare situatie zeg!!! Wat een rotstreek (ook al is het niet expres vanuit zijn kant, de timing kon echt niet slechter zijn..). Ik zou denk ik mijn vriend verzoeken even te moven, hij zoekt maar uit hoe hij het regelt. Hij moet maar gaan uitzoeken wat hij nou wil. Zijn vriendin die van hem houdt met een lief klein babytje van zijn vlees en bloed, of 'die ander'. Misschien kan hij wel wat professionele steun gebruiken. Jij hoeft echt niet sexy te zijn nu hoor, 2 weken na de bevalling!!! Als hij daarom weg zou lopen zou het ook maar een eikel eersteklas zijn. Jij in elk geval die kerel even uit beeld werken, je moeder en vriendinnen bellen om je te helpen met vanalles, en proberen te genieten van je kleintje.
Bedankt voor jullie steun dames! Mijn vriend en ik hebben het er uitgebreid over gehad en zijn liefde voor mij is dus al heel lang over. Hij realiseerde zich dit toen hij verliefd werd om iemand anders. Hij is niet van plan deze liefde te beantwoorden maar bij mij blijven ondanks de kleine is ook geen oplossing. Hij heeft het definitief uitgemaakt,... helaas geen roze wolk voor mij, maar alles gaan regelen en kijken waar ik moet beginnen en waar ik recht op heb. Ik werk maar parttime in de zorg en heb niet veel inkomen. Hoop dat ik ook mijn draai weer snel zal vinden met mijn kereltje, hij gaat nogal veel missen op deze manier en natuurlijk hoop ik dat hij spijt krijgt, al is hij daar niet van overtuigd! Fijne week meiden en geniet van jullie kleintjes.
Wat vervelend (understatement) meid! Ik hoop dat je om je heen genoeg mensen hebt die je kunnen steunen.
Heel veel sterkte meid. Ik ben ook alleenstaand mama van een heerlijk kereltje en het is moeilijk maar samen komen jullie er ook wel. Bijven genieten van je mooie man want de tijd vliegt aan je voorbij
Jeetje meis wat naar en verdrietig! Hoop dat jij ook wel hulp krijgt al is het maar om je hart te luchten. Liefs en heel veel sterkte