Mijn mama heeft 5 gezonde kinderen op de wereld gebracht. 3 meisjes en 2 jongens. Tijdens de zwangerschap van de meisjes was ze vaak heel misselijk, bij de jongens voelde ze zich uitstekend en niet misselijk. Ik ben 6 weken ver en heb me nog niet misselijk gevoeld. Het zou daarom misschien een jongetje kunnen zijn, denk ik dan Zou dit toeval zijn of niet? Iemand ervaringen?
Ik ben heel erg misselijk geweest de eerste periode en had mede daarom het idee dat ik een meisje zou krijgen. Toen wij voor de pretecho gingen bleek dat we een prachtig knulletje krijgen Dus voor mij ging dat niet op Liefs Stephanie
dit klopt bij mij ook bij anne was ik ook 3 lange maanden misselijk en nu ben ik niet misselijk geweest en nu krijg ik een zoon dus bij mij klopt het wel
Geen ervaring maar ik weet dat het een bakerpraatje is. Je hebt bijna 50/50 % kans dus .... tja... Blijft afwachten.
tja er bestaan natuurlijk veel bakerspraatjes en dit komt natuurlijk ook voort uit de ervaring van hoe anderen het hebben ervaren mijn eerste was een jongetje en met hem ben ik de eerste drie maand behoorlijk misselijk geweest niet overgeven maar gewoon misselijk en daarna heb ik een geweldige zwangerschap gehad zonder al te veel klachten en nu ben ik zwanger van de tweede en ben even misselijk geweest maar heb enorm veel anderee klachten. ik weet nog niet wat deze word dat hoor ik 31 mei bij de 20 weken echo wel maar ik denk en voel dat dit gewoon weer een klein jochie is hoor. ik laat het je wel weten dan haha
Bij Ruben ben ik echt ontzettend misselijk geweest tot 16 weken. Bijna dagelijks overgeven. Nu ben ik veel minder misselijk geweest (bijna niet). Volgens mijn moeder zou het een meisje worden, maar of het klopt laat ik nog even in het midden O .
Bij mij klopt het wel. Ik ben nu zwanger van onze derde zoon en ben in geen enkele zwangerschap misselijk geweest. Anja
Ben langer dan de drie maanden elke dag de hele dag door misselijk geweest (gelukkig bijna niet gespuugd) maar eh... ik krijg dus een jongetje!
Dan is het misschien wel toeval of genetisch bepaald... Het maakt niet uit of het een jongetje of een meisje wordt maar ik vind het wel spannend Ze zeggen ook dat de buik anders is bij een meisje dan bij een jongen. Bij een jongen steekt de buik meer uit vooraan en bij een meisje zet de buik zich meer aan de zijkant...
Ook hier flink misselijk maar als het goed is wel een jongetje...misschien is het wel een echte metro man
Ik heb twee meiden en ben niet misselijk geweest bij bijde. Ook had ik een punt buik. Het zijn wat mij betreft echt bakerpraatjes.
Ik ben nog steeds niet misselijk geweest, maar weet ook niet wat ik krijg. Mijn vader gokt op een meid want ik ben 'hetzelfde' zwanger als mijn moeder toen. Of het waar is zal nog wel blijken. Mijn oma was ook nooit misselijk (3 meiden, 1 jongen). Mijn tante ook niet (2 jongens). Dus misschien heeft het toch wel wat met de genen te maken?
mijn zus is 3 maanden stront ziek geweest, 10 kilo afgevallen.. maar het was toch echt een jongetje! plus je bent pas in week 7, wat niet is kan nog komen!
ik ben de eerste drie maand enorm ziek geweest,veel braken,naar het ziekenhuis moeten gaan o aan een infuus te moeten gaan liggen. dacht ook dat ik een meisje kreeg doordat vele brake,maar ook hier wordt het een jongentje dus zou er niet te veel in geloven,puur toeval
Ik voel me ook op en top en alleen in week 5 en 6 misselijk geweest. En het wordt volgens de echo een meisje.