Mijn vriend slaapt soms nog bij z'n ouders thuis...

Discussie in 'De lounge' gestart door Migga, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mijn vriend heeft bijna zijn hele leven in een dorp gewoond waar veel van zijn vrienden nog wonen en zijn ouders en zus wonen er ook nog.
    Hij gaat dus wel eens (2x per jaar ofzo) stappen met die vrienden en slaapt dan bij zijn ouders. Idd ook omdat hij dan een biertje kan drinken. Ik vind het wel prima. Beter dan dat hij met de taxi of bus thuiskomt, hij heeft uiteraard gedronken dan en een bezopen sjappie hoef ik niet in bed:D
    (hij heeft een keer zijn hele bed onder gekotst bij z'n ouders, ben blij dat hij niet thuis was:) lekker volwassen gedrag van hem he? hahaha!)

2. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik vind het ook zeker niet raar! Heel logisch eigenlijk.
    Als vriendlief een feest ergens heeft bij fam. ofzo dan heb ik liever ook dat hij blijft.
    Toen we nog geen kleine hadden haalde ik hem op, maar dat gaat niet meer he!

Maar ik zou het niet zo leuk vinden als het vaak voorkwam.
    Een keer in de maand ofzo echt geen problemen mee, maar hij hoeft niet aan te komen dat ie dit elk weekend wil gaan doen of een paar keer per maand.

3. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik vind het een goede oplossing hor. Zolang jij er happy mee bent en je erin kan vinden, dat is het belangrijkste. Ik kijg een beetje het idee dat je je wilt 'verdedigen' tegen je vriendinnen, maar dat hoeft niet hoor! En zoals je de reacties hier kan lezen, vind niemand het gek of raar!

4. Blaak

Blaak Niet meer actief

Je ziet hem al weinig en dan gaatie nog naar zn vrienden de hele tijd? Zou ik iig echt niet accepteren. Een vader moet zich ook wel als een vader gedragen vind ik en meer tijd besteden met zijn kids en zn vrouwtje.

5. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Er staat niet heel de tijd. Zo nu en dan staat er.
    Dus als een man weg is van zn werk zou dat betekenen dat ie niet meer weg mag zijn sociale contacten te onderhouden? Lijkt mij dat de kinderen er niet veel van merken als hij savonds weg is. En ach als vrouw het niet erg vind...:p

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Meid mijn man is ook militair en ook door de week nooit thuis.
    Maar het weekend is echt van ons samen.
    Hij komt sinds dat Valerie er is altijd naar huis.
    Als hij zijn vrienden wil zien (die wonen op 300km bij ons vandaan) dan gaan we met z'n allen daar een weekendje heen.
    Of hij gaat heen door de week als hij een keer op tijd vrij is en rijdt hij vanaf de kazerne daar naar toe.

Maar hij denkt er niet eens aan om het weekend niet bij ons door te brengen.
    Hij vind het al erg genoeg om zijn kleine meisje 5 dagen te moeten missen.
    Dit lijkt mij eerlijk gezegt niet meer dan normaal als je zoveel van huis bent.
    Je vriend is geen vrijgezel meer, maar heeft een gezin en is al veel van huis...gedraag je daar dan ook naar!

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik zou het niet tof vinden...

8. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Waarom gaat hij niet gewoon bij 1 van z'n vrienden slapen?Dat zou ik persoonlijk eerder doen.Maar goed....bij z'n ouders kan natuurlijk ook.

9. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Als het iets van 2 of 3x per jaar is, zou ik er geen probleem mee hebben. En ik vind het ook niet gek, dat hij dan bij zijn ouders slaapt.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tsjah, als jij het geen probleem vindt?
    Ik zou het wel een probleem vinden als het 3 of 4 x per maand zou gebeuren.
    Maar dat ben ik, en mijn man is geen stapper.
    Als we weg gaan, dan gaan we samen weg :)

11. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

tja, ik vind het ook heel erg afhangen van hoe vaak zo iets voorkomt.
    is het een paar keer per jaar, geen probleem, maar 2 x in de maand zou ik echt niet leuk vinden.

12. tulip

tulip Niet meer actief

op zich niet gek dat iemand bij zn ouders slaapt, maar zoals ik het bericht lees: "zo nu en dan". Dan zou ik denken: doe dat 1 keer en drink de rest van de tijd niet. Ik vind dat je als ouder ook een verantwoordelijkheid thuis hebt. Je hoeft toch niet per se te drinken op een feestje. Dus ik weet niet precies hoevaak het voorkomt, maar ik zou er toch wel enigzins moeite mee hebben.

13. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    ik zou het helemaal niet erg vinden...
    mits het niet vaak voorkomt...

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik vind het een hele goede oplossing!!

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Noem ons maar raar dan, maar wij vinden het niet meer dan normaal dat mijn man gewoon naar huis komt als ie naar z'n vrienden is geweest. En wij wonen ook op 'n half uur afstand (en z'n ouders in de straat van die kroeg). Maar ik moet wel zeggen dat mijn man het niet nodig vindt om zoveel te drinken dat ie niet meer naar huis kan komen. Hij slaapt liever bij mij dan bij z'n ouders in het logeerbed.

16. Ik vind het ook een hele slimme oplossing!! En tuurlijk wil hij af en toe een keer een biertje drinken met zn vrienden! Vind ik echt niet raar hoor..! Ookal is die veel weg voor zn werk.. Hij laat zn gezin toch niet in de steek als hij soms een feestje heeft?

17. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Tja ik zou er wel moeite mee hebben. Maar ik ben ook wel bevooroordeeld. Mijn ex "sliep ook wel eens bij zijn "vrienden of ouders". "Je begrijpt vast wat ik bedoel.
    Daarmee insinueer ik natuurlijk niet dat jouw man dat ook doet.
    Nou heb ik makkelijk praten want wij gaan altijd samen uit. Hebben ook nog geen kinderen dus vandaar.

18. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Vind het helemaal niet raar, maar een goede oplossing. Kijk, komt het elke week voor dan zou ik er wel problemen mee hebben, maar zo af en toe zou het voor mij prima zijn. Dat heb ik ook een aantal keer gedaan. Ik ging met vriendinnen stappen in de stad waar ik vandaan kom (woon ondertussen ergens anders) en dan is het voor mij een hele logische oplossing om bij mijn ouders te slapen. Voor mijn man is het ook een logisch dat ik dat doe.
    Ik snap dan ook eerlijk gezegd niet waarom je vrienden er schande van spreken....

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    prima oplossing...Vind er niks raars aan.

20. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach gezellig voor hem toch? Veilig voor iedereen. En als jij je er prima onder voelt is er niets aan de hand toch?

Deel Deze Pagina