misselijk bij meisje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door elledeco5, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elledeco5

elledeco5 Lid

23 apr 2007
    29
    0
    0
    Mijn mama heeft 5 gezonde kinderen op de wereld gebracht.
    3 meisjes en 2 jongens.
    Tijdens de zwangerschap van de meisjes was ze vaak heel misselijk, bij de jongens voelde ze zich uitstekend en niet misselijk.
    Ik ben 6 weken ver en heb me nog niet misselijk gevoeld.
    Het zou daarom misschien een jongetje kunnen zijn, denk ik dan :)
    Zou dit toeval zijn of niet?
    Iemand ervaringen?

2. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik ben heel erg misselijk geweest de eerste periode en had mede daarom het idee dat ik een meisje zou krijgen. Toen wij voor de pretecho gingen bleek dat we een prachtig knulletje krijgen :) Dus voor mij ging dat niet op :)

Liefs Stephanie

3. dit klopt bij mij ook
    bij anne was ik ook 3 lange maanden misselijk
    en nu ben ik niet misselijk geweest en nu krijg ik een zoon
    dus bij mij klopt het wel :D

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Geen ervaring maar ik weet dat het een bakerpraatje is. Je hebt bijna 50/50 % kans dus .... tja...;)
    Blijft afwachten.

5. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    tja er bestaan natuurlijk veel bakerspraatjes en dit komt natuurlijk ook voort uit de ervaring van hoe anderen het hebben ervaren

mijn eerste was een jongetje en met hem ben ik de eerste drie maand behoorlijk misselijk geweest niet overgeven maar gewoon misselijk en daarna heb ik een geweldige zwangerschap gehad zonder al te veel klachten en nu ben ik zwanger van de tweede en ben even misselijk geweest maar heb enorm veel anderee klachten. ik weet nog niet wat deze word dat hoor ik 31 mei bij de 20 weken echo wel maar ik denk en voel dat dit gewoon weer een klein jochie is hoor. ik laat het je wel weten dan haha

6. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Bij Ruben ben ik echt ontzettend misselijk geweest tot 16 weken. Bijna dagelijks overgeven.
    Nu ben ik veel minder misselijk geweest (bijna niet). Volgens mijn moeder zou het een meisje worden, maar of het klopt laat ik nog even in het midden O:) .

7. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    je eigen geheimpje secretje och je naam zegt het al secret!hahahaah gelijk heb je

8. anja1969

anja1969 Actief lid

29 okt 2006
    317
    0
    0
    Lisse
    Bij mij klopt het wel. Ik ben nu zwanger van onze derde zoon en ben in geen enkele zwangerschap misselijk geweest.

Anja

9. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Ben langer dan de drie maanden elke dag de hele dag door misselijk geweest (gelukkig bijna niet gespuugd) maar eh... ik krijg dus een jongetje!

10. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    En ik ben nooit misselijk geweest en krijg een meisje...

11. elledeco5

elledeco5 Lid

23 apr 2007
    29
    0
    0
    Dan is het misschien wel toeval of genetisch bepaald...
    Het maakt niet uit of het een jongetje of een meisje wordt maar ik vind het wel spannend :D

Ze zeggen ook dat de buik anders is bij een meisje dan bij een jongen.

Bij een jongen steekt de buik meer uit vooraan en bij een meisje zet de buik zich meer aan de zijkant...

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ook hier flink misselijk maar als het goed is wel een jongetje...misschien is het wel een echte metro man :)

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb twee meiden en ben niet misselijk geweest bij bijde. Ook had ik een punt buik. Het zijn wat mij betreft echt bakerpraatjes.

14. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben nog steeds niet misselijk geweest, maar weet ook niet wat ik krijg. Mijn vader gokt op een meid want ik ben 'hetzelfde' zwanger als mijn moeder toen. Of het waar is zal nog wel blijken. Mijn oma was ook nooit misselijk (3 meiden, 1 jongen). Mijn tante ook niet (2 jongens). Dus misschien heeft het toch wel wat met de genen te maken?

15. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik ben nooit misselijk geweest en krijg een meisje

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    mijn zus is 3 maanden stront ziek geweest, 10 kilo afgevallen.. maar het was toch echt een jongetje!

plus je bent pas in week 7, wat niet is kan nog komen!

17. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.961
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Nou ik heb een prima zwangerschap en absoluut een meiske. Ben niet een keer misselijk geweest

18. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    ik ben de eerste drie maand enorm ziek geweest,veel braken,naar het ziekenhuis moeten gaan o aan een infuus te moeten gaan liggen.
    dacht ook dat ik een meisje kreeg doordat vele brake,maar ook hier wordt het een jongentje :D
    dus zou er niet te veel in geloven,puur toeval

19. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik ben ook nog niet misselijk geweest en we verwachten toch ook een meisje..

20. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik voel me ook op en top en alleen in week 5 en 6 misselijk geweest.
    En het wordt volgens de echo een meisje.

Deel Deze Pagina