Ik vind het niet raar hoor, mijn man slaapt soms ook nog bij zijn vader als hij bij vrienden is geweest. Het is anders ook een half uurtje rijden en hij wil ook wel eens een biertje drinken. Toen hij nog wel ging stappen ging ik hem wel eens halen maar daar heb ik nu de energie niet voor en hij gaat nu ook niet meer zo vaak. Andersom haalde hij mij ook wel eens op uit de stad. Prima oplossing lijkt mij!
Ik begrijp echt niet wat daar nou gek aan is? Ik slaap ook bij mijn ouders als ik met mijn oude vriendinnen op stap ga en wij wonen dan wel in hetzelfde dorp als mijn schoonouders maar hier gebeurd het zelf dat vrienden van mijn man wel eens bij zijn ouders slapen als ze hier op stap gaan. Wij hebben geen ruimte voor extra bedden en mijn schoonouders wel, die vrienden (en schoonouders) vinden het zo gezellig dat ze graag blijven slapen!
Haha ik moet er wel om lachen dat je zegt dat vriendinnen er niks van begrijpen. Hier wordt er ook weleens raar gekeken dat ik weleens bij mn ouders blijf slapen (om welke reden dan ook) De mijne is ook militair en niemand begrijpt ook hoe ik dat volhou dat hij niet elke nacht naast me ligt... Dus om terug te komen op jou vraag, vind het absoluut niet raar, en als anderen dat wel vinden, laat ze maar lekker!
O en dan de reacties dat omdat hij soms vaak van huis is, hij ieder weekend maar verplicht bij jou moet blijven, daar ben ik het niet mee eens. laat ieder lekker zelf beslissen hoe vaak ze samen willen zijn, haar vriend mag toch ook zeker nog wel een leven naast zijn gezin hebben? Als hij nou zo nu en dan met zijn vrienden een biertje wilt drinken, en TS daar geen moeite mee heeft, wat maakt jullie dat dan uit?
Betekend dit dan dat je man nooit ergens kan overnachten als hij een feestje o.i.d ergens heeft??Omdat je bang bent dat die bij een andere vrouw is?
nou ik vind een leven met je gezin. Wij hebben beide geen leven naast ons gezin hoor. Betekend niet dat we nooit naar een feestje gaan, maar niet met een nacht er ergens nog bij, terwijl 1 van de 2 thuis zit. En aangezien ts er een topic over opent zal het niet maar 1 of 2 keer per jaar zijn.
Ze opent dit topic toch met de vraag of het raar is dat hij bij zijn ouders slaapt, toch niet of het raar is dat hij zoveel van huis is en in die tijd niet bij zijn gezin is?
Als je nou allebei stapelgek bent op je gezin?En daarnaast gewoon af en toe een gezellig feestje hebt, of i.i.g leuke dingen dan staat je gezin toch net zo goed op nr 1?? Ookal doe je dingen apart en niet altijd met je gezin!? Het lijkt me hartstikke gezond als je allebei daarnaast je eigen sociale contacten hebt en uitjes! En idd je kan t overdrijven met elke week maar het heeft in mijn ogen helemaal niks te maken of je gezin op nr 1 staat! Gun elkaar ook een btje die lol en ruimte en als je dan weer samen bent sávonds of de volgende dag gewoon onwijs met t gezin genieten.. Maar goed dat is mijn mening
ik begreep toch dat het een combi van was, het slapen bij ouders enerzijds (wat ik persoonlijk niet gek vind, met vrouw en kinderen) en het daarbij komende probleem dat hij dan niet thuis is.
wat mij betreft prima, als hij maar wel de volgende morgen bijtijds weer naar huis komt en niet tot de middag in zijn bed blijft meuren. Het moet natuurlijk wel leuk blijven...
ik vind het juist wel slim! Al vind ik gewoon dat jullie er samen moeten uitkomen en je vriendinnen hoeven hier niets mee
Ik vind het juist goed dat hij daar af en toe slaapt. Hij kan lekker een drankje drinken en is zo verstandig om daar te blijven slapen. Zolang ts daar geen problemen mee heeft is het goed toch? Sommige reactie's vind ik echt zo'n flauwekul. Je hebt een gezinsleven inderdaad maar af en toe een eigen leven is ook heerlijk. Ik kan er echt van genieten om een avond met vriendinnen flink te gaan stappen. En mijn man gaat ook naar zijn vrienden als hij daar zin in heeft.
Nou dat bedoel ik dus, zo helemaal mee eens Jewel En als TS er geen moeite mee heeft dan is er niks aan de hand toch
uit je verhaal maak ik op dat je er zelf wel mee zit omdat je het ook met je vriendinnen bespreekt. als ik eerlijk ben zou ik blij zijn als ie niet drinkt en naar huis komt maar wat is wijsheid.... ik weet niet hoe oud hij is maar hij heeft het stappen nog erg nodig denk ik. en dan beter te slapen bij zijn ouders dan dat ie in de auto stapt. dus wat dat betreft prima toch!
Zo lang het niet wekelijks voorkomt geen probleem toch. Mijn man zijn vrienden wonen ook verspreid in NL eens in de zoveel weken komen ze samen gaan ze stappen en blijft hij daar slapen. Een gezin hebben betekend niet dat je niks meer zonder elkaar kan doen en je elke nacht maar thuis moet slapen.
Nou dat hoeft toch niet??Als zij aan haar vriendinnen verteld dat ze bv een heerlijk avondje op de bank vrouwenfilms heeft liggen kijken en dr vriendinnen vragen waar was je man dan?? Dan verteld ze automatisch dat die een feestje had Als ik t zo kan inschatten heeft ts er niet echt veel moeite mee maar vraagt ze zich af of ze hier nou een punt van moet maken aangezien haar vriendinnen het dus belachelijk vinden..
Tja wat vind jij? Het is jou relatie en jou man. Ik kan wel van alles vinden maar dat doet er niet toe. Als jij het niet erg vind als hij ergens anders slaapt prima toch? En anders bestaat er ook zoiets als een taxi. En dan kan hij wel thuis slapen!
Hoi Migga, Mijn vriend is ook militair en toen ik zwanger was ging hij soms ook uit op 1 uur rijden van waar we wonen. Dit deed hij dan met collega's of met vrienden, en dan bleef hij slapen bij collega's of bij z'n ouders. Ik vond het niet zo heel tof, dat kwam door m'n hormonen, en we hebben daar ook woorden over gehad. Ik was bang dat er misschien wat kon gebeuren met mij, en dat hij er dan niet was en met geen mogelijkheid dan thuis zou kunnen komen. Uiteindelijk toen met hem afgesproken dat hij 1 maand voor mijn uitgerekende datum niet meer zou uitgaan en daar blijven slapen, hier in de stad uitgaan vond ik geen probleem. Nu na de geboorte is hij nog niet in die buurt wezen stappen, alleen in Antwerpen, en dan gaat hij gewoon op de fiets. Heeft jouw vriend niet toevallig bevriende collega's die in jullie buurt wonen?