Mijn vriend verdient een lintje!

Discussie in 'De lounge' gestart door LadyDaisy, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Sinds we weten dat ik zwanger ben, ben ik erg veranderd in mijn doen en laten, maar vooral mijn reacties op dingen.
    Ik kan nu veel minder makkelijk tegen veranderingen, omdat er al zoveel veranderd! :)

Niet altijd makkelijk ik weet het :oops:

En... ik ben trots op mijn schatje, want ondanks mijn eerdere problemen en tegensputteringen, een heel mooi parket in de keuken neergelegd als voorbereiding op de kinderkamer.
    En het is heel mooi geworden! :D

2. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Wat lief :)

Hier moet het hele huis ook nog aangepakt worden en begin al te janken als ik eraan denk. Nu hoef ik niks te doen (mn vader helpt hem mee en dan is het in 2 weekenden gedaan, wonen niet groot), maar het idee alleen al maakt me gek.
    Volgens mn vriend kan het allemaal wel wachten, maar hij beseft niet dat mn nesteldrang al langzaam opgang komt :x

Volgend weekend gaan ze eindelijk aan de slag....hoop ik :rolleyes:

3. bellina

bellina Actief lid

13 aug 2008
    371
    0
    0
    staande ovatie

4. Josjes

Josjes Actief lid

6 nov 2008
    244
    0
    16
    Brabant
    ook ik wil mijn vriendje een dikke kus geven voor alle hulp en waar we nu samen even doorheengaan, het is allemaal niet makkelijk een zwangere emo vrouw :D :(

5. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Nou ik sluit me hier bij aan! Heb vandaag nog een roos met een kaartje gekocht voor hem omdat hij zo enorm geduldig en lief is voor me, en alles hier regelt. Hij kookt iedere avond en zorgt dat dochterlief op school komt en wordt opgehaald! Echt super! Wat kunnen die kerels toch bijzonder lief zijn he!

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

die van mij verdien hem ook.ik ben momenteel erg heet gebakkert.zit op niets op de kast.ook ben ik erg onzeker geworden over sommige dingen.dus voor hem is het niet makkelijk ondanks alles heeft hij vorige week wel ons huis helemaal klaar gemaakt behangen en geschilderd en zelfs in zijn eentje de vloeren gelegt zolder en boven en beneden (toch 130 m2) en dat zonder klagen.tewijl ik op bed heb gelegen met over vermoeidheids verschijnselen

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    a wat lief, die van mijn verdient zo nu en dan een baksteen haha maar kan ook soms ineens verrassend zijn door heel het huis op te ruimen ofzo

8. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    LOL

Deel Deze Pagina