Mijn vriend sloopt steeds de vriezer!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door bRomy, 12 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Een vriezer kan overigens wel kapot gaan van open staan. Het ligt eraan wat voor vriezer je hebt en hoe die werkt. Door het openstaan ontdooit het vrieselement...als die weer dichtgaat bevriest het weer dat is niet goed voor zo'n ding als dat vaak gebeurd en die kan er mee ophouden.

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    beetje offtopic maar algemeen bekend dat vers vlees beter is voor een hond. daar zijn ze immers op gebouwd, om vlees te eten. en buiten dat kunnen veel honden tegenwoordig niet meer goed tegen brokken. er word zoveel meuk in gestopt dat er al veel honden allergies voor zijn. zoals de mijne. die verdraagt geen brokken :)

3. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Ja die module heb ik ook aan staan en toch vergoeden ze niets. Maargoed: het meeste is alsnog gered. En de vriezer is alsnog terug gaan vriezen, al duurde dat minimaal 5 uur!!!! Maar toch, wat was ik boos zeg!

4. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    #44 bRomy, 15 jun 2015
    Laatst bewerkt: 15 jun 2015
    Nee ik heb eerder een gedoetje met de verzekering gehad toen er voor ruim 300 eur vers vlees in de vriezer lag en dat kwam door stroomstoring / kregen we dus niet vergoed met melding dit doen wij nooit.

En overigens is het dieetvoer waar jullie het over hebben voor mij niet voor de hond!! haha. De hond zijn vlees was gelukkig bijna op en komt morgen nieuwe.

@Born2BeMom: ik ben ook al eens op een laptopscherm gevallen die in de weg stond, aansteker er tussen gehad etc dus betaal een nog hogere premie als jij waarschijnlijk om ALL RISK dus ook voor eigen schade verzekerd te zijn. Betaal 18 eur p/m voor alleen inboedel. Heb dit nog nagevraagd: zo'n laptopscherm daar ben ik dus voor verzekerd (en dubbel ook want ik heb ook nog een laptopverzekering a 12 eur per maand) maar aangezien je van zo'n vriezer nauwelijks iets kan bewijzen hoe het komt vergoed mijn verzekeraar dit niet. Die van mijn moeder overigens wel; die slaat ook voor maaaaanden aan vers vlees via boeren in (koopt vlot een halve koe op ^_^) en heeft dit wel een keer vergoed gehad door stroomstoring. Zij zit wel bij een andere verzekeraar. Ik heb verder niets interessants in mijn huis staan waarvoor ik die verzekering heb behalve dan voor brand of inbraak. Dus ja, ik bel wel degelijk de verzekering als er iets kapot is. Zeker als het om 300€ gaat, ik heb al meer als 5 jaar premie betaald en nog nooit iets op gegeven. 18 x 60 maanden tel dat maar eens uit! Eigen risico is 100€ als je meer als 1 claim per jaar opgeeft.

5. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    dat a 4tje dat zie je op begeven moment niet meer want dan hoort et daar te hangen:)

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113

Oh wahahahahaha vond het ook al zoveel voor 300 euro aan vlees alleen voor je hond :D

Hier trouwens geen hond gehad met allergieën dus ook nooit hoeven te verdiepen in dieet voer voor mijn hond

7. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    De eerste keer dat ik de verzekering belde was anderhalf jaar terug ofzo en toen lag er wel degelijk voor 300 in de vriezer vor de hond haha, maar dat is voor ruim een half jaar in voren. hij krijgt een halve kilo per dag en ik geef hem graag dure vleessoorten. Tis toch n beetje mijn baby hihi. Nu is dat wat er in lag van mij.. Maar gelukkig doet de vriezer het weer en ligt er vandaag voor 50 euro vlees in voor de hond, ik ga voorlopig even niet voor zoveel kopen ivm onhandige vriend hahaha

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    nee zou ik ook niet doen en als hij het dan toch open laat staan kookte ik hem het vlees (van de hond) er ook bij op en deed dat op zijn brood :D

9. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Dat lijkt mij op zijn zachtst gezegd erg vies. hahaha... Lapje pens op je brood.. Lekker man!! :$:$:(:(

10. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Nou zo slecht heb je het dan niet. In onze magere jaren, konden wij echt niet wekenlijks €15 aan brood uit geven, €200 per maand aan roken (als we rookten), €300 aan duur vlees, luxe producten. En wij hadden een veel lagere schuld.

11. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Ik zeg ook echt niet dat wij het slecht hebben. Wij komen ook van totaal aan de grond af, geen leefgeld ivm geen inkomen en voedselbank. De baan van mijn vriend is ons geluk wat ons gered heeft. Verder ga ik ook geen uitspraken meer doen over ons inkomen of schulden, dat kan enkel tegen mij gebruikt worden.

Dat laatste is niet persoonlijk op jou gericht! Heb hier al met een paar dames "ruzie" gehad die mijn openheid niet waardeerden.

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hee jij ook al ? :D

1 van de redenen dat ik een zwevende forummer ben geworden.

13. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Zwevende? huh?? Hahah

Deel Deze Pagina