Mijn vriend sloopt steeds de vriezer!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door bRomy, 12 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    :$:$:$
    Meen je dit echt? Serieus... ik heb echt GEEN zin om torenhoge premies te moeten gaan betalen voor geintjes van zulke mensen.

Beter stamp je hem eens goed onder z'n kont en laat je hem voor alles opdraaien. Paar dagen bijbeunen of zo.

2. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Haha hilarisch. .Zou mijn reactie kunnen zijn:D

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ohh onze vriezer is ook een keer kapot gegaan, in mn kraamweek, toen ik dus een flinke voorraad had aan maaltijden en voorraad. We hebben toen alles wat ontdooit was opgebakken en toen hadden we nog 3 dagen om al dat vlees te eten. Vond mn man geen ramp overigens!

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier blijft de vriezer een enkel keer weleens op een kiertje staan als ik hem om de een of andere reden niet goed heb dicht gedaan. Dan begint het eten wel te ontdooien, maar een vriezer gaat daar echt niet kapot van hoor. Dus dat klopt niet. EN: voed je vriend eens een beetje op! Hij is toch geen peuter meer, kom zeg.

5. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL

Die verontwaardiging er ook bij whahaha
    serieus? Dat je het alleen al bedenkt :,) Dacht je serieus dat zze dit gingen vergoeden?
    Natuurlijk ben je niet verzekerd voor domheid/gemakzucht hoe je het ook wil noemen!

Tja hier is het ook al een paar keer gebeurt, weinig aan te doen behalve hopen dat je man ervan leert....

En zoals al gezegd. ... Hier gaat een vriezer echt niet kapot van....

6. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Heb heel hard moeten lachen om het bericht van ts. You made my day girl :D

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Gewoon terugsturen naar de vriezer wanneer hij hem open heeft gedaan om te vragen of hij hem dicht heeft gedaan.

Hier laat mijn partner regelmatig keukenkastjes open staan. Dat is natuurlijk niet echt boeiend, maar na de 2e keer mijn hoofd te hebben gestoten, wel enorm irritant. Dus nu wacht ik totdat hij met zijn broodje/drinken lekker achter de computer zit en vraag ik daarna of hij even het kastdeurtje dicht wil doen. Dan moet hij weer 'helemaal' opstaan voor eigenlijk niks; waardoor hij dus nu uit zichzelf alle kastdeurtjes dicht doet ;) Kleine huis,- tuin en keukenpsychologie truc, maar als het werkt, werkt het.

Enne, schaf de volgende keer een vriezer aan met een alarmpje. Dat heb ik ook. Hij blijft piepen net zolang je de deur dicht doet.

8. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Tjee wat een sukkel is je vriend!!! Sorry ik zou ook na de tweede keer not amused zijn!!!
    Idd een vriezer gaat niet stuk van het open laten staan!
    Ik zou er een slot opmaken!

9. Islah

Islah Niet meer actief

Nee inderdaad, dan is er denk ik eerder iets mis met de vriezer want hoe ga je anders dat ding ontdooien? Niet met de deur dicht lijkt mij.

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Nou dat is ook niet helemaal waar. Er worden elke dag tientallen claims ingediend van schermpjes van smartphones of Tablets die Door een val of whatever kapot zijn gegaan.
    Of waterschade hebben opgelopen door een duik in de wcpot...
    Ben blij dat de meeste maatschappijen een eigen risico hebben ingevoerd want ik vond dit ook behoorlijk belachelijk.

11. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.273
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik zal wel de enige zijn maar... Voor 300 (!!!) euro aan hondenvoer? Wow is dat niet overdreven?

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Nee hoor ik denk precies het zelfde, heb nog niet eens voor 300 euro aan vlees voor ons zelf in de vriezer liggen. Vraag me dan ook af wat voor een hond TS heeft (moet wel een giga beest zijn)

Maar goed even ot. Je vriezer gaat echt niet kapot omdat je de deur open hebt laten staan.

13. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Waarschijnlijk speciaal voer.. En dat is redelijk prijzig. En misschien is het voor 1 maand/2 maanden

14. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    In de OP te lezen een Jack Russel....;)

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ga even mijn kaak van de grond pakken :$

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Grote vriezer, meerdere laden vol met rollen vlees. Niet zo moeilijk hoor om dan op 300 euro te komen.

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    300 euro aan dieetvoer is niet heel veel hoor. Een rol vers vlees speciaal dieetvoer kost zo 6 euro per rol. Dus je zit er zo aan.

18. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    precies. en bij veel "dealers" krijg je korting als je een grotere partij afneemt dus je hebt al gauw een voorraad voor een jaar in de vriezer.
    niks geks aan. ik koop het ook altijd groot in. bedrijf niet in de buurt dus geen zin om elke maand heen en weer te rijden voor een kleine partij. wel een risico als de vriezer ermee op houd, dat wel.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wij kopen voor 2 maanden in. Kost ook al een paar centen en dan hebben we niet eens dieetvoer. Nu zo vlak voor de vakantie kopen we geen grote hoeveelheden. Mocht de vriezer ermee ophouden of een stroomstoring hebben dan is er iig amper iets naar de piep.

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    oke zo te zien is het voeren van je hond flink veranderd sinds onze hond 5 jaar geleden dood ging. Die kreeg brokken, kip, rijst en bonen

Deel Deze Pagina